• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik glimlachte liefjes naar Rachel. 'Ik ook van jou.' zei ik en zoende haar hartstochtelijk terug op haar mond. Ik was echt blij met haar, ik wist dat het wat snel ging, maar wat was daar erg aan? Als je van elkaar hield was alles mogelijk. Ik beeindigde de zoen en zag ineens Finn staan met nog een jongen. Finn stelde me voor aan de jongen, Blaine. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en stak mijn hand naar hem uit. 'Aangenaam'

    Finn Hudson

    Ik grinnikte even en knikte. 'Let's go.' zei ik glimlachend waarna we naar mijn auto toeliepen met Emily. We zetten haar beiden goed vast in de auto en ik ging achter het stuur zitten en Blaine op de passagiersstoel. Ik startte de auto en reed richting het hotel. We stapten vervolgens uit en liepen de lobby binnen. Verderop zag ik Rachel zoenen met iemand, maar vanaf een afstand kon ik niet goed zien wie dat was. 'Nou nou, wat een hartelijke ontvang.' zei ik lachend tegen Blaine waarnaar we er naar toeliepen. Toen zag ik dat het Logan was, om een gênante situatie te voorkomen kuchte ik even, zodat ze op hielden met zoenen. 'Hey Logan,' zei ik nog een beetje verbaasd. 'Blaine, dit is Logan, mijn neef. En Logan, dit is Blaine.' stelde ik ze aan elkaar voor.

    Kurt Hummel

    Ik opende mijn auto en liet Bella instappen, waarna ik zelf achter het stuur ging zitten. Ik had er gewoon zoveel zin in en ik was echt vrolijk vandaag. Ik startte mijn auto en reed naar de stad, gelukkig was de stad niet heel erg ver weg en kwamen we er al snel aan. Ik stapte snel uit en Bella deed hetzelfde. 'We zijn er!' zei ik met een opgetogen glimlach waarna ik haar voorzichtig meetrok door de winkelstraat. 'Waar zou je als eerste willen kijken?' vroeg ik aan haar, ik was echt helemaal in mijn element nu ik in de stad was.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Teder zoende ik hem terug tot we verstoord worden door een kuchje.
    Nieuwsgierig draai ik me om en zie ik Finn. Ik zag Emily en glimlachte naar haar. "hoi" glimlach ik naar Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    alex grey
    ik zucht als Logan en Rachel beginnen te zoenen, maar ineens komen er twee anderen bij.
    Finn en Blaine en ik schrik als ik ze zie, ze zouden vast woedend zijn op me..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    'Geheel hetzelfde' zeg ik vriendelijk tegen Logan en nam zijn hand aan en schud zijn hand. Hij en Finn leken echt op elkaar en Finn had het niet echt over Logan, wist ook niet dat hij een neef had. Nu dus wel en dat was natuurlijk heel erg leuk dat ik hem nu ontmoeten. Ik keek naar Emily die met speen speelde en ik streelde lief haar wangetje waardoor ze kirde. Ik keek weer naar Logan en naar Rachel en net had ik ook gezien dat ze aan het zoenen waren. Dat was ook snel dat Rachel over Finn was, beter voor Finn en Bella. Dan konden er geen mensen tussen hun komen. 'Leuk je te ontmoeten' zeg ik glimlachend en kijk weer naar Finn. 'Zullen we gaan, dan kunnen we verder met onze mannenmiddag' zeg ik lachend en had er echt zin in. Ik moest ook nog een paar dingen aan Finn vragen en dat wou ik echt dat we alleen waren.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Jurkjes!' riep ik helemaal opgetogen en klapte in mijn handen. Ik was zo dol op jurkjes en vooral zomerjurkjes. 'En daarna schoenen' zeg ik met een betoverende glimlach. Ik hield verschrikkelijk van schoenen. Ik draai een rondje en kirde vrolijk. Ik pakte gelijk Kurt's arm en sleurde hem mee in een winkel en keek mijn ogen uit. 'Dit is zo leuk met jou' kir ik gemeend en plante een kus op zijn wang en keek samen met hem door de kleding. 'En we gaan ook heel veel dingen voor jou kopen' zeg ik er nog er achter aan. Ik was echt helemaal blij enn helemaal in mijn element. Ik kon zo veel te veel kleding kopen als ik dat wou.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik gaf Emily nog een dikke kus op haar voorhoofdje en aaide haar over haar hoofdje, en gaf vervolgens de Maxi-cosi aan Rachel. 'Leuk dat je er bent, Logan.' mompelde ik tegen hem, we hadden altijd wel een goede band, maar op één manier was er altijd iets tussen ons wat ik niet precies snapte. Ik had ook niemand verteld dat ik een neef had, en zelf begreep ik ook niet echt waarom. Was ik jaloers op wat hij gepresteerd had? Ik wist het niet precies. 'Is goed.' zei ik tegen Blaine en glimlachtte weer. 'Leuk jullie weer te zien, en bel maar als er iets is met Emily.' zei ik tegen Rachel waarna ik weer weg liep met Blaine en gaf hem de sleutel van mijn auto. 'Jij mag rijden aangezien ik geen idee heb waar we heen gaan.'zei ik lachend.

    Kurt Hummel

    'Natuurlijk is dit leuk!' kirde ik net zo vrolijk als haar waarna ik als een bezetene mijn handen door het rekje liet glijden tussen allerlei jurkjes voor Bella. 'Ik vind dat jij niet zoveel toeters en bellen nodig hebt, sommigen gebruiken het voor afleiding, maar jij hebt geen afleiding nodig met dat mooie gezichtje van je.' glimlachte ik. 'Dus zoals dit?' vroeg ik aan haar. 'Het heeft een zomerskleurtje en dat zou een prachtig effect hebben op jou.' adviseeerde ik haar serieus, alsof ik het zelf moest verkopen. Ik vond het helemaal geweldig om iedereen advies te geven, ik had ook heel veel verstand van mode en hielp altijd iedereen die maar hulp nodig had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel me even blozen als Blaine naar ons kijkt.
    Ik knik even naar Finn en pak de maxxi-cosi over.
    Zodra ze weg waren tilde ik Emily eruit en gaf ik haar een kus.
    "halo princes" ik glimlachte even. Emily lachte terug en speelde weer verder met de speen terwijl ze naar Logan kreeg. "Dus je mag Logan? goedzo" zeg ik lachend.

    Luke
    Met een bonkende hoofdpijn word ik wakker.
    Ik kreun even en een straaltje zon scheen door mijn gordijn.
    Chagerijnig smeet ik een van de kussens tegen het raam.
    Great kater en ochtendhumeur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nieuwtje over glee: Ik heb de nieuwe liedjes gevonden:D Call me maybe, boyfriend/ boys. It's time en nog wat.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, ja die heb ik al gehoord, ik hb echt een verslaving aan It's time! :) ]

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om Emily en streelde zachtjes en voorzichtig haar haartjes, ze was zo schattig en lief. Daarna keek ik naar Rachel en gaf haar een kus op haar wang. 'Wat zullen we gaan doen?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [haah
    Rachel
    Ik glimlach "Maakt mij niets uit als jij maar bij me bent."
    zeg ik en kijk hem even aan. "misschien kunnen we vanavond uit eten gaan?" stel ik voor. Emily wees met haar vingertjes naar Logans haar en pakte een pluk "zachtjes doen met hem he" ik grinnik even.

    [lolz laten we luke ne jay nog slapen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Emily pakte een pluk haar, maar trok er gelukkig niet hard aan, ik moest even lachen om haar en keek dan Rachel aan. 'Goed idee, jij mag een restaurant uitkiezen, want ik ben hier natuurlijk niet zo bekend.' zei ik liefjes tegen haar.

    Jayden Ian Archibald

    Vermoeid kreunde ik toen ik een zachte plof hoorde, ik was dus blijkbaar toch in slaap gevallen. Ik draaide me om, in de hoop om weer in slaap te vallen. Ik wilde gewoon zo min mogelijk van deze dag meemaken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "dat is waar ook, zullen we anders een rondje lopen. Dan haal ik thuis de buggy en dan kan ik je alles laten zien" Ik kijk hem lachend aan.

    luke
    "vuile kut zon" mompel ik. ik zie dat er een beestje op de muur zit. Dus het was die mug die me zo heeft geiriteerd. Snel pak ik een glas en smijt het tegen de muur aan waar het beest zat. "val toch dood" mompel ik en trek weer een kussen over mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dat is een goed idee , waarom ook niet.' stelde ik voor. Zonder op nog een antwoord te wachten, liep ik samen met haar naar mijn auto toe en klikten we Emily goed vast in de auto. Daarna ging ik achter het stuur zitten en wachtte ik op instructies van Rachel, aangezien ik geen idee heb, waar haar huis is.

    Jayden Ian Archibald

    Ik schrok overeind van een hele harde klap en zag glad scherven op de grond liggen, naast me zag ik een chagrijnige Luke liggen en zuchtte ik zachtjes en dekte ik hem goed in. 'Hopelijk leer je iets van je kater:' zuchtte ik waarna ik hem toch troostend over zijn rug wrijf. 'Misschien kunnen we zo naar het park gaan, meestal knap je van frisse lucht wel op.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach, en zet Emily goed vast in de auto.
    Snel leg ik hem uit waar we heen moeten.
    Al snel zijn we er en stap ik uit. Ik til Emily uit de auto en loop naar de deur die ik open doe. "hoi pap" zeg ik en druk snel een kus op zijn wang. "Dit is Logan, mijn vriendje" ik voel dat ik bloos. Snel loop ik naar de schuur en zet Emily even in de bugie.

    Luke
    Ik merkte hoe Jay overeind kwam en me onderdekte. "omdat jij het bent" mompel ik. Het liefste zou ik de hele dag in bed blijven maar voor Jay zou ik alles doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    We kwamen aan bij Rachels huis, waar ze zich voorstelde aan haar vader. Nu werd ik echt nerveus, wat als haar vader mij niet mocht? Rachel liep weg en ik stond nu alleen met haar vader. Ik besloot om zo formeel mogelijk te doen. Ik schudde hem de hand en stelde me nogmaals officieel voor.

    Jayden Ian Archibald

    'Kom, we gaan eerst even douchen.' gaapte ik, anders kon ik echt niet wakker worden. Sowieso had ik eerst koffie nodig, ik was stiekem wel een beetje cafeïne verslaafd en ik had het echt nodig om wakker te worden. Ik trok Luke uit zijn bed en trok hem mee naar de badkamer en zette de douche uit. We hadden elkaar nu toch al naakt gezien, dus wat maakte het uit?

    [Ik reageer heel sloom, want ik moet nog iets anders doen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke]
    Rachel
    Snel liep ik met Emily terug. "zullen we gaan?" ik zag dat Logan zich een beetje ongemakkelijk voelde en pakte snel zijn hand. Emily stak haar handjes uit en ik haalde haar uit de buggy öpa kus" mompel ik en geef hem Emily. Daarna zet hij haar terug en klikt haar vast.

    Luke
    Ik geeuwde even en trok alles uit. Ik stapte onder de douche "kut ding" mompel ik als het water nog ijskoud is. Ik negeer het en was snel mijn haren en lijf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan