• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    noah puckerman

    'wat ik met mijn praatjes altijd? Wil je mijn vuisten soms ontmoeten Gayden? Ik weet maar al te goed hoe ik ze moet gebruiken' sis ik naar hem..


    Music is my life

    Rachel
    Ik zag dat Tina en Puck erbij toevoegde en ik kreeg het warm van angst.
    Ik maakte me zorgen om Emily, haar gezichtje was rood van het huilen en ze was hele maal hysterisch. "alsjeblieft niet doen" smeekte ik. Ik kon Finn er niet alleen mee laten zitten en ik voelde me net weer een beetje beter.

    Luke
    Ik grinnik om Puck. "weetje wat Jayden jij mag kiezen" grijnzend knijp ik in haar keel en ik hoor haar een piep geven. Ik geef het mes aan hem en geef haar over. "you're choice doe wat je niet laten kan anders krijg je spijt" ik grijns even. Of hij haar echt zou neersteken was de vraag maar ach wat angst of een lidteken erbij maakt niet meer uit. "hou gewoon je kop zak" roep ik naar die jongen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahaha, gayden XD Die is goed, hahahaha ;p ]

    Jayden Ian Archibald

    'Ha. Ha. Origineel met grapjes ben je weer, zeg. Maar serieus, de vorige keren werd je ook helemaal afgeslacht, dus denk je echt dat je Luke of mij aan kan of zo?' mompelde ik kwaad naar hem. Toen hoorde ik wat Luke zei en pakte ik het mes aan. 'Heb je nog laatste woorden?' vroeg ik spottend aan haar terwijl ik het puntje van de mes een beetje in haar keel stak, maar dat er nog niks zou gebeuren. Ik zou het echt doen, zonder twijfel. Op dat moment werd ik aan de kant geduwd.

    Logan Hudson

    Ik stond met een snelle beweging op en duwde de twee jongens heel hard aan de kant en ging voor Rachel staan, zodat ze haar niks meer konden doen. Ik sloeg die Luke knal hard in zijn gezicht, aangezien hij het dichtstbij stond. 'Opdonderen, jullie!' riep ik naar ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    tina

    ik loop snel naar emily toe en haal haar uit de buggy en ga iets verder met haar staan.
    'rustig maar schatje, het komt goed, stil maar' troost ik haar..

    Noah

    ik ga net als die jongen voor rachel staan zodat ze niet bij haar kunnen komen.
    'twee tegen twee, dus.' mompel ik en kijk ze boos aan.
    deze keer gaan ze er echt aan..

    {why thank you! ik ben goed ik bijnamen verzinnen (A)}


    Music is my life

    Rachel
    Met moeite slik ik toen ik het mes in mijn huid voelde. Gelijk voelde ik wat nattigs over mijn nek gelijden maar veel was het niet. Mijn ademhaling versnelde toen Logan ze opzij duwde en voor me ging staan. Straks deden ze hem nog iets aan! Ik wou me omdraaien om Em te pakken maar ik zag tot mij nopluchting dat Tina iets opzij was gaan staan en haar probeerde te sussen. Tina " ik riep haar schor en gooide het knuffeltje wat haar vaak rustig maakte.

    Luke
    Vieze vuile kutlul" sis ik naar hem. Mijn neus voelde pijnlijk aan maar ik negeerde het. Boos vol woede stompte ik in zijn maag en trapte in zijn ballen. "nou gaat ze er echt aan en dat is je eigen schuld" sis ik naar hem. Ik duw hem op de grond en geef Jay een seintje

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Lorenzo, blijf hier' zeg ik.
    Ik loop naar Rachel.
    'Hulp[ nodig zeker?' vraag ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Donder toch op.' siste ik waarna ik me opdraaide en weg liep, nu was het helemaal verpest en had ik er geen zin meer in. Chagrijnig liep ik weg naar de andere kant van de park en was ik het helemaal zat. Ik wilde het allemaal gewoon niet meer.

    Logan Hudson

    Ik kreunde pijnlijk op de grond en omklemde pijnlijk mijn maag, ik had echt veel pijn en kon nu niks doen dan hopen dat de andere jongen die Rachel ook aan het beschermen was die jongens wel aan kon. De andere liep ineens woedend weg, dat was vreemd?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lorenzo
    Ik knik even terwijl mijn ijsje opraakt.
    Ik pak het emmertje en schepje die ik vul met zand.
    Ik kijk even anar het groepje waar papa heen gaat

    Luke
    Niet begrijpend staar ik Jayden achterna.
    Ik zie ineens
    tyler erbij voegen. Ik kijk even chagerijnig naar ze en geef in het voorbij gaan Rachel een duw en de gast nog een trap daarna snel ik Jayden achterna. "gast wat is er nou?"

    Rachel

    Ik zag dat Tyler bij ons voegde en ik keek even naar Jyaden. Luke duwde me maar ik wist blijven staan. Snel loop ik naar Logan toe en hurk bij hem neer "moet ik hulp halen?" vraag ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    tina]
    ik geef emily het knuffeltje en loop weer naar de rest toe
    'gaat alles goed hier?' vraag ik bezorgd
    emily is gelukkig al rustig
    'moet ik een ambulance bellen?'

    noah
    'die gozer slaat echt hard' mompel ik en kijk naar de jongen
    arme jongen..
    'wie is het eigenlijk?' vraag ik, omdat ik die jongen niet ken..


    Music is my life

    Tyler

    'Niet dus.' mompel ik.
    Ik kijk even naar de rest, en sta weer op..


    El Diablo.

    Rachel
    ik was vergeten dat voor de rest niemand nog niet Logan kende.
    "Dit is Logan de neef van Finn"ik voel me even blozen, niet iedereen hoefde het te weten vond ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Nee, het gaat wel.' kreunde ik nog pijnlijk, maar ik probeerde niets te laten merken en stond gewoon op alsof er niks gebeurt was. 'Aangenaam,' zei ik vriendelijk tegen de jongen en het meisje. Ik strompelde naar het bankje toe en ging even zitten om bij te komen.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik kan gewoon helemaal niks, Luke.' zei ik waarna ik tranen voelde ontstaan in mijn ogen, ik huilde echt nooit maar nu kon ik me niet langer meer groot houden. 'Ik heb alles verpest bij jou, ik heb je pijn gedaan. En mijn hele leven is gewoon verneukt. Meestal denk ik dan dat iemands anders leed het wel verzacht maar dat is niet zo. Ik ben gewoon zo door de war en zou gewoon dood willen zijn op sommige momenten. Ik haat mijn leven gewoon, ik doe altijd alles fout.' zei ik zuchtend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tina
    'Hallo, ik ben Tina, ik wist niet eens dat Finn een neef had.' zeg ik
    Ik geef emily nog een kus en geef haar voorzichtig weer aan Rachel
    'gaat het echt wel met jullie?' vraag ik aan logan en rachel

    Puck
    De jongen kreunt van de pijn en gaat op het bankje zitten
    'Puck.' mompel ik


    Music is my life

    Rachel
    "logan het gaat helemaal niet, houd je alsjeblieft niet groot" ik ga naast hem zitten en pak even zijn hand vast. "hij heeft hard geslagen" mompel ik. Ik voelde nogsteeds hoe het bloed eruit liep maar het kon me niets schelen, ik wou alleen dat Emily en logan veilig en geen pijn hadden.
    Dankbaar nam ik Emily over en drukte haar stevig tegen me aan terwijl ik me tegen Logan aangedrukt was.

    Luke
    Ik bijt even op mijn lip "Je kunt wel wat Jay, je zou eens inde spiegel moeten kijken. je bent knap en gespierd, en de liefste jongen die ik ken.
    Bij mij zul je het even vaak kunnen verpesten als een kans krijgen daarvoor houd ik teveel van je" het laatste zeg ik wat zachter. "en je doet een ding fout, en dat is zo over jezelf praten. En zo moet je niet denken want als jij dood gaat weet ik 100% zeker, dan wil ik ook dood" mompel ik.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg ik zit mezelf echt op te eten, hooor 1D en dan kun je bellen en nu ga bellen ugh mag morgen een keer proberen van mijn ouders

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan