• Nou kijk, ik heb dus gymles, alles okay, bla bla bla, nou op mijn vorige school had ik gymuniformen van school, dus nu kocht ik mijn eigen spullen, maargoed
    Nu komt het.

    Let op: Meisjes, mogen géén, ik herhaal, géén Hemdjes aan tijdens gymles, omdat dat Jongens zou kunnen afleiden.

    Ik bedoel, dan kijken zíj toch lekker de ándere kant op? Het lijkt meer op het Boerka-principe, maar dan natuurlijk minder erg, maar alsnog. Dat is toch echt raar? I mean, Buhh!!(cat)

    Wat vind jij ervan? Een of oneens?


    Tijd voor koffie.

    Haha, lol. Toen ik op de middelbare zat had ik dat ook. Bij mij was het ook verboden om hemdjes te dragen en/of iets wat bloot is 'wat te veel bloot is', lol. Lijken soms net meer ouders en 'discriminatie'. Maar goed, gelukkig had ik er geen last van, want ik kwam altijd onder de gymlessen er onderuit hehehe. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dat jullie best wel veel vrijheid hebben, of misschien ligt dat eraan dat ik in België woon? Ik heb altijd, maar dan écht altijd tijdens lichamelijke opvoeding een turnuniform van school moeten dragen. Altijd een witte t-shirt die tot hoog aan je nek komt (waar je dus amper in kan met je hoofd), met ergens het supermooie (merk de ironie) logo van de school op, met daaronder een zwart aansluitend glimmend broekje dat tot de knie kwam. Jullie mogen echt nog blij zijn (:


    There will be beauty from pain.

    Ja, want schouders zijn natuurlijk héél opwindend voor jongens. -__-


    Don't find love. Let love find you.

    Ik vind die reden zo stom echt,

    Bij mij op school mag je geen topjes met spaghettibandjes dragen, geen korte shortjes en die shit.
    Ik vind het wel een stomme regel, zeker als het zomer is.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij ons mocht gewoon alles, ofja, wat kleding betreft dan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    CyberLord schreef:
    Whuuut? Waarom zou je geen hemdjes mogen dragen. Alsof een t-shirt zoveel veranderd --'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wacht, dan ga je in een sport-bh *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wij mogen ook geen hempjes dragen, echt super irritant!
    In de zomer is het soms zo warm en dan sta je daar dood te gaan van de hitte in je t-shirtje :P.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    wij hebben gewoon, een turn- of voetbal broekje en een lelijk shirt van school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat snap ik wel hoor. En het heeft niets met de "boerka-principe" te maken.
    Je hebt van die meisjes die expres hun hemd omlaag trekken. Of meisjes bij wie ze bijna uit de hemd vliegen als ze rennen. Dat vind ík zelfs erg om aan te zien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BIj de middelbare was ik op zat moet het oook niet je moet bijna lange broeken aan en schirt wat over je schouder valt

    Eyka schreef:
    Ik vind dat jullie best wel veel vrijheid hebben, of misschien ligt dat eraan dat ik in België woon? Ik heb altijd, maar dan écht altijd tijdens lichamelijke opvoeding een turnuniform van school moeten dragen. Altijd een witte t-shirt die tot hoog aan je nek komt (waar je dus amper in kan met je hoofd), met ergens het supermooie (merk de ironie) logo van de school op, met daaronder een zwart aansluitend glimmend broekje dat tot de knie kwam. Jullie mogen echt nog blij zijn (:

    Dit. Dit is zowat overal in België.
    Sommige moeten wel hun eigen gymbroek nemen, maar toch is het hetzelfde: donkerblauw/zwart, meestal tot de knie.
    Niet dat ik het erg vind. Ik vind het beter, iedereen draagt hetzelfde. De leerkracht kan er niet op vitten dat je uniform slecht is, want het is allemaal't zelfde. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 8:18 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Instagram schreef:
    Wat boeit het nou of je iemands schouders kan zien of niet?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wij moeten ook een uniform dragen bij het turnen, maar als het eens een keer heel warm is gaat niemand er iets van zeggen als je in je hemdje meedoet :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.