• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht en klein geluidje verliet Eleadora haar mond toen Julio haar hals kusten, zachtjes beet ze op haar onderlip waarna ze hem weer zachtjes terug zoenden. Ze verplaatsten haar rechterhand vanuit zijn nek ook naar zijn onderrug, nogsteeds legden ze wel zachtjes haar hand op zijn rug. Eleadora drukten hem iets dichter tegen haar aan terwijl de zoen passivoller en lustiger begon op te lopen. Ze streelden door zijn haar terwijl ze haar vingers in zijn haar verstrengelden en alweer een klein geluidje haar mond verliet. Eleadora trok zachtjes haar lippen terug waarna ze met haar lippen de huid in zijn nek verkenden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    IIlumination schreef:
    BBYYEE DDEEMMII!!

    Luke Moore

    "Yeah," zei ik. Het voelde goed om mijn kracht voor iets anders te gebruiken dan vechten of redden...
    "Leg de volgende uit het is leuk om te doen." zei ik en keek haar afwachtend aan.


    Amy Mixhels

    Ik lach even en kijk hem aan. 'Oke dan. De volgende is moeilijker. Je moet ke over je schouder heen krijgen.' Ik lach even en leg het verder uit. 'Begrijp je het?' ik ga met mijn rug tegen hem aanstaan, want hij moet me in een flikflak achtige beweging over zijn schouder. 'Ik spring, jij helpt me over je schouder.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol, mijn laatste uur hier op school. Ik lach me stuk :') deze les KCV faaaaalt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik leef nog! ^.^


    I'm freeeeeeee (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer. :Y) Sorry dat is gisteren zo plots weg moest... Maar Volgens mij is Ian aan de beurt. En nog HALLLOOOOOO IEDEREEEN! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ze danste weer en maakte nogal moeilijk uitziende bewegingen. Ik zou haar niet laten vallen. Het moet en zal lukken. Ze sprong in mijn armen en ik hielp haar over mijn schouders. Ze was zelfs zo goed dat ze het deed zonder het brandmerk aan te raken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ondanks dat de jongen echt zo verlegen is als het maar zijn kan voel ik me minder alleen. Ik vraag me af of ik hem iets over de straffen van hier moet vertellen. Maar hij lijkt al zo bang. Ik twijfel wat ik moet doen maar sta uiteindelijk dan toch op en loop weer in zijn richting en ga gewoon op het bed tegenover die van hem zitten. 'Er zijn geloof ik nog meer dingen die je moet weten over hier..'

    [Goodmorning]


    Dexter Levi Loover

    "Wat dan?" fluisterde ik. Ik kon haar niet recht aankijken. Ik keek- haar blik ontwijkend- naar het bed naast me. Er lag een shirt op en ik dacht heeft die gast geen shirt aan dan?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Oeehhhh Dexter is knap, haha! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Oeehhhh Dexter is knap, haha! :Y)]
    [En verlegen ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    O god, sta me bij, deze jongen is hartstikke verlegen. 'Ik eh.. Well, zie je deze plek hier op mijn wang? Ik weet zelf niet eens of die rood of blauw is. Maar ik ben geslagen omdat ik niet luisterde en tegensprak. Tegen een man die hier werkt.' ik peil zijn reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    (...)[En verlegen ^^]


    [Heel verlegen :c i weet echt niet hoe Les het ijs kan breken :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehh is les alweer aan de gang eerst luke en nu dexter sjonge jonge.... Haha. Ik met wachten op Deem het coockiemonster. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou, ik wilde het bij Luke houden maar toen kwam ineens Amy in het spel]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Inmiddels lig ik op Ian en hijg uit en druk een kusje in zijn nek en leg dan mijn hoofd op zijn borst en voel zijn hart als een razende kloppen en grijns. Het voelde fijn onze naakte lichaams zo tegen elkaar. 'Ik hou zoveel van je.' zeg ik dan gemeend en sluit mijn ogen terwijl ik blijf liggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp