• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is het niemand met een A in de naam (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En die Cece en Jason zijn ook verdacht man. Gaan ze ruzie staan maken in de Halloweenwinkel terwijl het A masker daar super dichtbij hangt!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop maar voor Toby dat hij een goed excuses heeft, anders vermoord ik hem eigenhandig. (cat)


    Natuurlijk, Spencer helpen. Hij zou zelf achter haar geheim komen et voila :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Natuurlijk, Spencer helpen. Hij zou zelf achter haar geheim komen et voila :Y)


    Maar daar is Mona te slim voor. Mijn theorie is dat Mona en Toby de meisjes allebei gaan helpen. Want als Mona echt A is. (of een deel ervan) Zou ze Toby nooit vertrouwen omdat ze weet dat hij het vriendje van Spencer is.

    Dat of hij is wel gewoon slecht. ):


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    Maar daar is Mona te slim voor. Mijn theorie is dat Mona en Toby de meisjes allebei gaan helpen. Want als Mona echt A is. (of een deel ervan) Zou ze Toby nooit vertrouwen omdat ze weet dat hij het vriendje van Spencer is.

    Dat of hij is wel gewoon slecht. ):


    Of ze hebben samen een verleden -wbw-
    Ik vertrouw Cece ook niet en ik vind haar een trut :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toby kan niet slecht zijn. Dat kan gewoon niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het zit niet in Toby om slecht te zijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Of ze hebben samen een verleden -wbw-
    Ik vertrouw Cece ook niet en ik vind haar een trut :p


    Toch niet een Jenna Toby verleden he? Dat zou ik echt ranzig vinden.
    Maar alles is mogelijk in Rosewood.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    Toch niet een Jenna Toby verleden he? Dat zou ik echt ranzig vinden.
    Maar alles is mogelijk in Rosewood.


    Nah, ik zou niet weten hoe precies..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze kwam ik laatst tegen, weet niet meer precies in welke aflevering het was, maar de pop van Aria heeft een zwarte hoodie aan:


    As travars

    Raffe schreef:
    Deze kwam ik laatst tegen, weet niet meer precies in welke aflevering het was, maar de pop van Aria heeft een zwarte hoodie aan:



    Aflevering 12 of 11, als Mona uit het gesticht is gegaan en dan zegt ze: De plannen zijn gewijzigd, geloof ik haha.
    Hum, nu je het zegt...


    Your make-up is terrible

    Aria draagt vaker zwart hoor ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inderdaad :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NEEEEE WAT VIND IK NET D:

    Als je de zomer finale, aflevering 12, nog niet bekeken hebt, dan bevat onderstaand artikel veel spoilers!

    Over het thema van seizoen 3: Het thema is dat Mona terug is. Nu we weten dat Mona een manier heeft gevonden om in en uit Radley te komen, zal de oude ‘A’, die we allemaal erg missen, terug en aanwezig zijn in het leven van de meiden.

    Over het veranderen van Toby: Het thema dat we altijd aanhouden is “what appears to be isn’t.” Het was daarom erg leuk om een character te ontwikkelen die echt het morele kompas was van de show. Er waren momenten aan het einde van seizoen 1 toen we zeiden dat Toby de enige character was in Rosewood die nog nooit gelogen had en dat was waar op dat moment.

    Over of Toby echte gevoelens heeft voor Spencer: Dat is het verhaal dat de gaan vertellen (in het volgende deel van het siezoen) en dan zou je het beter begrijpen.

    Over de kansen dat Toby nog steeds goede bedoelingen heeft en op een of andere manier undercover werkt voor het A-Team: Nee.



    Geschreven door: PLL Dutch
    Gepost in:Nieuws


    Gevonden: Hier
    Dat laatste! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toby is enkele keren haast vermoord door A ._.
    en zijn relatie is in gevaar gebracht... Komop..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.