• Nou kijk, ik heb dus gymles, alles okay, bla bla bla, nou op mijn vorige school had ik gymuniformen van school, dus nu kocht ik mijn eigen spullen, maargoed
    Nu komt het.

    Let op: Meisjes, mogen géén, ik herhaal, géén Hemdjes aan tijdens gymles, omdat dat Jongens zou kunnen afleiden.

    Ik bedoel, dan kijken zíj toch lekker de ándere kant op? Het lijkt meer op het Boerka-principe, maar dan natuurlijk minder erg, maar alsnog. Dat is toch echt raar? I mean, Buhh!!(cat)

    Wat vind jij ervan? Een of oneens?


    Tijd voor koffie.

    Met een t-shirt aan kijken ze ook wel hoor.. domme regel.


    You are beautiful, you are love.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Whaha xD, dat is wel chill, wij hebben volgens mij altijd gym binnen, maar dat weet ik niet zeker


    Dat lijkt me kut :c. Wij hebben een stuk of zes voetbalvelden en een park (MET KINDERBOERDERIJ) naast onze school, yay ^^.
    Maar gaan jullie dan ook nooit honkballen, speerwerpen, verspringen etc?


    i put the fun in funeral

    Wij mogen helemaal geen spagettibandje door het hele jaar zelf. Ze moeten minstens twee vingers dik zijn en zo zijn er nog wel wat belachelijke redenen die er voor zorgen dat wij in de zomer meestal doodgaan.

    Bij Gym hebben we een uniform en zijnd e klassen meestal per geslacht dusja.


    Tears are words the heart can't say.

    Dragneel schreef:
    Met de gym moeten wij:
    Een wit t-shirt aan.
    Een donkerblauwe, korte broek [mag NIET boven de knie komen].
    Binnen- en buitenschoenen.
    Géén spagettibandjes.

    Dus, je bent niet de enige. Maar ik was sowieso niet echt van plan dat te doen.


    Lol, een donkerblauwe, korte broek die niet boven de knie mag komen? Kunnen ze je net meteen vragen of je een eenhoorn meeneemt x]. Heb je zo'n broek al kunnen vinden?


    i put the fun in funeral

    Mij boeit het niet echt. Wij hebben een t-shirt en short van de school, maar er zijn veel die gewoon de short aandoen en zelf tops meenemen om die dan aan te doen. Het maakt niet echt uit.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:14 ]

    Yeah bij ons was het de bedoeling dat we alleen het schoolshirt droegen bij gym, waar ik me in de praktijk niet echt aan hield.


    No growth of the heart is ever a waste

    Audacity schreef:
    (...)

    Lol, een donkerblauwe, korte broek die niet boven de knie mag komen? Kunnen ze je net meteen vragen of je een eenhoorn meeneemt x]. Heb je zo'n broek al kunnen vinden?

    Jahoor, bij toeval, hij was ook nog in de uitverkoop. 8D

    Bij ons mag je volgens mij aantrekken wat je zelf wilt. In de zomer hebben we meerdere watergevechten gehouden tijdens gym, en reken maar dat er een aantal witte shirtjes te doorweekt werden om ondoorzichtig te blijven... toen hebben de viezerikken in mijn klas ook wel genoten van alle BH's die plots zichtbaar werden. x]
    Ik vind het dus best wel belachelijk. Waarom zouden hempjes niet mogen? Als mensen ervan afgeleid raken kijken ze maar de andere kant uit, toch?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:17 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, bij mij in de klas zit een meisje dat met gym een broekje aanheeft waarbij haar halve kont bloot is. Ik vind het niet kunnen, dus snap best dat sommige scholen daar regels voor hanteren. Zouden ze bij mij op school ook wel mogen doen :3
    Alhoewel een hemdje verbieden wel wat overdreven is, ja. Ik heb niks anders in m'n kast D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wij hebben gewoon een uniform. : $


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    was bij ons ook zo... iedereen droeg gewoon hempjes en er werd niets over gezegd hehe:Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Tot en met de derde moest ik een t-shirt aan met het logo van de school er op en een korte broek maar voor de dames weet er een uitzondering gemaakt, die mochten ook een joggingbroek maar die moest dan wel donkerblauw zijn.

    Pas vanaf de vierde mocht ik pas aan trekken wat ik wilde maar toen was ik al helemaal gewend aan het t-shirt en de lange broek.


    Physics is awesome

    Nog leuker, wij mochten dat ook niet terwijl we enkel gym hadden met enkel meisjes. Het bleek dus dat dat was voor als je een mannelijke gymdocent had ren wij hadden een man. Hoe bedoel je ziek? Niet dat onze gymdocent naar ons keek ofzo, maar het was uit voorzorg.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:19 ]

    Vreemd, geen idee of wij sport krijgen want ik doe een avond opleiding hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    In de sportschool waar ik sport mag je ook geen hempjes met blote schouders aan. Vind het zelf opzich niet zo'n probleem :')


    As travars