• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla mij armen om haar heen en leg ze op haar onderrug. Ik druk een kus op haar kruin. 'Ik ook van jouw.' Ik streel haar wang en sluit mijn ogen. Ik hield echt zoveel van haar. Ik glimlach tevreden en gelukkig, terwijl ik over haar rug streel. Het liefst lag ik nu samen met haar thuis, in een twee persoonsbed, met de warme dekens over ons heen en een mooie kamer waar niemand ons iets aan kon doen, maar dat was alleen een droom. De realiteit was de nachtmerrie.


    Naomi Micheal

    Ik glimlach gelukkig en druk weer een kusje op zijn borst en teken dan met mijn wijsvinger figuurtjes op zijn borst en glimlach en ga nog wat dichter tegen hem aanliggen. 'Zullen we ons zo aankleden, ik krijg het koud.' zeg ik dan en grinnik even kort terwijl ik doorga metfiguurtjes tekenen op zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik knipper licht met mijn ogen, terwijl ik langzaam wakker wordt. Mijn maag rommelt dat het niet meer normaal is, dus besluit ik op te staan.
    Ik schuif voorzichtig uit Sam zijn armen en sta dan heel stilletjes op. Scheel van de honger liep ik terug naar het rooster, maar natuurlijk kon ik daar nog steeds niet aan.
    Ik staarde er met mijn handen in mijn zij naar en na een diepe zucht keek ik even om me heen. Plots zag ik een jongen staan. Hij zag er nieuw uit, maar belangrijker. Hij was groot genoeg.
    "Hé!" riep ik grijnzend en liep naar hem toe. "Jij ben nieuw hier, toch?" glimlachte ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik lach en knik. 'Streetdance leren lijkt me leuk. Eerst nog een lift en nog een paar pasjes?' Ik kijk hem aan en grijns even. Ik was benieuwd wat hij aan ballet kon... Dat hij kon liften was al iets, maar voor een jongen had dat niks met ballet te maken. Ik grinnik even. 'Oké de volgende lift.' Ik denk even na. Welke zouden we doen? Ik bijt even nadenken op mijn lip. 'Oké ik weet er één, maar die is weer moeilijker.' Ik grijns even. 'Maar je kan het wel aan.' Ik geef hem een klopje op zijn borstkas. 'Je moet me vaart geven.' Ik denk even na. Hoe ging ik dit uitleggen? Ik grijns even. 'Oké, je gaat dit denk ik niet snappen, maar dat doet er niet toe.' Ik grijns even en zet zijn benen uit elkaar. Ik grinnik en ga dan in zijn poortje zitten en pak zijn handen. 'Oké, trek me zo op, dat ik mijn benen om je middel kan klemmen.' Ik grinnik even. 'Dan hang ik om je middel en moet jij vaart maken om mij zeg maar zwevend te houden. Dan pak je na een tijdje mijn handen en belandt ik met een koprol voorover weer met mijn voeten op de grond. Snap je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik had enkele seconden nodig om het te bevatten.
    "Haha ik zal het proberen. Maar ik denk niet dat ik het goed kan en of ik er aanleg voor heb, ik bedoel voor de pasjes," zei ik en keek haar aan. Ze knikte en begon toen aan haar lift.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    'Mmm,' mompel ik. Ik was het niet met haar besluit eens om kleren aan te trekken. Ik lach wel lekker namelijk. 'Ik weet niet,' mompel ik en laat haar haar gang gaan op mijn borstkas. Het voelde wel lekker. Ik grijns even. 'Maar als je het koud hebt...' Ik kijk om me heen op zoek naar een dekentje. ik grijns als ik er eentje vindt. Ik ga recht op zitten, waardoor ik Naomi meeneem. Ik til haar op en loop naar het dekentje. Ik sla hem om onze schouders en ga weer op de bank liggen met haar boven op me. 'Zo beter?' Ik sla de dekens lekker warm om ons heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dexter Levi Loover

    Een meisje van een jaar of dertien sprak me plots aan.
    "Euh ja, wie ben jij ?" vroeg ik nog steed op zachte toon. Ze zag er best aardig uit. Volgens mij viertien, misschien vijftien of dertien. Ik weet het niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nvm

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik grijns even en begin dan aan de lift. Ik klem mijn benen om zijn middel en krom mijn rug, waardoor ik recht voor me uit kan kijken. Ik houd het aardig vol, maar begin wel te trillen. 'Je moet nu wel draaien, anders kan ik het niet volhouden,' grijns ik even en voel mijn spieren in mijn lichaam. Ik grinnik even en sluit mijn ogen om me te concentreren. Ik open ze weer. Luke draait een rondje, dan pak ik zijn handen en laat hem met een koprol weer los. Als ik op mijn voeten sta laat ik zijn handen los en draai me om. 'In een choreografie is het spectaculairder. Dan moet je mij met een vaart over de grond slepen, onder je poortje door, optillen, ronddraaien en me weer loslaten.' Ik glimlach even. 'Maar daar kunnen we aanwerken.' Ik kijk hem aan. 'Dus nu de pasjes.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ik ben Nala!" lachte ik naar hem. "Ik doe streetdance, mijn lievelingskleur is blauw, ik wil later dierenarts worden en ik ben dertien." somde ik alles op om het snel te laten gaan. Man, ik had honger!
    "Ok, jouw beurt om wat over je zelf te vertellen en kan je me daarna helpen eten te halen?"
    Misschien zou ik hem nog binnen 2 minuten gek krijgen met mijn gekwebbel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grijns en alshij me optild hou ik me goed aan Ian ast en sla mijn benen om zijn middel als weweer liggen en er een warme deken over ons heen ligt grijns ik. 'Beter.' zeg ik dan en druk mijn lippen weer op de zijne.

    [Weetje wat nu echt awkwerd zou zijn, als iemand hun nu zou vinden, of binnen zou komen, haha!]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Haha, kracht op? " vroeg ik toen ik wachtte met draaien. Toen ook deze klaar was legde ze uit dat het er in de choreografie beter uitzag.
    "Dus nu de pasjes," zei ze.
    "Ok ik zal proberen,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {haha, vooral als die iemand Nala zou zijn...
    Stel je voor. xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvs

    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Mooi. Want ik was nog neit van plan om weer terug te gaan.' Ik druk een kus op haar neus en streel over haar rug. Ik glimlach en laat mijn hoofd op de leuning steunen. Ik kijk Naomi aan en laat een hand over haar rug gaan, terwijl ik met de andere door haar haar ga. ik wikkel een plukje haar om mijn vinger en glimlach even


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dexter Levi Loover

    "Hoi, ik ben Dexter Levi Loover, ik doe Hiphop mijn lievingskleur is Groen ik weet echt niet wat ik wil worden , ik ben achtien en 1 meter 95 en ja ik wil je aan eten helpen als ik ook wat krijg," zei ik tegen haar, ze was jonger dan mijn en schattig en ik had ook wel honger.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JokerBaby schreef:
    {haha, vooral als die iemand Nala zou zijn...
    Stel je voor. xD}
    [Haha die is gekluisterd aan Dexter aangezein ze eten wil.^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque