• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Coockies schreef:
    [Nee ik bedeol of Reyna kan reageren:) maar waar is Penolope dan? Hahha x]


    [Ze loopt daar gewoon ergens ;p Maar ik kan wel wachten totdat ze heeft gereageerd.]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:12 ]

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Vlug kijk ik op. Was ik serieus naar de grond aan het staren? Ja, dat was ik. Ik glimlach even. 'Ik zal komen kijken,' grijns ik eventjes. Ach, naar een wedstrijd kijken kon geen kwaad... Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Waar ben je het beste in? Rugby, voetbal of basketbal?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan en glimlach nog even. Het was raar te bedenken dat ik ooit, ja heel lang geleden, ook graag voetbalde, basketbalde enz. Ik veranderde toen ik naar de middelbare school zit. Sindsdien kan niemand zich meer de oude mij herinneren, ik zelf haast ook niet. Ik was nu gewend om verwend en arrogant te doen, maar vanavond... Deze avond was dat niet zo. Ik weet niet waarom, misschien omdat het schooljaar nog niet echt begonnen was/


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Als er niemand antwoord, dan gaan we over naar de volgende dag, dus wie wilt er naar de volgende dag ?]


    THE NEXT DAY !

    Penelope Wakely Gonzalez.

    De wekker ging af. Joepie.
    Hoorde je het sarcasme al ?
    Ik stond op uit mijn lekker warme bedje en keek er sipjes naar.
    "Het spijt me" zei ik zuchtend, waarna ik naar mijn kast liep en die opentrok.
    Het zag er koud uit, dus haalde ik een iets wat warmere outfit uit en deed wat make-up op.
    Bijna niets eigenlijk, want daar hield ik niet van.
    Ik stapte naar beneden, nam mijn tas van de grond en begon naar de hoek te lopen, waar ik met Aiden had afgesproken.

    Aiden Fillin Coleman
    En toen stond ik naast mijn bed. Het was half acht. Ik had een uurtje om me klaar te maken voor school en naar het eind van de straat te lopen. Moest lukken. Ik liep naar mijn niet uitgepakte koffer en haalde er wat kleding uit. Een simpele jeans, een obey hoodie en een beanie. Ik liep naar mijn voorraadkastje en pakte er een pakje crackers en nutella uit. 'Goed genoeg.' Ik at snel mijn ontbijt op, ik zou wel een koffie halen bij de starbucks midden in de straat voordat ik naar Penelope ging. Ik pakte snel mijn spulletje bij elkaar en begon te lopen. Mijn mobiel begon te trillen, smsje van mijn moeder. WHY?! Aiden, veel succes op school vandaag xx we missen je. Nou dat viel best mee. Snel smste ik terug. Dankje x mis jullie ook. Ik liep de Starbucks binnen, bestelde een cappuccino en ging naar Penelope toe. 'Hey, Penn.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Verschrikt draaide ik me om waardoor ik mijn evenwicht verloor.
    Nog net op tijd kon ik mijn evenwicht terugvinden voor ik beschaamd naar Aiden keek.
    "Hi" zei ik met een glimlach.
    Het was normaal dat ik mezelf uitlachte hoor, wees gerust.
    Ik nam mijn tas van de grond en haalde een hand door mijn lange blonde haren.
    "Je bent op tijd" grinnikte ik.

    Aiden Fillin Coleman
    'Ja tuurlijk.' Ik glimlachte. 'Ik wil niet de rest van het jaar gezien worden als de jongen die je op de eerste schooldag te laat liet komen. Leuke outfit trouwens.' Nee, ik was niet aan het flirten. Oke misschien toch een klein beetje. Maar die outfit van Penelope was echt leuk, serieus.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik keek hem met een lachend gezichtje aan en schudde mijn hoofd.
    "Reputatie dus, je wilt je reputatie niet verpesten".
    Waarom liep hij dan bij mij ? Als hij zijn reputatie wou houden, dan moest hij maar aankloppen bij een Phi Iota Mu meisje.
    Ik wendde mijn hoofd af na zijn complimentje en begon te lopen.
    "Dankje" mompelde ik toen ik al in beweging was gekomen.
    Ik wou eigenlijk op hakken naar school, maar toen ik besefte dat ik naar school moest lopen, koos ik toch voor een paar beige All Stars.
    Ik keek even naast me en kreeg een ontblote glimlach op mijn gezicht.
    "Je bent schattig met een Beanie aan" zei ik, met nogsteeds dezelfde glimlach.

    Aiden Fillin Coleman
    'Nee die reputatie boeit me niet zo, ik wil gewoon niet dat je problemen krijgt omdat ik te laat was.' Ik neem een slok van mijn koffie die al wat afgekoelt was doordat het best frisjes was buiten en spuugde het bijna weer uit toen Penelope zei dat ik schattig was met mn Beanie. 'Thank you.' Zei ik glimlachend. 'Dus.. welke les heb je als eerste?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik begon te lachen doordat hij bijna zijn koffie weer uitspuugde.
    Aangezien het koud was en hij hem al best lang had, wist ik dat het niet door de warmte kwam.
    Ik dacht even na terwijl ik op mijn lip beet op niet meer te moeten lachen.
    "Inprovisatie dacht ik" zei ik, waarna mijn tanden zich weer in mijn lip vastzetten.
    "Jij ?".

    Aiden Fillin Coleman
    'Zang. Daarna Piano, improvisatie en daarna een stagefighting workshop geloof ik. Hoe laat zijn de audities voor de muscial? In een van de pauzes? Veel succes by the way. Je kan het!' Ik zette mijn grootste big smile op om haar te laten lachen. Het zag er geloof ik heel idioot uit maarja.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik probeerde echt om niet te lachen, serieus, maar je moest zijn gezicht zien.
    Ik begon te lachen waardoor ik mijn handen voor mijn gezicht sloeg.
    Nogsteeds in de slappe lach verwikkeld ging ik op het eerste het beste muurtje zitten en probeerde terug op adem te komen.
    "Alsjeblieft, doe dat niet meer in de komende 24 uur" zei ik, toen ik hem eindelijk serieus kon aankijken.
    Voor even richtte ik mijn blik op de grond, waarna ik hem terug aankeek, recht in zijn ogen.
    Daar was ik best trots op eigenlijk, want ik durfde dat bij zogoed als niemand.
    "Oh, en ze zijn in middagpauze, want dan heeft iedereen 3 uur vrij".

    Aiden Fillin Coleman
    'Ik kan niks beloven.' zei ik uitdagend waarna ik een ander vreemd gezicht trok. 'De middagpauze dus, great! Ik hoop echt dat ik een beetje een behoorlijke rol krijg. Stiekem vind ik toneelspelen superleuk maar stttt.. niet doorvertellen.' Ik drukte mijn vinger op haar mond en trok hem toen weer snel terug. 'Sorry..' mompelde ik. 'Ik ben geloof ik nogal hyper.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Met een idiote grijns stond ik toe te kijken naar zijn gezicht.
    Uit het niets lag zijn vinger opeens tegen mijn lippen, maar zo snel hij was gekomen, zo snel was hij ookal weer weg.
    "Ja, hoe zou dat nu toch komen" zei ik sarcastisch terwijl ik een blik wierp op de koffie in zijn handen, "Maaruh, ik kan niets beloven" zei ik waarna ik hem uitdagend aankeek.

    Aiden Fillin Coleman
    'You're mean.' zei ik met een pruillipje. 'Me terug pakken met mijn eigen grapjes.' Ik sprong naast aar op het muurtje. 'Weet je wat daar van komt?' Even bewoog ik mijn vingers voor haar gezicht waarna ik haar begon te kietelen. 'Muwhahahaha.' Zei ik alsof ik een of andere gemene professor was. 'Die had je niet verwacht, he?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.