• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grijns even als ik de grond onder mijn voeten voel. 'Je bent goed.' Ik loop om hem heen, zodat ik weer voor hem sta en kijk hem even lachend aan. Ik sla even mijn ogen neer en laat dan mijn blik door de zaal dwalen. Ik hoopte niet dat hij ging zeggen dat ik goed was, want dan kregen we weer dezelfde discussie. ik was namelijk niet goed. Dat kon niet. ik had nooit lessen gehad, nou ja, niet echte en vogelde alles zelf uit. Ik kijk hem weer aan en glimlach. 'Wil je er nog één leren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wil je reageren met Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla mij armen om haar heen en leg ze op haar onderrug. Ik druk een kus op haar kruin. 'Ik ook van jouw.' Ik streel haar wang en sluit mijn ogen. Ik hield echt zoveel van haar. Ik glimlach tevreden en gelukkig, terwijl ik over haar rug streel. Het liefst lag ik nu samen met haar thuis, in een twee persoonsbed, met de warme dekens over ons heen en een mooie kamer waar niemand ons iets aan kon doen, maar dat was alleen een droom. De realiteit was de nachtmerrie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Halloa jullie kunnen beidde reageren? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ben aant ete en moet zo de tafel klaqrmaken over halfuur mss)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Moet ook eten reageer dadelijk. ':y) zIE REACTIE NU PAS...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    O god, sta me bij, deze jongen is hartstikke verlegen. 'Ik eh.. Well, zie je deze plek hier op mijn wang? Ik weet zelf niet eens of die rood of blauw is. Maar ik ben geslagen omdat ik niet luisterde en tegensprak. Tegen een man die hier werkt.' ik peil zijn reactie.


    Dexter Levi Loover

    Ik schrok. "Je... je word mishandeld?" vraag ik met grote ogen.
    "En hij is blauw-paars als je het wilde weten," zeg ik zachtjes. Ik haatte verlegen zijn. ik wou dat ik het lef had. Ik durf niet een s shirtless rond te lopen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    [Halloa jullie kunnen beidde reageren? :)]
    [Nu wel als je een minuutje of twee hebt ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik grijns even als ik de grond onder mijn voeten voel. 'Je bent goed.' Ik loop om hem heen, zodat ik weer voor hem sta en kijk hem even lachend aan. Ik sla even mijn ogen neer en laat dan mijn blik door de zaal dwalen. Ik hoopte niet dat hij ging zeggen dat ik goed was, want dan kregen we weer dezelfde discussie. ik was namelijk niet goed. Dat kon niet. ik had nooit lessen gehad, nou ja, niet echte en vogelde alles zelf uit. Ik kijk hem weer aan en glimlach. 'Wil je er nog één leren?'


    Luke Moore

    "Sure, leer me het het leid me af en het is leuk. En het is eens iets anders dan streetdance. Moet ik jou misschien ook Streetdance pasjes leren?" vroeg ik en wachtte op antwoord en misschien een bevestiging


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Eten]
    [GRR] ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {iemand daar voor Nala? ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {iemand daar voor Nala? ;p}
    [Dexter is in de zaal en dan doen we alsof Les even weg is zo kan ie met nala praten, maar hij is heeeel verlegen en veel te oud voor nala ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)[Dexter is in de zaal en dan doen we alsof Les even weg is zo kan ie met nala praten, maar hij is heeeel verlegen en veel te oud voor nala ^^]

    {haha, maar hij zal vast niet verlegen zijn tegen zo'n jong, energiek meisje als onze Nala ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {haha, maar hij zal vast niet verlegen zijn tegen zo'n jong, energiek meisje als onze Nala ;p}
    ( dat weet ik niet ^^ hij is gewoon heel wat anders dan Luke, die nala nog niet kent ^^)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque