• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    (...)[Ik zeg voor een relatie. Een vreind misschein?]


    [Ach, vrienden heeft ze wel :3 tenminste XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ii ben aan het dansen en normaal helpt het me wel om mijn gedachten leeg te maken maar vandaag niet. Het is gewoon een rotdag vandaag. Ik stop uiteindelijk met dansen, maar laat de stereo aan staan en ga op de grond liggen. Misschien is klote een betere benadering want er lopen verdomme weer tranen over mijn wangen.



    [Luke heeft zeker geen zin om te dansen? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Ik vind het heel lief van je echt. Maar je hoeft niet te helpen.' Ik kijk hem aan, trek hem overeind en ga voor hem staa. 'Ik zou nooit iets terug kunnen doen, dat is het probleem. Plus dat mijn ouders en ik sterk genoeg zijn om het uit te houden. Weet je Luke...' Ik kijk hem aan met een kleine glimlach. 'Het gaat niet om het geld. Geld maakt niets gelukkig. Mijn ouders maken me dat, mijn vrienden, mijn broertje, het dansen. Niet het geld. Het is alleen handiger om te leven.' ik pak zijn hand en neem hem mee naar de badkamer. Ik pak het zalfje weer en kijk hem aan. 'Klaar?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik wil je gewoon steunen. En ik ben altijd klaar." zeg ik. Ik voelde de gel-achtige zalf op mijn huid. Het voelde koud aan. amy smeerde het uit. Naa een tijdje maakte ze een andere beweging. Ze volgde het brandmerk stel ik vast.
    "Euh, amy zou je het erg vinden, als ik even ga dansen?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [Luke heeft zeker geen zin om te dansen? :Y)]
    *waarom niet?*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Yay! You're great! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik maak lichte masseerende bewegingen. Ik was de zalf ban mijn handen 'Tuurlijk niet. Ga maar. Ik kan je niet tegen houden.' Ik kijk hem aan via de spiegel en glimlach. 'Daar hoef je mij geen toestemming om te vragen. Als je maar oppast.' ik grijns even en droog mijn handen aan een handdoek. 'En pas op met de brandwond. Dat ziet er ook niet zo lekker uit,' glimlach ik en draai me om zodat ik hem recht aankijk. 'Jr kan me vinden voor de zalf. Ik ben gewoon in de slaapzaal denk ik.'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben er morgen tot 16.00 niet...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. En voel dan zijn lippen weer op de mijne en open mijn mond een klein stukje dan duw ik hem op de bank zodat ik bovenop zit en hij op de bank ligt en grijns even en druk dan mijn lippen weer op de zijne en laat dan mijn handen weer onder zijn shirt naar zijn borst glijden en krats weer zacht met mijn nagels over zijn huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat mijn handen weer onder haar shirtje glijden en dit maal bij haar buik. Ik laat onze tongen een vurig spel spelen. Mijn handen glijden verder naar boven via haar zij. Met mijn duim streek ik even langs haar Bh en blijf dan aan de zijkant van haar borsten hangen. Ik ga met mijn duim over de stof van haar Bh en ga iets ruwer in op de zoen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Om 12 uur ga ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ii ben aan het dansen en normaal helpt het me wel om mijn gedachten leeg te maken maar vandaag niet. Het is gewoon een rotdag vandaag. Ik stop uiteindelijk met dansen, maar laat de stereo aan staan en ga op de grond liggen. Misschien is klote een betere benadering want er lopen verdomme weer tranen over mijn wangen.


    Luke Moore

    Ik liep de streetdancezaal binnen en zag Zoey huilend zitten. Ik rende naar haar toe en nam haar ongevraagd in mijn armen. Zachtjes wiegde ik heen en weer met haar.
    "Jij bent net als ik," mompel ik en ging verder met wiegen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    [Om 12 uur ga ik :3]
    [Nee JAimzz dat kan je me niet aandoen!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik laat mijn handen weer onder haar shirtje glijden en dit maal bij haar buik. Ik laat onze tongen een vurig spel spelen. Mijn handen glijden verder naar boven via haar zij. Met mijn duim streek ik even langs haar Bh en blijf dan aan de zijkant van haar borsten hangen. Ik ga met mijn duim over de stof van haar Bh en ga iets ruwer in op de zoen.


    Naomi Micheal

    Ik bijt weer seels in zijn onderlip en trek dan zijn shirt uit waardoor onze lippen even van elkaar wijken, maar daarna druk ik ze er meeteen weer erop en laat mijn handen over zijn hele lichaam glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ineens voel ik twee armen om me heen. Ik kijk naar het gezicht en zie dat het Luke is. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan maar stop wel gelijk met huilen. 'Dus je denkt me te kennen?' vraag ik met verstrikte stem. Hij wiegt me zachtjes heen en weer en toch kan ik het niet tegen houden dat er nog een paar tranen over mijn wangen rollen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.