• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Mijn hart stopt even met kloppen en een gilletje komt uit mijn mond. Ik open mijn ogen en zie dat Luke me lift. Zijn timing was perfect, maar ik schrok me dood. 'Luke,' breng ik uit, maar blijf netjes in balans. Liften had ik maar 3 keer gedaan. Ik had nooit een partner. Ik glimlach even. 'Ik schrok me dood idioot!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik hou ook van jou," was mijn snuggere antwoord. "Het was leuk om jou eens te zien dansen." zei ik en zette haar weer neer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Een geluidje van genot rolt over mijn lippen en een grijns speelt om mijn lippen. Ik open mijn mond en laat onze tongen weer een spel spelen. Mijn handen zakken af naar haar heupen. Me mijn duim streel ik over haar heupbot, terwijl mijn vingers plagerig in haar broek steken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Wat?!' Ik kijk hem aan en geef hem en speelse klap tegen zijn borstkas. 'Hoelang heb jij staan kijken?!' Ik kijk hem verbaasd aan en sla dan mijn ogen neer. Ik loop naar de geluidsinstallatie en zet de muziek uit. Dan loop ik teru naar Luke. 'Waarom waarschuwde je me niet?!' Ik kijk hem aan. 'Ik schaam me dood..' Ik bijt op mijn lip en kijk hem langzaam aan. Waarom zei hij niks?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "lang genoeg om te zien hoe goed je bent. En het is leuk om naar te kijken. Je hoeft je toch heus niet te schamen voor mij. Kijk naar me ik loop al de hele dag shirtless rond." zei ik en tilde haar weer op en draaide haar met haar hoofd naar beneden. ze zetten haar handen op de grond.
    " Zie je wel dat je handstand kan leugenbeest."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip en kijk Ian aan en trek dan grijnzend zijn jogging naar beneden en ga weer door met strelen en laat soms om te plagen 1 vinger in zijn broek glijden, maar haal hem er snel weer uit en nog steeds zitten onze lippen opelkaar geplakt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik lach. 'Ja ik voel me sterk,' grinnik ik. 'Maar zet me maar weer normaal neer want het bloed stijgt naar mijn hoofd,' grinnik ik. Als ik weer normaal op mijn benen sta kijk ik hem aan. 'Ik ben niet zo goed. Echt niet.' Ik kijk hem aan. 'Andere hier ziij beter.' Ik glimlah even. 'Maar je kijkt dus gewoon stiekem naar me? Dat vind ik gemeen! En dat jij shirtless is nou niet echt een straf of iets om je voor te schamen. Je hebt een mooi lichaam,' grinnik ik, waarna ik mijn blik afwendt en mij wangen rood worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Dat zullen ze dan toch eerst moeten bewijzen. Ik kan het ook erger maken en enkel een boxer dragen." zei ik en deed alsof ik mijn broek ging aftrekken.
    " By the way jij bent ook niet mis hoor."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik ga gewoon verder waarmee ik bezig was en zoen door. Ik Ril even als ze mijn broek uittrekt mAar grinnik daarna ook weer. Toch kan ik het niet helpen me opgewonden te voelen. Ik ga met mijn hand ocsr haar buik naar haar borst en begin die weer te masseren. Ik bijt speels op haar lip en lik daar dan ook even langs en stort me dan weer op de zoen .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Nee houd je broek aan!' Ik pak ziij handen beet. Die liggen nu eigenlijk op de Zijne op zijn broeksrand. Langzaam glijd mijn blik Omhoog over ziij buik heen Nasr zijn ogen en kijk ik hem recht aan. Ik glimlach even en voel een tinteling door me heen gaan. Ik glimlach om het compliment en blijf hem aankijken. Mijn handen laat ik doodstil liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik krom mijn rug weer en merk dat mijn ademhaling al wat sneller is kreun weer. Dan haal ik mijn hand onder weg en laat hem langzaam naar boven glijden en begin weer zijn borst te strelen en laat dan mijn armen in zijn nek glijden en ga met mijn handen door zijn haren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke moore

    Ik was mijn grap al helemaal vergeten, want Amy hield me gevangen met haar ogen. We bleven beiden, stilstaan en zeiden geen woord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik grijns en draai Ons om. Nu lig ik weer onder en ligt zii boven op mij. Ik grijns even. Ik ga nog even door en laat mijn armen dan om haar middel heen glijden en streel haar onderrug. Ik glimlach tegen haR lippen. Een vredig gevoel stroomt door me heen. Ik voel haar blote buik tegen de mijne en dat voelt goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik slik even en kijk hem aan. 'Eh...,'weet ik zachtjes uit te brengen. Mijn stem klinkt schor, wat ik echt niet kan plaatsn. 'Uh...' Ik laat zijn handen los en raak daarbij even zijn warme biik aan. Al die tijd kijk ik hem nog aan. Mijn armen hangen slapjes langs me zij. Ik kijk hem nog steeds aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [voor beidde nog 1 misschien 2 reacties en dan ga ik slapen ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne