• Hey there,
    Ik ben gothic, al een tijdje. Ik heb veel hoge zwarte laarzen die goed te combineren zijn met mijn jurkjes en andere kleren. Ik wilde ook wel eens wat anders, dus ging ik rond kijken op internet. Ik kwam bij de Dr Martens schoenen uit. Man wat zijn die awesome! Ik had ze wel eens eerder gezien, maar gewoon je weet wel gezien. Ik vind ze echt super. Ik heb een site online gevonden waar je ze kan kopen. Ik ga knal rode kopen. Knal rode met lak.
    Heeft iemand ze? Weet iemand ze waar je ze goed koper kan krijgen? Ze zijn nog al prijzig. Hebben ze nog een naam? Of is het merk de naam van de schoenen? Wilt iemand ze ook?






    Life is full of fake people

    Ik heb maat 40 maar mij scheelt dat niks ;3 Ik vind ze leuk en daarmee wil ik ze dus dragen (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik heb knalroze dr martens in de sale in Engeland gekocht. Ze waren nog steeds duur, maar ik kon het nu betalen (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Persoonlijk vind ik dat soort schoenen echt lelijk en een best lomp :x.

    Maar ik hoop voor je dat je ze binnenkort hebt, want het is altijd heel leuk om eindelijk die kleren te hebben die je al heel lang wilde hehe :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Yeah ik zou ze best willen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Zwarte lijken onder mooie, zwarte gothic jurkjes best tof :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    In de fish and chips in antwerpen hebben ze rode en zwarte, maar ze zijn inderdaad wel duur. Ik spaar er nog steeds voor.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lancelot schreef:
    Persoonlijk vind ik dat soort schoenen echt lelijk en een best lomp :x.

    Maar ik hoop voor je dat je ze binnenkort hebt, want het is altijd heel leuk om eindelijk die kleren te hebben die je al heel lang wilde hehe :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lancelot schreef:
    Persoonlijk vind ik dat soort schoenen echt lelijk en een best lomp :x.

    Maar ik hoop voor je dat je ze binnenkort hebt, want het is altijd heel leuk om eindelijk die kleren te hebben die je al heel lang wilde hehe :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oh, die schoenen zijn echt nice! Maar ik vind ze nergens in het Belgenlandje ):


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    Oh, die schoenen zijn echt nice! Maar ik vind ze nergens in het Belgenlandje ):


    In Hasselt en Luik weet ik zeker dat er wel ergens een winkel is waar ze zulke schoenen verkopen. En Antwerpen misschien ook..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind ze best wel wat hebben, alleen zou ik absoluut niet de rode lak doen. Dit zijn het lelijkst.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Timcanpy schreef:
    Zwarte lijken onder mooie, zwarte gothic jurkjes best tof :3


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo ook zó graag, maar ik ben er te arm voor D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind die van het onderste plaatje wel vet. Maar uhm, idk, mijn vriendin heeft ze in Duitsland gekocht. Anders heb je ze vast ook wel bij de London (ik weet niet of die in meerdere steden zit, maar in Groningen hebben we die wel dus)


    Alleen maar tranen van geluk

    Krull schreef:
    dr martens zijn super leuk, en super duur. Ik denk dat je echt geluk hebt als je de echte goedkoop weet te vinden. Er zijn ook neppe van [:


    comfort in c h a o s