• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Ivan Rhys Hartley
    'Toen ik basketbal probeerde te spelen, brak ik mijn vinger, waardoor ik nog eens een herexamen moest doen ook, dus basket is niet echt iets voor mij,' zegt Penelope lachend. Hierna laat ze haar blik over de andere mensen laat dwalen. 'Ik ga maar eens, ergens ander heen ofzo,' zegt ze en ze loopt weg. Ik kijk haar even na maar haal dan mijn schouders op. Zelf weten.
    'Voetbal, rugby en basketbal is leuk om naar te kijken,' mompelt Phi Lota Mu meisje, dat volgens mij Amy heet. Ik lette niet echt op toen ze zich voorstelde. Dan grijns ik lichtjes. 'Het is nog leuker om naar te kijken als ik moet spelen'. Ik grinnik even in mezelf en kijk dan weer naar het meisje. 'Amy is het toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Fillin Coleman

    'Haha, dat maakt helemaal niet uit.' Ik begon te lachen. 'Half negen is goed, ik ben 's ochtends ook niet zo actief. Ik ben meer een uitslaap type alleen dat gaat niet helemaal goed als er school is. In het weekend kan ik wel tot laat in de middag op bed liggen als ik toch niks beters te doen heb.' Ik lachte, jup that was me.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Dan, uhm, ga ik maar eens denk ik" mompelde ik terwijl ik wat aan de onderkant van mijn rok prutste.
    Ik keek nog even op in zijn ogen en glimlachte lichtjes.
    "Ik wacht hoogstens 5 minuten, dus als je te laat bent is het jouw schuld Aiden" grijnsde ik, waarna ik me omdraaide en naar buiten begon te lopen.

    Amy Michels

    Vlug kijk ik op. Was ik serieus naar de grond aan het staren? Ja, dat was ik. Ik glimlach even. 'Ik zal komen kijken,' grijns ik eventjes. Ach, naar een wedstrijd kijken kon geen kwaad... Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Waar ben je het beste in? Rugby, voetbal of basketbal?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan en glimlach nog even. Het was raar te bedenken dat ik ooit, ja heel lang geleden, ook graag voetbalde, basketbalde enz. Ik veranderde toen ik naar de middelbare school zit. Sindsdien kan niemand zich meer de oude mij herinneren, ik zelf haast ook niet. Ik was nu gewend om verwend en arrogant te doen, maar vanavond... Deze avond was dat niet zo. Ik weet niet waarom, misschien omdat het schooljaar nog niet echt begonnen was/


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson & Jazlyn Pierce.
    Jayson is met zijn vrienden aan het kloten, wanneer er opeens een meisje hun kant oploopt en Jazlyn vloekt in zichzelf. Het is Priscilla en van het andere huis waar zij zit, dat betekend dus dat ze van feesten houd. Heel veel feesten, en zo zag ze er ook uit met het korte zwarte jurkje. Jazlyn kon wedden dat als ze zou bukken, dat de jongens haar slipje konden zien. Ze vond haar maar een stom wijf, maar ja, Jayson zou niet naar haar luisteren. Die was soms echt een ezel daarin.
    “Héé,” groet ze lieflijk en Jazlyn maakt kotsgebaren, waar sommige vrienden om moeten lachen, maar sommige kijken haar dromerig aan, waardoor Jazlyn haar ogen rolt. Jayson kijkt haar grijnzend aan en bekijkt haar even, op een bepaald deel langer dan normaal is. Eikel dat hij is. Jazlyn gromt geïrriteerd.
    “Hey, Priscilla, wat zie je er toch weer betoverend uit,” grijnst haar broer en ze schud haar hoofd alsof hij met stomheid geslagen is. “Ja, hoi Priscilla,” aapte Jazlyn haar broer aan en stompte hem voor zijn schouder, hard, waardoor Jayson haar een dodelijke blik gaf.


    †

    [Naar wie kan Aiden nu?]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [ik had al gereageerd met Amy:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oke:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [omg, sorry dat ik nu pas weer reageer! Allemaal gedoe en zit echt in een verrotte situatie..]

    Emily Abigail Bright
    Zodra iemand tegen haar was opgebotst, keek ze op met een boze uitdrukking op haar gezicht. Deze vervaagde echter toen ze het gezicht van de jongen zag en er begon zelfs een glimlach om haar lippen te spelen.
    "Geen probleem, kan gebeuren," glimlachte ze. "Emily," ze stak haar hand nog niet net niet uit en schonk hem slechts haar mooiste glimlach. Hij maakte nogmaals zijn excuses en liep toen verder, waarna hij uit haar zicht verdween. Een zucht verliet haar lippen en ze was weer alleen. Normaal was ze nooit alleen, normaal was ze omringd door mensen die zichzelf voor haar voeten worpen om aandacht van haar te krijgen.
    Voor ze het wist had ze weer een drankje in haar handen en dronk ze ervan, haar ogen scanden de ruimte en ze besloot maar eens op iemand af te stappen.

    [Op wie kan Emily afstappen?]


    It's okay.

    Ethan Drew Waters
    Zodra Ethan zijn binnenkomst maakte, was het duidelijk dat hij zich thuis voelde. Hij begroette verschillende mensen, allemaal op een andere manier. Het ene meisje sloeg hij speels op haar billen, de ander schonk hij slechts een knipoog. Verschillende jongens begroette hij door zijn hand op te steken, of een van zijn andere bekende begroetingen. Hij liet zijn blik over de mensen glijden en zag toen wat vrienden, waar hij op afstapte. Onderweg greep hij een biertje vast en zette deze aan zijn mond, waarna hij de vloeistof al snel zijn mond in liet glijden.

    [Vinden jullie het erg als Ethan Jayson, Jazlyn en Priscilla even komt storen? hehe]


    It's okay.


    [Als je nu nog wilt RPG'en kan je nog wel eventjes tegen Penelope opbotsen ?]

    [Ivan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ivan? ]


    [Penelope ? ;3]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:08 ]

    [Nee ik bedeol of Reyna kan reageren:) maar waar is Penolope dan? Hahha x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne