• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Lorenzo
    Vrolijk ren ik door de struiken en langs de bomen naar het meer.
    Ik zie wat andere mensen en ik zie eendjes. "papaaaa eendjes" roep ik hard naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    ´Uhhuh´ zeg ik.
    Ik loop achter hem aan, en plof op een bankje...


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik ren tot het randje en scheur het brood in stukjes terwijl ik af en toe een stukje op eet gooi ik de rest naar de eendjes die beginnen te kwaken. Ik scheit in de lach en ren weer naar papa. "kijk een babytje" ik wijs met mijn vinger naar het kindje wat in het gras zit (emily in dit geval=) )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk op, en slik even.
    ´Ja.´ zeg ik, en sms weer verder..


    El Diablo.

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lORENZO
    "lorensje wilt ook een baby kindje papa" ik glimlach "mag ikd ie voor mijn verjaardag?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    ´Ja, voor je achttiende verjaardag ja.´ mompel ik.
    Ik zak wat onderuit, en zet mijn cap op..


    El Diablo.

    Lorenzo
    "jaaa" roep ik vrolijk.
    Ik klim op de bank en gaa nast papa zitten.
    "gaan we even zwemmen hier?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    ´Nee´ zeg ik.
    Ik kijk even naar Rachel en zucht..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zie een klein jongetje wat naar de eendjes rent en ze brood geeft.
    Vrolijk kwaken de eendjes en Emily begint te lachen. Ik zie dat Emily richting het water kruipt. Ik geef Logan een kus en pak snel Emily op. Ik zet haar op logans schoot en kijk even rond. Het jongetje liep weer weg naar een bankje en ik volgde hem even. Toen zag ik wie het was, Tyler. Even blijf ik verstijfd van angst kijken en snel kijk ik weg.

    Lorenzo
    Ik trek een pruillipje "nouhou Lorensje wilt zwemmen" mopper ik en kijk hem boos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Rachel zette Emily op zijn schoot en keek even de andere kant op. Ik glimlachte naar Emily die haar vuistje in haar mondje stak. 'Daar heb je je speen toch voor?' grinnikte ik tegen haar waarna ik haar speen in haar mond stopte en ze tevreden begon te sabbelen. Ik volgde Rachels blik en zag die ene jongen van de supermarkt en een kleinere jongen.

    Jayden Ian Archibald

    'Heb je gisteravond in het park geslapen?' vroeg ik verbaasd, meteen voelde ik me schuldig en had ik spijt van alles. Door mij had hij als een zwerver buiten geslapen, omdat ik zo nodig moest stoken tussen Blaine en Kurt. Het was allemaal hun schuld. Het was allemaal de schuld van die mensen uit de Glee club en ik was echt woedend op hen allemaal.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [whahaha ow ehm ik bedoelde volgen met der ogen=)ahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Paintball schreef:
    Logan Hudson

    Rachel zette Emily op zijn schoot en keek even de andere kant op. Ik glimlachte naar Emily die haar vuistje in haar mondje stak. 'Daar heb je je speen toch voor?' grinnikte ik tegen haar waarna ik haar speen in haar mond stopte en ze tevreden begon te sabbelen. Ik volgde Rachels blik en zag die ene jongen van de supermarkt en een kleinere jongen.

    Jayden Ian Archibald

    'Heb je gisteravond in het park geslapen?' vroeg ik verbaasd, meteen voelde ik me schuldig en had ik spijt van alles. Door mij had hij als een zwerver buiten geslapen, omdat ik zo nodig moest stoken tussen Blaine en Kurt. Het was allemaal hun schuld. Het was allemaal de schuld van die mensen uit de Glee club en ik was echt woedend op hen allemaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahha
    Rachel
    Ik staar even voor me uit. Was Tyler vader?? Niemand wist dat.
    Ik besloot mijn dag niet te laten verpesten en grinnikte even om Logan.
    "volgens mij lust ons dametje wel wat drinken" ik pak het flesje en geef het aan Em die gulzig begint te drinken.

    Luke
    Ik knik even "ik wou even nadenken en ben in slaap gevallen" ik zucht even en duw een aantal takken opzij. "laten we eens lol trappen, damn we zijn niet de enigste hier"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik lachte om Emily die gulzig begon te drinken en zoende Rachel vervolgens hartstochtelijk op haar mond. 'Sorry, maar ik kan gewoon echt niet van je af blijven.' zei ik tegen haar met een verliefde blik in mijn ogen. Ineens kwamen er twee jongens bij ons staan en hoorde ik wat de ene jongen zei. 'Praat niet zo over haar!' riep ik woedend naar ze, ze moesten nu echt hun bek gaan houden.

    Jayden Ian Archibald

    Mijn ogen gleden naar Rachel en nog een jongen, meteen wist ik waar Luke op doelde. 'Ik ben in een pesthumeur, dus ik heb wel zin om mijn frustraties op hun af te richten, kom.' zei ik waarna ik Luke meetrok naar Rachel en de jongen. 'Nou, nou. Ons sletje heeft alweer een nieuw slachtoffer. Eens denken. Finn, Andrew, Puck, Zo'n Spaanse jongen, deze jongen.. Hoeveel vriendjes heb je nog meer?' siste ik gemeen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.