• Nou kijk, ik heb dus gymles, alles okay, bla bla bla, nou op mijn vorige school had ik gymuniformen van school, dus nu kocht ik mijn eigen spullen, maargoed
    Nu komt het.

    Let op: Meisjes, mogen géén, ik herhaal, géén Hemdjes aan tijdens gymles, omdat dat Jongens zou kunnen afleiden.

    Ik bedoel, dan kijken zíj toch lekker de ándere kant op? Het lijkt meer op het Boerka-principe, maar dan natuurlijk minder erg, maar alsnog. Dat is toch echt raar? I mean, Buhh!!(cat)

    Wat vind jij ervan? Een of oneens?


    Tijd voor koffie.

    Belachelijk. Ik heb met gym een soort gym uniform. Een kort blauw broekje en een wit shirt met de schoolnaam erop.


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    Whuuut? Waarom zou je geen hemdjes mogen dragen. Alsof een t-shirt zoveel veranderd --'


    26 - 02 - '16

    Insurgent schreef:
    Ik vind het niet zo raar, wij mogen dat ook niet.


    Ex astris, sciencia

    Haha, die van die sport BH vind ik best goed. Maar goed, ik draag zelf ook nooit spaghetti bandjes omdat ik dat gewoon vervelen vind tijdens het sporten. Maar ik snap je irritatie wel.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bij ons is dat om het feit dat wanneer leraren je moeten helpen, en natte oksels beet pakken dat dat niet hygienisch is. Maar ik trek me dr niks van aan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Holy! Ik vind het al belachelijk dat sommige mensen een uniform moeten dragen. Wij moesten wit shirt en zwarte broek, niemand doet het nog :')
    Maar, ik draag best vaak hemdjes bij gym, vooral als het warm is.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wij mogen dat ook niet, wij moeten met korte mouwen, lange mouwen mogen ook niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    Wij mogen met de gym aan wat we willen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Instagram schreef:
    Wat boeit het nou of je iemands schouders kan zien of niet?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Wij mogen enkel zwarte broekjes dragen, géén donkerblauw of zo xd

    Wat een onzin!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.