• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik bijt weer seels in zijn onderlip en trek dan zijn shirt uit waardoor onze lippen even van elkaar wijken, maar daarna druk ik ze er meeteen weer erop en laat mijn handen over zijn hele lichaam glijden.


    [Dat klinkt heeeel herkenbaar voor Sam :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik herken je, dat is wat anders. Samen dansen?" vraag ik aan haar misschien hielp het als ik meedeed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    [ik ga slapen x]
    [WHUT??]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Wat is er?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat klinkt heeeel herkenbaar voor Sam :Y)]


    [Sure, haha. Nu deem of gaat zit ik er net midden in.. Haha. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [Wat is er?]
    [Je mag niet weg!]:Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem op. Dansen of in zijn armen... Lastig. Ik kies toch voor dansen. Ik sta op en veeg mijn eigen tranen niet eens weg. Ik kijk nog een keer naar Luke en zeg dan, 'oké, als je me herkent, herken je dan ook dat je niet over je gevoelens spreekt en ze in plaats daar van eruit danst?' en dan begin ik met dansen. Perfect getimed op de muziek. Ik dan en vertel hem mij emotie met dansen. Dat ik me gebroken voel, verdrietig en alleen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke ik blijf wakker. Maximaal tot 1.00 maar misschien val ik eerder in slaap. Moet morgen 7.00 op]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik blijf tot 12.15 en ben dan echt weg. Ik moet om 6.30 op XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik had haar volledig door. Ik liet haar even doen en begon aan mijn stukje. ik haalde Tom Junior boven. En begon met de beat voor te doen wat ik vroeger atijd deed. Dance till you die.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [verkeerde]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 0:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik duw haar Bh met mijn vingertoppen iets omhoog en zien haar gretig. Met mijn vingers streel ik haar borst. De ander laat ik over haar zij gaan. Ik ga op in de zoen en let niet meer op andere dingen. Ik glimlach even en ga weet door. Dit voelde gewoon goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ook om 7 maar mijn wekker staat om 6.30 :Y)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik kreun kort en draai ons dan om waardoorik nu onder lig en grijns even en druk mijn lippen weer op de zijne en laat mijn handen weer over zijn lichaam gaan en krom mijn rug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp