• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Als hij plotseling in mij komt, komt er een klein gilletje uit mijn mond, maar die maakt al snel laats voor kreunen en bijt op mijn lip en leg mijn hoofd in mijn nek en krom mijn rug een beetje en kijk hem daarna weer aan en zet mijn nagels in zijn rug en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zo zo XD
    Ik reageer strx denk ik nog wel ff met MARCELL, en miss Julio, als Eleadora reageert ^v^
    Eten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Smakelijk eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip. Misschien was ik iets te snel gegaan.. Als ze toch reageert en ik haar lippen op de mijne voel is dat voor mij een teken het tempo iets op te voeren. Ik stoot diep en redelijk snel, maar dat wissel ik af met diep en langzaam en snel en niet zo diep. Een heerlijk gevoel gaat door me heen. Ik laat mijn handen gewoon op haar heupen en sluit mijn ogen, terwijl ook bij mij kreuntjes van genot over mijn lippen komen. Ik hijg nu erger dan daarnet en glimlach even en kijk Naomi dan aan. Ik druk mijn lippen weer op de hare en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Geen condooohhhhhhooooooommmm :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha jouw reactie Jaims:) Ghahaa, nou het is gewoon in om er geen te gebruiken in die gevangenis daar ;) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben gewoon de sidekick in dit RPG :Y) wanneer ik niet kan reageren zeg ik gewoon wat me opvalt :")

    Maar ik moet even ook eten ^^

    Tot zooo popcorns ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tot zoooo]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een keine grinnik verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar hoofd tegen zijn hals aanvleiden. Het stil liggen had haar goed gedaan, de blauwe plekken waren vervaagd en waren een stuk minder dan dat ze al waren, en haar mentale schaden? Die was ook zo goed als verdwenen. Eleadora legden haar handen op zjin wangen waarna ze hem aankeek en haar voorhoofd tegen de zijne aanlegden terwijl ze zachtjes met haar duimen over zijn wangen streelden en hem diep aankeek in zijn ogen, niet op of om keek.Nee, ze had alleen maar oog voor Julio, en voor niets of niemand anders.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben er weer c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk hem aan via de spiegel. 'Nee ik ben niet bang voor je.' Ik kijk hem aan. 'Ik...' Hij wilde het waarschijnlijk niet horen. 'ik wil je helpen, je doen geloven dat het niet uit maakt. Dat het niks aan jouw verandert, maar dat geloof je toch niet. Ik...' Ik bijt op mijn lip. 'Ik wil je gewoon kunnen helpen, maar dat kan ik niet.' Ik wend mijn blik weer af en focus me weer op mezelf. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deem, nieuw topic? :3]

    Leslie Day
    Mijn wang brandt en hij drukt me nog steeds tegen de grond. Ik kijk hem kwaad aan en hij grijnst naar me, 'En stil zijn nu, anders moet ik je straffen,' zegt hij. Ik moet zacht lachen om zijn domme kop. Ik begin tegen te stribbelen. Ik probeer hem weg te duwen met mijn benen. Maar het lukt me niet. Hij drukt dan zijn lippen in mijn nek. Een klote rilling trekt door me heen. 'Vuile schoft,' sis ik dan naar hem. Ineens trekt hij me overeind en duwt me hard tegen de muur waardoor mijn adem uit mijn longen word geslagen. Ik hap naar adem en hij kijkt naar me. 'Niet praten, niet tegenwerken,' zegt hij streng. Waarom? Waarom doen ze dit als straf. Zijn lippen gaan weer naar mijn nek. En ik weet waarom. Ze willen je mentaal breken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik maak dan wel een nieuw topic aan.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LE NOUVEAU TOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.