• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore


    "Weet jij hoe het meisje heet waar ik mee praatte net?" vroeg ik. "Ze wilde het niet vertellen, en welke stijl doe jij? en welke zij?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Les is net verdwenen toen ze niet meer tegen het gelach kon. Nala en Sam zijn er :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmmm, tegen wie ga ik praten, ik wil Nala en Sam, maar niet storen... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hij staat en steek beleefd zijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen. Ze heeft honger :3]


    [Dus wat ik bedoel te zeggen is dat je niet stoort :3]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik eet wat er is." glimlachte ik, terwijl ik zijn hand aannam.
    Ik draaide me om, richting de verborgen lading chocolade en zag toen Ian zitten.
    "Ian!" schreeuwde ik blij. Ik liep snel naar zijn bed en besprong hem bijna in mijn enthousiasme.
    Ik sloeg mijn armen om hem heen. "Waar was je? Sam zei dat je weg was met Naomi." ik draaide me om naar Sam en deed teken dat hij dichter moest komen.
    "Er is toch niets, hé?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    'Ik weet niet hoe ze heet. Ik weet dat het dom is...' Ik ga recht zitten en kijk hem aan. We zitten nu naast elkaar, alleen ik met mijn rug naar de muur en hij andersom. 'Ik heb al gezegd dat ik met niemand heb gepraat. Ik ken niemand hier.' Ik kijk hem aan. 'Ze doet in iedergeval geen ballet, dat doe ik.' Ik glimlach even. 'En jij?' Ik kijk hem aan en glimlach weer even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik grinnik en loop ook richting het bed van Ian. Ik knik hem met een glimlach toe. Waarschijnlijk mag hij me nog steeds niet, maar ik hoop dat ik het beter heb gemaakt door voor Nala te zorgen. Op te passen. Ik kijk even of ik Naomi zie, en knik dan naar haar ten teken van groet als ik haar zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Da's een heel verschil, ik doe streetdance. En je kent mij toch?" zeg ik tegen haar
    "Ik geloof dat ik alles van emoties al heb gezien bij jou! Het is verschrikkelijk om je te zien huilen!"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SerpentEyes schreef:
    Paar dagen later...
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora bewoog op het ritme van de muziek terwijl ze haar laatste pirouette draaiden, en eindigden in Julio zijn armen. Haar adem haling was onregelmatig terwijl kleine zweetdruppeltjes op haar voorhoofd zaten en een glimlachje op haar lippen speelden. Haar blauwe plekken waren zo goed als verdwenen, hier en daar zat nog een enkele maar de meeste waren verdwenen of vervaagd. Eleaodra drukte een kusje op zijn lippen waarna ze zich los wringde uit Julio zijn armen en twee flesjes water van de tafel haalde en er een in zijn richting gooiden.


    Julio Martinéz
    Met een behendige greep vang ik het water op en zet dan een flesje aan mijn mond, waarna ik die in één keer voor de helft leeg drink. Ik ben echt half uitgedroogd. Zodra ik weer genoeg vocht in me heb zet ik het flesje terug op de tafel en glimlach naar Eleadora, waarna ik weer met een paar dansachtige bewegingen naar haar toe ga. Ja, ik kan weer een soort van dansen. Nog niet helemaal top, maar ik vind het al geweldig dat ik weer kan bewegen. Die paar dagen stil liggen, niks doen, genezen, en braaf zijn waren absoluut niet leuk, maar ik lag wel bij Eleadora en de mannen deden ons niks. Dus in dat opzicht.. Nee, dansen is toch beter. Daarom geniet ik ook zo van de muziek, van het ritme die me meeneemt. En van Eleadora natuurlijk, nog steeds. "Dat was geweldig, voor zover ik nu kan dansen tenminste" Ik glimlach blij.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Streetdance. Een verschil.' Ik kijk hem lachend aan. 'Maar soms zijn verschillen goed.' Ik kijk hem even aan. 'Dank je Luke. Je hebt gelijk. Je kent mij en ik ken jouw.' Ik kijk hem aan. Recht in zijn ogen. 'Ik heb jouw niet zien huilen, dus ik weet ook niet hoe dat is.' Ik lach even. 'Maar bedankt dat je dat verschrikkelijk vindt. Ik wist niet dat ik zo lelijk was...' Ik lach even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik loop de badkamer in en laat mezelf even tegen de muur glijden tot op de grond. Ik zit ertegen en haal een hand door mijn haar. Ik zucht en sta na een tijd weer op. Ik ga even naar het toilet en was daarna netjes mijn handen zoals me geleerd is door mijn papa vroeger. Ik mis hem. En het zou een troost zijn als ik zou weten dat ik hem na dit alles weer zou zien. Maar hij leeft niet meer, dus daar heb ik ook niet zoveel aan. En sinds mijn vader overleden is, of eigenlijk zelfmoord heeft gepleegd, is mijn moeder me liever arm dan rijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Lelijk?! Verre van. Maar het zo triest. En ja verschillen zijn goed," zei ik niet wetende wat anders te doen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik lach en sla mijn armen om haar heen. 'Hoezo dat enthousiasme?' Ik grinnik. 'Nee Naomi en ik lagen in de ziekenzaal. We zijn beter geworden.' Ik lach even. 'Ik ben weer kerngezond.' Ik geef haar een kus op haar wang en kijk naar Sam. 'Hé Sam.' Ik glimlach naar hem en kijk dan naar Nala. Ik was nog steeds boos op Sam, maar ik had Naomi vergeven, dus moest ik Sam ook vergeven. Dat was gewoon zo.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ja heel triest.' Ik trek een zielig gezicht. 'nee, maar ik hoef geen medelijden.' Ik geef hem een duwtje. 'Jij hebt net zoveel en nog meer meegemaakt.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik houd mijn hoofd schuin. 'Ja verschillen...' Ik lach even en schud mijn hoofd. Ik sluit even mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen terwijl ze het dopje weer op het flesje draaiden en naar Julio toeliep. "Je was geweldig" zei ze met een glimlachje waarna ze een kusje op zijn lippen drukten. "Maar je bent en blijft een geweldige danser, ondanks je verwondingen.". Eleadora veegde met een klein handdoekje de kleine zweetdruppeltjes van haar voorhoofd waarna ze deze terug gooiden en naar Julio toeliep waarna ze haar handen in zijn nek plaatsten. "Te amo" fluisterden ze waarna ze een zacht kusje op het puntje van zijn neus drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.