• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben bij seizoen 3, aflevering 5. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reyna schreef:
    (...)

    Haha, dat heb je dan snel gedaan :3

    Was het hele weekend ziek dus had wel heel wat tijd.


    Tears are words the heart can't say.

    Delaney schreef:
    (...)
    Was het hele weekend ziek dus had wel heel wat tijd.


    Jammer dat je ziek was, maar zo kom je wel snel door de serie heen ^^ En beterschap voor als je nog steeds ziek bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb trouwens de gewoonte om biscuitjes te eten als ik PLL kijk.
    Dat kwam door de aflevering waar Jenna Emily koekjes gaf, hahaha. Ik kreeg er zin in en sinds dien gaat het haast automatisch. :'DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reyna schreef:
    (...)

    Jammer dat je ziek was, maar zo kom je wel snel door de serie heen ^^ En beterschap voor als je nog steeds ziek bent.

    Jhup nog steeds ziek, maar bedankt! (:
    Zo kom ik er idd vrij snel doorheen.


    Tears are words the heart can't say.

    Omg! In episode 9 van seizoen 3 kwamen Hanna en Caleb weer samen and I cried! :'DDDD Ik vind ze zo lief samen!
    Ik houd van Caleb. <3


    Ik ben nu trouwens bezig met Episode 11 van 3.. Ik begin een beetje bang te worden voor 12. :'D.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 13:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Omg! In episode 9 van seizoen 3 kwamen Hanna en Caleb weer samen and I cried! :'DDDD Ik vind ze zo lief samen!
    Ik houd van Caleb. <3


    Ik ben nu trouwens bezig met Episode 11 van 3.. Ik begin een beetje bang te worden voor 12. :'D.


    Aaawh, dat stukje was zo leuk! Ik vond het zo erg voor Hanna. Ik kijk het nu met mijn moeder opnieuw en dan heeft ze nog iets met Sean, vet raar hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik ben bij seizoen 2 aflevering 14 dacht ik. :3

    Ik kijk met mijn zus helemaal opnieuw. Nog steeds vaag XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik houd zoveel van Ezra en Aria he, *O* haha, iig, ik ben nu bij episode 11 van season 3.
    Ik was Eclare trouwens (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 14:04 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Crap. Ik ben net klaar met 11, maar moet zo werken --'. Nog even wachten met 12, dus. Grrrr.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oke, dat was dus de laatste aflevering. DAMN, oke, die had ik niet zien aankomen. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    NEEEEEEEEEEEEEE
    CALEB
    NEEEEEE
    *sobbing*

    Eh- ja, ik heb 12 gezien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik merk het hahahaha. Mijn reactie was eerder: Neeee, Toby! I'm gonna kill youuu.


    Your make-up is terrible

    Hahaha :'D.
    Omg Caleb. :c Ik hoop zo dat hij het overleeft, pffff. Van Toby.. nja, ik was wel zo van: .....whut?!
    Maar idk. Onbewust heb ik het wel aan zien komen, denk ik. :'D arme Spencer.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vertrouwde hem eindelijk. x_x Kunnen we Caleb dan wel vertrouwen? Maar ik hoop ook dat hij het overleeft. Het duurt nog zolaaang voor de volgende uitkomt.


    Your make-up is terrible