• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Hehehe, ik ben vorige week 'begonnen' met kijken, maar ik had toen vrij weinig tijd dus ik ben nu bij seizoen 1, episode 2. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eclare schreef:
    Hehehe, ik ben vorige week 'begonnen' met kijken, maar ik had toen vrij weinig tijd dus ik ben nu bij seizoen 1, episode 2. :')


    Dan word het snel tijd om verder te kijken. 8D Ik heb de eerste twee seizoenen in twee weken gekeken geloof ik, zo spannend was het.


    Your make-up is terrible

    Ik ben bij seizoen 3, episode 12. (: Can't wait till the halloween episode!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Ik ben bij seizoen 3, episode 12. (: Can't wait till the halloween episode!


    Oooh, ik ook niet! Ik flipte hem helemaal uit na het einde van aflevering 12.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan word het snel tijd om verder te kijken. 8D Ik heb de eerste twee seizoenen in twee weken gekeken geloof ik, zo spannend was het.

    heheh, ik ben net verder gaan kijken (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hum, ik zoek de download van aflevering 13, hij staat er wel tussen maar dan kan hij de pagina niet vinden of hij werkt niet. x_x Wachten dan maar.


    Your make-up is terrible

    Aflevering dertien? Die komt pas in oktober hoor. Haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben bij de allerlaatste aflevering van seizoen 3, kan niet wachten 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik was dus aan het kijken wanneer hij precies uit zou komen, zie ik ineens torrents ertussen staan ervan, Ik hopen haha. Niets, helaas.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, ik was dus aan het kijken wanneer hij precies uit zou komen, zie ik ineens torrents ertussen staan ervan, Ik hopen haha. Niets, helaas.

    Het was het proberen waard! Haha, echt jammer dat we zolang moeten wachten. Ben zó benieuwd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In België hebben ze net het eerste seizoen getoond op tv en nu ben ik héél erg nieuwsgierig naar wat nog moet komen, dus heb ik eigenlijk geen zin om te wachten tot ze binnen weet ik veel hoeveel maanden het tweede gaan uitzenden. Dus als iemand van jullie goede sites weet waar je ze online kan kijken? (':


    There will be beauty from pain.

    Eyka schreef:
    In België hebben ze net het eerste seizoen getoond op tv en nu ben ik héél erg nieuwsgierig naar wat nog moet komen, dus heb ik eigenlijk geen zin om te wachten tot ze binnen weet ik veel hoeveel maanden het tweede gaan uitzenden. Dus als iemand van jullie goede sites weet waar je ze online kan kijken? (':


    watchseries.eu en dan kiezen voor gorillavid ofzo, en seizoen 1 & 2 kan je heel makkelijk downloaden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben bij seizoen 1 aflevering 1 (cat)

    ik ben bij seizoen drie, aflevering 12. En ik baal echt dat pretty dirty secrets zo kort is en het zolang duurt totdat de halloween aflevering uitkomt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ook aan het wachten op de Halloween Aflevering .. Ben echt benieuwd!


    To infinity and beyond •