• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    peeps de RPG story staat online en de rollen staan er al op!

    [RPG] The White Panel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Andrew is ook al sexy ^^

    En we hebben nu wel erg veel meisjes :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen reserveren??

    Ik vul hem zo of later in ^^


    Shit Could Be Worse.

    BrokenPlace schreef:
    Mag ik een jongen reserveren??

    Ik vul hem zo of later in ^^
    jha hoor. Maar ik zet je er morgen bij ik denk nietvdatcer vandaag mog veel rollen zullen binnenkome


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)jha hoor. Maar ik zet je er morgen bij ik denk nietvdatcer vandaag mog veel rollen zullen binnenkome


    Ja is goed, maar ik kan hem nu wel al invullen?


    Shit Could Be Worse.

    [Ik ga mijn rol morgen invullen! :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ook!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Grr ik moet een foto uitzoeken maar ik kan niet kiezen]


    Shit Could Be Worse.

    Jullie twee zijn geweldig. Soory dat ik je in dde nesten heb ewerkt demi. Btw ik gaa ook pitten!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Sleepwellx]


    Shit Could Be Worse.

    [Goodnight, I'm going to sleep to, see you tomorrow! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol: jongen.
    Naam: Ethan Smith.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(+foto):


    Hij heeft kort, bruin, en een beetje golvend haar. Hij houdt van losse en wijde kleding. Hij heeft heel erg donkerbruine ogen, soms lijkt het zwart.

    Karakter: Ethan ziet er iets ouder uit dan hij is. Hij denkt dan ook anders over sommige dingen. Ethan is een bescheiden en welgemanierde jongen. Hij heeft geleerd hoe hij een vrouw goed moet behandelen,in tegenstelling tot sommige andere zestien jarigen. Ethan houd van mensen om zich heen maar heeft soms ook een momentje voor zichzelf nodig. Als hij een leuk meisje ziet gaat hij er niet meteen achteraan, (ik bedoel dus niet extreem flirten en dat soort dingen.)
    Het is geen enorme verleider maar ook geen braaf jongetje, hij laat het allemaal maar op zich af komen. Toch heeft hij wel een bepaalde charme die de meeste meisjes wel aantrekkelijk vinden. Verder houdt hij er wel van om wat lol te maken.

    Extra: Ethan is een roker. Drinkt niet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 1:13 ]


    Shit Could Be Worse.

    IIlumination schreef:
    Jullie twee zijn geweldig. Soory dat ik je in dde nesten heb ewerkt demi. Btw ik gaa ook pitten!!

    Haha maakt niet uit joh!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)
    Haha maakt niet uit joh!
    haha als je nu gaat lezen word hij net gebrandmerkt btw hier moeten nog geen haakjes hoor!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oja haakjes zijn automatisme:) Ik heb het gelezen:) Haha, maar uhm.. Ga nu mijn rol invullen:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne