• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Zij heeft tenminste haar ouders nog,' mompel ik. Hij loopt de route langs de danszalen. Ze zijn geluiddicht de zalen. Ik hoop dat Luke niet hoorde wat ik zei, maar waarschijnlijk wel. Ik slik de brok in mijn keel weg en houd even halt met lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik grom zachtjes als ze zo langzaam mijn broek uittrekt, gevolgd door rillingen als ik haar handen overal voel. Echt overal. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen en grijns even. Dan buk ik om vervolgens met mijn tanden haar onderbroek te pakken en die op die manier naar beneden te trekken. Dan kom ik langzaam weer Omhoog en druk een kus op haar lippen.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik kort als hij mijn onderbroek uittrekt met zijn tanden en bijt op mijn lip, maar er loopt ook een rilling over mijn lichaam en voel dan weer zijn lippen op de mijne en zoen hem vurig en vol passie terug en zet mijn nagels weer in zijn rug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik leidde haar de streetdance zaal binnen.
    "1what happend?" vroeg ik en keer haar doordringend aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik viel zujn lippen langs me nek strelen. 'Nu kan ik niet oefenen,' fluister ik. 'Dat is ook waar.' hij draait me een rondje en draait je dan weer terug tegen hem aan. ik sluit mijn ogen. 'Kijk me aan.' ik knijp mijn ogen steviger dicht. Ik voel een klap tegen mijn wang. 'Die nieuweling... Wat voert hij in zijn schild?' Ik bijt op mijn lip. 'Antwoord me,'schreeuw hij en duwt me op de grond. Ik spring gelijk op en ren naar de deur. Ik pak de klink vast en op dat moment voel ik ziij armen om mijn middel. 'Laat los!' 'Nee,' gil ik en houd de klink nog steviger vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Luke neemt me mee naar de streetdancezaal. Ik ga daar op de vloer zitten en kijk naar Luke. Natuurlijk hoorde hij het. Ik vertel het nooit aan iemand, mijn verhaal. Anders lijk ik zwak. 'Nothing specials,' zeg ik zacht. En ik sla mijn ogen neer. Ik heb al redelijk vaak Nothing specials gezegd tegen Luke vandaag. En elke keer was het eigenlijk wél iets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore[/b

    Het was een koppig kind, dat wel. Plots hoorde ik een gil en luid nee.
    "Wil je me even excuseren, en ik wil het weten. Denk nu maar niet dat je van me af bent." zei ik met een knipoog.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luke Moore

    Ik hoorde nog meer lawaai en liep richting het geluid. Er stond een stoel in de gang en ik nam hem vast. Verbaasd keek ik de de balletzaal binnen, Amy! Ik opende zachtjes de deur, zodat haar belager mij niet zou zien en sloeg hem met de stoel op zijn achterhoofd bewusteloos.
    "Ren slaapzaal," zei ik en liep terug naar de streetdance zaal.
    "Snel voor we gepakt worden," zei ik tegen Leslie en trok haar recht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Echt totally nothing to do. Ik ga! Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    (ik ga na nog twee reacties ofzo ook pitten!)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels
    Ik staat versteend naar de man. Luke was al weggerend maar ik leek niet te willen. Nou ja, ik wilde wel, mijn benen niet. Pas als ik hem ziij ogen zie openen loop ik achteruit. 'Sloeg jij me?' Ik schud wilt van nee. Dan ren ik de slaapzaal uit een willekeurige kant op. In de slaapzaal zou ik niet veilig zijn. Hij komt me halen...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 0:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Luke zegt dat hij heel even wat moet doen maar dat hij het zo alsnog wil weten. Ik slik als hij weg is, fijn.. Weer alleen. Maar dan is Luke ineens weer terug en hij trekt me recht. Aangezien Luke er ineens weer was moest ik even mijn gedachten omschakelen. Dan pas snap ik wat hij bedoelt en trek hem dan aan zijn hand rennend mee. Jk wil richting de slaapzaal rennen, maar daar zie ik een man ineens. Ii rem gelijk af en trek Luke mee een andere kant op weg van die man. Dan duw ik ons door een willekeurige deur. A fijn. Een bezemkast. Een krappe bezemkast. Ik zucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dst is zielig voor Amy, nee! (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Leslie duwde me in een bezemkast en ik hoorde twee paar voetstappen voorbij komen. En licht en een zwaar paar. Wacht licht, zwaar. Is er eentje gay ofzo? Als ze voorbij zijn laat iik ons er weer uit.
    "We gaan nu terug naar de slaapzaal bijf daar even ok?" zei ik en lie met haar me naar de slaapzaal. Zeker dat ze dan veilig zou zijn.
    Ik begon weer te lopend, niet wetend waar eerst te zoeken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ij laat me zuchtend voor het bed staan en schop er dan gewoon vol tegen aan. Volgens mij kan ik op dit moment heel onredelijk zijn tegen wie dan ook die het volgens mi ook maar enigszins uitlokt. Ik vloek zachtjes en kijk naar de deur en hoop gewoon dat Luke snel terug komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Luke is geliefd bij de dames xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque