• Hey there,
    Ik ben gothic, al een tijdje. Ik heb veel hoge zwarte laarzen die goed te combineren zijn met mijn jurkjes en andere kleren. Ik wilde ook wel eens wat anders, dus ging ik rond kijken op internet. Ik kwam bij de Dr Martens schoenen uit. Man wat zijn die awesome! Ik had ze wel eens eerder gezien, maar gewoon je weet wel gezien. Ik vind ze echt super. Ik heb een site online gevonden waar je ze kan kopen. Ik ga knal rode kopen. Knal rode met lak.
    Heeft iemand ze? Weet iemand ze waar je ze goed koper kan krijgen? Ze zijn nog al prijzig. Hebben ze nog een naam? Of is het merk de naam van de schoenen? Wilt iemand ze ook?






    Life is full of fake people

    Londinium schreef:
    Oh, die schoenen zijn echt nice! Maar ik vind ze nergens in het Belgenlandje ):


    In de fish and chips in antwerpen hebben ze er.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    (...)

    In de fish and chips in antwerpen hebben ze er.

    Ah zo :]
    Als ik een keer in Antwerpen ben ga ik dan eens kijken. Thanks.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik ben te lui om voorgaande reacties te lezen, dus ik weet niet of iemand het al gezegd heeft:)


    Zelf heb ik meerdere paren Doc's en ze zijn GODDELIJK! (1 paar pumps, 1 paar laarzen zoals op de afbeelding)

    ik heb deze allebei op marktplaats(!) gevonden, waar er best veel worden verkocht die nog in goede staat zijn. ik heb geloof ik 40,- betaald ofzo?

    succes in ieder geval!


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb nepperds bij Nelly gekocht. Ze zijn wit en iets smaller, dus daar ben ik wel blij mee.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yeah! Ik heb ze gister online besteld en vandaag binnen gekregen. Nu zit ik hier in mijn pyjama met met mijn nieuwe knal rode glimmende Dr. Martens schoenen. Ben er super blij mee!


    Life is full of fake people

    Ik heb die van het eerste plaatje, bovenste rij, tweede schoen rechts. Ik heb mijn paar al 2,5 jaar en ik ga er nog heel lang mee doen. Ze zijn zo geweldig he<3


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik heb die van het eerste plaatje, bovenste rij, tweede schoen rechts. Ik heb mijn paar al 2,5 jaar en ik ga er nog heel lang mee doen. Ze zijn zo geweldig he<3


    Die heb ik wel eens vaker gezien. Nou, niet exact die maar iets wat er op lijkt. Ze zijn leuk man!


    Life is full of fake people



    hier doet mij het aan denken :P

    maar Dr. Marten's Boots zijn heel erg duur


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Harkness schreef:


    hier doet mij het aan denken :P

    maar Dr. Marten's Boots zijn heel erg duur


    Haha


    Life is full of fake people

    Ik heb ook Dr. Martens!

    Ik weet niet of je wel eens in Rotterdam komt? Bij het Eendrachtsplein zit Black Widow en een paar winkels daarnaast zit een schoenenwinkel die The Punch heet en daar hebben ze Dr. Martens. Ze waren ongeveer 120 euro, als ik het me goed herinner. Maar ze zijn het geld zo hard waard.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ik wil felgekleurde. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Steampunk schreef:
    Ik heb ook Dr. Martens!

    Ik weet niet of je wel eens in Rotterdam komt? Bij het Eendrachtsplein zit Black Widow en een paar winkels daarnaast zit een schoenenwinkel die The Punch heet en daar hebben ze Dr. Martens. Ze waren ongeveer 120 euro, als ik het me goed herinner. Maar ze zijn het geld zo hard waard.


    Ja, ik kom wel eens in Rotterdam. Niet zo heel lang (wel een stukje hoor!) rijden. Black Widow is super. Ik ben er een keer geweest, maar toen was ik nog klein en ik was met mijn tante. Die was toen nog gothic (kijk maar uit het is besmettelijk!) Was awesome. Zo'n soort winkeltje heb je ook ergens in Leiden. Dominia. Je kan hem goochelen. Ze hebben een webshop. Helaas hebben ze daar geen Dr. Martens ....
    120 euro is wel duur, maar je doet er echt super lang mee.


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Ja, ik kom wel eens in Rotterdam. Niet zo heel lang (wel een stukje hoor!) rijden. Black Widow is super. Ik ben er een keer geweest, maar toen was ik nog klein en ik was met mijn tante. Die was toen nog gothic (kijk maar uit het is besmettelijk!) Was awesome. Zo'n soort winkeltje heb je ook ergens in Leiden. Dominia. Je kan hem goochelen. Ze hebben een webshop. Helaas hebben ze daar geen Dr. Martens ....
    120 euro is wel duur, maar je doet er echt super lang mee.


    Ik kom er elke dag langs met de tram :3
    Mijn moeder vind alles altijd eng dus als we er zijn pakt ze altijd random dingen uit de rekken en zegt dan 'zo Dominique dat ziet er wel een beetje eng uit hé'. Ik koop er meestal bandshirts, de rest is zo leuk maar zo duur T.T en ik ben altijd blut.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Snor schreef:
    Ik vind ze best wel wat hebben, alleen zou ik absoluut niet de rode lak doen. Dit zijn het lelijkst.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Steampunk schreef:
    (...)

    Ik kom er elke dag langs met de tram :3
    Mijn moeder vind alles altijd eng dus als we er zijn pakt ze altijd random dingen uit de rekken en zegt dan 'zo Dominique dat ziet er wel een beetje eng uit hé'. Ik koop er meestal bandshirts, de rest is zo leuk maar zo duur T.T en ik ben altijd blut.


    Haha, klink herkenbaar, maar mijn moeder vind het niet echt erg. Ze moest er wel aan wennen, maar dat is ze nu wel. Jah, alles is super duur. Ik koop ook vaak jurkjes. Denk ik echt gespaard te hebben kan ik 1 jurkje kopen. 55 euro dus. Nou jah, je krijgt het niet voor niets ....


    Life is full of fake people