• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Van Les wist je dat al in het rollentopic gelijk]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Van Les wist je dat al in het rollentopic gelijk]
    [Haha van jou zeker!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [DEEEMII!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    [DEEEMII!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik Ren door. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik ren een willekeurige gang in. Het lijkt wel een doolhof. Ik zou wel willen schreeuwen. Ineens dta ik buiten. De wind blaast mijn haren in mijn gezicht. Ik rdenk me niet en Ren. Het terrein is omringt met hekken. Ik kijk om me heen. Waar moest ik me verstoppen? Ik duik achter een stapel spullen, waar ik niet te zien kan zijn en laat je onderuit zakken. Ik had het koud, maar liever koud dan verkracht. Ik hijg na en sluit mijn ogen. Mijn hart klopt als een gek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik zag opeens zwarte strepen op de vloer, ik besloot die te volgen. En opeens stond ik buiten, achter die vent.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [hoe kan ik daar op reageren? Amy zit verstopt dus ziet niks:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [hoe kan ik daar op reageren? Amy zit verstopt dus ziet niks:)]
    [Ik ga wel verder.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [thabk you:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke moore

    "Hey hufter!" riep ik en hij draaide zich om. Ik bekeek hem eens goed hij was niet veel ouder dan ik misschien een jaar of 5 maar. Hij kwam op me afgelopen.
    "Wat ben je van plan?" zei hij dreigend.
    "Wat denk je dat jij aan het doen was?" zei ik. De gadechte alleen al. De eerste keer dat ik hiet laaiend zou worden.
    "Mijn aanhet amuseren." zei hij met een gemene grijns.
    "Dan moet je er toch mee stoppen je zo te amuseren, want meisjes zijn geen speelgoed."
    "kijk," zegt hij en kwam dreigend voor me staan. Ik liet hem niet uitspreken. en gaf hem knietje. Meteen lag hij op de grond. Ik gaf hem nog een paar slagen, en brak toen zijn nek. Gedaan met spelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ze zet weer haar nagels in mijn rug wat me rillingen bezorgd. Ik draai ons weer om en speel met haar haar. Ik ga in op de zoen en geniet ervan. Ik ska mijn armen om Naomi heen en druk haar dichter tegen me aan. Dit voelde goed. Zo goed. 'Hoe ver ben je met Sam gegaan,' hoor ik mezelf ineens vragen. Ik stop abrupt de zoen en bijt heel hard op mijn tong. 'Dat was niet de bedoeling. Sorry Naomi. Ik hoef het niet te weten en al helemaal iet nu.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga nog een reactie plaatsen en dan ga ik pitten!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ze zet weer haar nagels in mijn rug wat me rillingen bezorgd. Ik draai ons weer om en speel met haar haar. Ik ga in op de zoen en geniet ervan. Ik ska mijn armen om Naomi heen en druk haar dichter tegen me aan. Dit voelde goed. Zo goed. 'Hoe ver ben je met Sam gegaan,' hoor ik mezelf ineens vragen. Ik stop abrupt de zoen en bijt heel hard op mijn tong. 'Dat was niet de bedoeling. Sorry Naomi. Ik hoef het niet te weten en al helemaal iet nu.'


    [OOEEEE BURN XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik hoorde het gesprek dus ging kijken. Ik zag hoe Luke de nek van de man brak en kijk er met grote ogen naar. Luke... Had hij iemand vermoord? Ik strompel naar achter en knal boven op iets, maar het kan me niet schelen. Ik zak door mijn benen en blijf op de grond zitten. Hoe kon hij iemand vermoorden?! Hoe kon hij?! Waarom deed hij dat? Ik slik en kijk voor me uit. Ik had nu recht zicht op Luke en hij op mij. Ik wist niet wat ik nu moest doen. Hij had tenslotte iemNd vermoord, maar die man was zelf ook slecht...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne