• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Luke en ik dansen beiden. We doen aan dezelfde stijl, streetdance. Als het nummer gedaan is kijk ik Luke aan. 'Dus denk je nu nog steeds dat je me herkent of denkt te kennen?' ik laat mezelf weer op de grond zitten en staar een beetje voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Yep, ik herken mij in jou. Wat je net deed, deed ik ook de eerste keer. Ik noemde het dance till you die. En stop met staren, je maakt jezelf weer depri. En geloof me daar kan ik ook over meespreken."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk terug naar Luke. 'Ik ben niet zo in de stemming om depri te zijn,' grap ik flauw. 'En ik denk toch wel dat wij om een iets andere reden op die manier dansen.' ik kijk nog steeds naar Luke en veeg mijn overige tranen weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal nog 1 reactie typen met Les als je reageert en dan ga ik slapej]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Welke dan? Je wil zoveel zeggen, maar zegt maar de helft!" zeg ik. Wow ik raak gefrustreerd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik grijns even en trek haar shirt ook uit. Ik sluit mijn ogen en ga door met wat ik deed. Ik probeer niet mijn volle gewicht op haar te zetten en geniet van de zoen. Ik trek haar Bh ook uit en begin haar borsten te masseren, terwijl mijn lippen afzakkennaar haar nek. Ik glimlach tegen haar huid en zet een zuigzoen neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik vind het knap van mezelf dat ik Luke gefrustreerd maak. Het is namelijk niet eens mijn bedoeling. 'Misschien dat ik maar slechts een kwart vertel,' zeg ik dan. Ik sta op en ga voor hem staan. Jk kijk hem aan en zeg dan, 'Leslie, streetdance.' waar hij eerder vandaag om vroeg. 'Ik dans om te vergeten. Maar het wil dit keer niet echt lukken. Ii heb afleiding nodig en ik weet niet hoe en wat.' ik kijk hem nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    baayyybaayyy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en loop na een tijde naar mezelf gestaard te hebbe de badkamer uit. Automatisch loop ik Naar de danszaal. Ik doe de lichten aan en kijk om je heen. De danszaal zag er nu een stuk vrediger uit. Ik loop naar de geluidsinstallatie. Het volgende moment vullen piano klanken de ruimte en begin ik te dansen. Al mijn emotie leg ik erin. Ik zweef door de kamer, doe pirouettes en laat me meenemen door de muziek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Leslie dus, hmm. Je ziet er niet uit als iemand die Leslie zou heten. ik hou het bij Zoey. En toch is het hetzelfde of je nu wil of niet. En ik weet een methode. Maar ik ga terug naar de slaapzaal." zei ik terug mijn rustige zelve.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 0:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip en hou een kreun in en krom weer mijn rug en laat nog steeds mijn handen over zijn lichaam gaan, maar nu ook soms "perongeluk" over zijn jogging en grijns en voel dan zijn lippen in mijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    baayyybaayyy
    [bye, sweet dreams]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik grom even kleintjes en zak nog verder af. Ze was me aan het uitdagen. Zoals altijd. Ik kus haar borsten en ga dan nog verder naar beneden tot haar navel. Dan zet ik mijn lippen rond haar tepel en begin te zuigen, terwijl ik met mijn andere hand langs haar zij streel. Af en toe bijt en lik ik haar tepel. Na een tijdje laat ik los en kus haar nek weer terug naar haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik wil teruggaan naar de slaapzaal, maar de balletzaal trekt mijn aandacht. Ik zie Amy dansen. Ik sluip naar binnen. Ze maakte een reeks snelle sprongen en op het moment dat ze nog een sprong maakte, lifte ik haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Wer kreun ik en laat nu mijn handen in zijn jogging gaan en streel over zijn 'grote vriend' en grijns en druk dan ook mijn lippen op de zijne en ga met mijn tong langs zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp