• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    lluvia schreef:
    Edit ik maak er wel een jongen bij ipv een meisje dan is er meer evenwicht
    Okidoki kleine zus (jij weet)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Tiener-jongen
    Naam: Jayden 'Jay' Ken Cramer
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk(+foto):


    Op de foto is Jay ouder dan wat hij nu is. Wel zijn de meeste trekjes hetzelfde. Hij heeft lange blonde surferslokken, om zijn ietwat grote hoofd, met een grote mond (letterlijk en figuurlijk), grote wenkbrauwen, neus en ogen, anders zou de verhouding niet helemaal meer kloppen. Zijn lange lichaam (1.85) is aardig afgetraind.
    Ook heeft Jay een aantal tattoos, de meeste op zijn linkerarm en ook nog één op zijn onderbuik. Allemaal zijn ze gezet in een dronken bui.
    Karakter: Jay is echt een probleemkind. Al van jonge leeftijd drinkt, blowt en gebruikt hij andere drugs. Je zou kunnen zeggen dat hij verslaafd is, maar Jay geeft dat soort dingen niet graag toe. Door de harde wereld waarin hij is beland, is hij keihard geworden. Hij kan zijn mannetje staan tussen veel oudere jongens, weet meestal wel iets te zeggen en is nergens bang voor. Tenminste dat is wat hij voordoet, diep van binnen kan hij best soft zijn. Maar die muur is 3 lagen dik, om daar door heen te komen, moet je achter hard hakken.
    Zou kunnen dat in de RPG er enige afwijking is
    Van vrouwen kan hij haast niet afblijven, vooral niet van de vollere types.
    Extra: Jay kan niet zonder joints en het kan hem niets schelen wat iedereen daar van vind.
    Zijn grootste droom is om piloot te worden en de hele wereld over te vliegen, maar hij beseft ook heel goed dat, dat nooit gaat gebeuren. Toch blijft hij erg geobserdeerd als het over vliegtuigen of het buitenland gaat.
    Jay haat zijn 2de naam Ken. Hij heeft hierdoor in de drugswereld de bijnaam 'Barbielover' gekregen, waar hij niet erg blij mee is.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:11 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sirens schreef:
    (...)

    Oeh. Weer eens een geweldige jongen van mevr. ? :3


    Hihi, who knows. We'll see how it goes... ;P


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol: Meisje
    Naam: Esmée Nynke Prideaux [betekenis: near the water.]
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk(+foto): Esmée heeft een lief gezichtje en daarbij ook een vriendelijke uitstraling. Haar lichtbruine haar valt stijl langs haar gezicht naar beneden, tot ongeveer halverwege haar rug. Door de zon zitten er wat natuurlijke highlights in, wat zorgt voor een extra mooie en gezonde glans. Haar uiterlijk is erg belangrijk voor haar en dus verzorgt ze zowel haar haar als de rest van haar gezicht ook goed. Haar huid is egaal en een tikkeltje aan de lichte kant. Haar lippen neigen iets meer naar het rood dan het roze en ze heeft mooie, verzorgde witte tanden. Ze staan niet van nature zo recht, dat is natuurlijk met behulp van een beugel geweest. Ze heeft een redelijk gemiddelde lengte van 1,71 en is wat aan de dunne kant.


    Karakter: Hoewel Esmée normaal gesproken bijna altijd vrolijk is, is ze sinds ze in bij de sekte zit een stuk stiller. Haar eetlust is volkomen verdwenen, vandaar dat ze ook aan de dunne kant is. Ze is veel eerder op haar teentjes getrapt dan normaal en heeft sterke verlangens om terug naar huis te keren.
    Wanneer Esmée druk en serieus bezig is, of wanneer ze echt woedend is, vergeet ze de Engelse woorden nog wel eens en heeft ze de neiging Frans te praten (zie extra), dit gaat voor haar vrijwel onbewust. Ze vertrouwt mensen niet zo snel, maar als ze dat eenmaal doet, laat ze je ook nooit meer los en is ze er altijd voor je.
    Muziek maakt haar bijna altijd vrolijk. Zelf speelt ze piano en kan ze erg goed zingen.

    Extra: Esmée is geboren in Bordeaux, Frankrijk. Haar moeder is een Britse en haar vader een Fransman. Toen Esmée zes jaar oud was, verhuisde ze naar Londen, Engeland. Hoewel ze tweetalig is opgevoed, heeft haar Engels toch een klein, Frans accent.


    everything, in time

    MARLEEN! D: En how on earth komt ze aan 'n Friese naam, eigenlijk (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    MARLEEN! D: En how on earth komt ze aan 'n Friese naam, eigenlijk (cat)


    Ze is vernoemd naar haar Nederlandse oma en die kwam toevallig uit Friesland. 8D


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Ze is vernoemd naar haar Nederlandse oma en die kwam toevallig uit Friesland. 8D

    Je bent nog onder invloed van de LSD!

    'k Zal dit topic niet verder trashen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hebt Jayden's naam verkeerd in het topic staan Sorry ik wil niet zeiken.
    Het is Ken, niet Ben :S


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    oopszware dag gehad zal het meteen veranderen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu is het tijd voor mijn rol, ik een meisje doen omdat ik in al mijn andere Rpg's die ik doe een jonegen ben dus ik ben toen aan variatie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zal mijn rol morgen verder uitbreiden, nu geen zin meer in ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik zal mijn rol morgen verder uitbreiden, nu geen zin meer in ;p
    haha maakt niet uit ik denk dat ik pas maandag start met het topic. Ik weet zeker dat het dan minder druk zal zijn omdat de vakantie dan afgelopen is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:Meisje
    Naam:Febe Andy Brooks
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk(+foto):


    Karakter:RPG
    Extra:rpg


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    Rol: Tiener, meisje
    Naam: Spencer (Carer) Elle (Shining Light) Bellisario
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Spencer heeft een charmant en lief uiterlijk met een mooi gezichtje. Haar lange lokken hebben een chocoladebruine kleur. Ze heeft haar haar meestal loshangen zodat ze haar gezichtje mooi omlijsten maar soms heeft ze er ook een vlecht in. Van staartjes en knotjes is ze niet echt een fan. Als je naar haar kijkt is het eerste wat je opvalt waarschijnlijk haar mooie opaalgroene ogen die omringt worden door lange zwarte wimpers. Om te zorgen dat die wimpers wat voller worden doet ze vaak mascara op. Na haar ogen is haar lieve lach het opvallendst. Haar lippen hebben een zalmrode kleur en haar rechte tanden komen door het twee jaar dragen van een beugel. Spencer is niet heel lang, maar 1.63m, en nogal tenger waardoor ze er wat kwetsbaar uitziet.
    Karakter: Spencer is een iets wat betweterig meisje dat altijd gelijk wil hebben. Ze zal eigenlijk altijd wel bij haar standpunt blijven en je moet over een behoorlijke overtuigingskracht beschikking wil je dat veranderen. Ze is geen stil en teruggetrokken meisje maar als je een kwetsende of beledigende opmerking naar haar toe maakt kan ze zo dichtklappen en weet ze niet meer goed wat ze moet zeggen, het liefst draait ze zich dan gelijk om. Als je het echt te erg maakt zal ze dat ook doen, en dan zal ze ook niet meer uit zichzelf met je gaan praten. De kans bestaat dat ze je dan zelfs gaat ontwijken.
    Spencer is ook iets te naïef. Je hoeft er weinig voor te doen om te zorgen dat je vertrouwt, een paar lieve woordjes en ze is om. Door dit soort dingen kunnen mensen gemakkelijk dingen van haar gedaan krijgen. Als ze echt een goede vriendin van je is heb je veel aan haar. Ze zal je niet verraden en je diepste geheimen zijn veilig bij haar, hoe erg zo ook zijn, ze zal het niet door vertellen.
    Naast dat ze naïef en betweterig is, is één van haar slechtere eigenschappen dat ze nogal perfectionistisch is. Als ze zelf iets regelt of doet móét het van haarzelf gewoon perfect zijn, is dat niet zo dan raakt ze behoorlijk gestrest en Spencer is niet iemand die je graag gestrest ziet. Soms raakt ze dan zo erg in paniek dat ze een astma-aanval krijgt. Daarom is het eigenlijk ook maar goed dat ze altijd haar inhaler bij zich heeft.
    Spencer heeft natuurlijk ook goede eigenschappen, bijvoorbeeld dat ze totaal niet egoïstisch is. Ze zal er altijd voor zorgen dat het met andere mensen goed gaat voordat ze om zichzelf gaat denken. Meestal staat er ook wel een lichte glimlach op haar gezicht en kan ze andere mensen opvrolijken, zelfs als ze zichzelf niet fijn voelt.

    Extra: Spencer is van Britse en Italiaanse afkomst en heeft astma.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 0:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    bedankt. ik zet de betekenissen er wel niet bij en ik ga nu slapen!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque