• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [lolz gelijk begin ik te ggrijnzen ahha]
    Rachel
    Ik zoen hem terug en glimlach "ik ook niet van jou"ik knipoog naar hem en leg mijn hoofd even op zijn schouder. Ineens stonden Jayden en luke voor ons.
    Gelijk voelde ik me angstig. Ik hoorde wat ze zeiden en zuchtte even. "Logan alsjeblieft, hou je in. Ze doen toch wat ze willen" fluister ik zacht in zijn oor. Ik sla mijn ene arm beschermd om Emily heen terwijl ik Logans hand pakte. Je zou denken dat ik dit wel gewend zou zijn naar die ene maand maar nee. Het deed alleen maar pijn.

    Luke
    Grijnzend lieppen we erop af en ik grinnikte om jayden. "Zeg jayden, zie je ook haar dikke buik" grijnzend kijk ik naar de andere. Hij leek een beetje op Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dat kan me niks schelen, ze mogen niet alles bij je doen wat ze willen. Ze moeten je met rust laten en weten dat jij niet één of ander stuk speelgoed bent. Jij bent geen slet, je bent het liefste en knapste meisje dat ik ken en die twee moeten gewoon hun bek dicht houden voordat ik ze dichtram.' zei ik dreigend tegen de twee jongens.

    Jayden Ian Archibald

    'Natuurlijk zie ik die, Luke. Dat is gewoon niet te missen.' grinnikte ik gemeen. Rachel zag er angstig uit en daardoor voelde ik me weer wat beter. Ik vond het geweldig als mensen bang voor me waren. 'Die twee krijg ik ook wel uit elkaar, als ik zou willen.' zei ik nonchalant. Tsja, ik had Isabella en Finn uitelkaar gehaald, Kurt en Blaine. Dus als ik zou willen zou dat gemakkelijk kunnen gebeuren. Maar ik wilde voor nu alleen weten hoe ze zouden reageren. Toen hoorde ik wat die jongen zei en begon ik spottend te lachen. 'Dat denken zoveel mensen, in de tussentijd verliezen ze altijd van ons.' zei ik spottend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bijt even op mijn lip als ze over mijn buik enzo beginnen.
    Ik zucht even en kijk naar Logan. Wetend dat hij waarschijnlijk toch gaat zeggen wat hij denkt. "zeg ooit gehoord van privacy. Hebben jullie eigenlijk wel eens op gelet bij biologie. alsof een mega buik peof in een dag wegkan zijn. Maar dat begrijpen jullie niet want jullie zijn een stel sukkels" kaats ik terug. Logan had gelijk. Ik was geen speelgoed of een slet. "ow en even twee dingen ik ben geen slet en alsof jullie nooit eens van een meisje wisselen." chagerijnig kijk ik ze even aan.

    Luke
    Ik kijk grijnzend van Rachel naar Jayden "ow maar als je niet zwanger bent kunnen we in je buik trappen" Dit ging nog eens leuk worden. Ik zag dat ze dat mormel angstvallig in de gaten hield. "en jij gozzer, beetje stoer doen maar echt als jij wat hebt zal ze je echt niet helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet gaan, we gaan uiteten. Ik kom vanavond weer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [neeeeeeeeeeeeeeee. whehehehehehe oke veel plezzier dan maar. wil je nog 1 berichtje doen??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik keek weer naar lorenzo
    Straks, zeg ik


    El Diablo.

    Lorenzo
    Blij knik ik "heeft papa schepje en emmertje bij
    ?" vragend kijk ikhem aan. Misschien kon ik wel een mooie toren bouwen met papa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik vis 5 dollar uit mijn zak.
    'Ga maar halen bij dat kraampje daar.' zeg ik


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Dan dumpt ze jou net zo hard als haar vorige vriendjes. Vraag maar eens aan Finn.' voegde ik me bij Luke, daarna keek ik naar Rachel. 'Natuurlijk wissel ik weleens van partner,' gaf ik toe. Ik zei expres partner in plaats van meisjes, omdat ik meer jongens nam dan meisjes. 'Maar jij bent een meisje, en dat maakt jou een hoer. Bij jongens is het niet zo erg.' zei ik simpelweg.

    Logan Hudson

    'Jullie twee zijn gewoon twee mannelijke hoeren en zijn jaloers op haar.' zei ik woedend tegen ze. 'En jullie weten helemaal niks over haar, dus doe niet alsof jullie haar zo goed kennen.' beet ik ze toe.

    [Ik ben nog uiteten, maar reageer even snel tussendoor.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lorenzo
    Ik glimlach en geef papa een kus "dankje" snel ren ik erheen en wijs ik aan wat ik wil hebben.
    Ik geef het geld en krijg wat geld terug. Vrolijk ren ik terug en geef het geld aan papa. "ope maken" roep ik vrolijk

    Rachel
    "waarom zou ik een facking hoer zijn. Omdat ik een teenmom ben nou en. Dat zijn mijn verantwoordelijk heden, ik neuk niet gelijk iedereen die er goed uitziet. Datjij dat doet oke dan." schreeuw ik boos naar hem. Ik ginng me echt niet meer mezelf inhouden. Emily keek me even met grote ogen aan maar ik negeerde het. "denken jullie verdomme neit dat ik al genoeg dingen naar mijn hoofd krijg. Als ik door de stad loop zijn er starende blikken. Niet alleen door een kind maar ook door die kutlittekens. Alsof jullie me niet genoeg vernederd ben door jullie in dat hok" schreeuw ik naar ze. Ik hadhet echt even gehad met ze.

    Luke
    Ik schiet in de lach door die ene gast "mannelijke hoer" ik grijns "ow praat je zo over je werk" ik kijk even met een wenkbrauw omhoog naar Rachels uitbarsting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk hem aan.
    'ga maar ijs halen ofzo?' zeg ik, en let op Rachel..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Je bent een fucking hoer omdat je altijd naar die klote aandacht zoekt?! Snap je het dan godverdomme nog steeds niet?! Iedereen wordt spuugziek van je en daarom doet iedereen dat! We hopen gewoon dat je eens een keer op rot met die hele achterlijke Glee club van je! Wat doen jullie hier uberhaupt, vinden jullie het soms leuk om geslushed te worden? Je vraagt er gewoon om!' schreeuwde ik terug naar haar, alsof ze dacht dat ze mij aan kon. Haar vriend stond op en sloeg mij hard in mijn gezicht, ik pikte het niet en vocht terug.

    Logan Hudson

    Ik negeerde die andere jongen en schrok een beetje van de uitbarsting van Rachel, toen ze uitgeraasd was begon de andere jongen te schreeuwen naar haar. Ik gaf Emily terug aan Rachel en sloeg hem hard in zijn gezicht. 'Nogmaals, zo praat je niet over mijn vrienden! Je moet je bek houden tegen haar!' riep ik naar hem, hij sloeg mij hard terug en al snel raakten we in een gevecht verwikkeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lorenzo
    Ik geef papa een kus en laat mijn spullen vallen.
    Snel ren ik naar de ijskraam en haal twee ijsjes.
    Papa zou er ook eentje lusten.
    Ik koos voor ijs met spikkeltjes en voorzichtig liep ik terug.
    Ik gaf het ijsje aan papa en ga naast hem zitten.

    Rachel
    Net toen ik wat wou zeggen sloeg Logan hem in zijn gezicht.
    Ze begonnen te vechten en Emily begon te bleren. Ik bewoog haar zacht op en neer en keek angstig naar Logan. Ineens trok Luke een mes erbij en legde die op mijn keel. Ik verstijfde van angst en keek hopeloos naar Logan. Emily begon nog harder te krijsen.

    Luke
    dacht die gast serieus dat hij kon winnen. "kappen kneus of ze gaat eraan" sis ik naar hem. straks zou jay wat overkomken. Ik hield een mes op Rachel's keel en dat mormel begon te bleren. Ik pakte het kind af en legde haar ruw in de buggy. Ik zag hoe Rachel begon te stressen en grijnsde

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tina Cohen-Chang:

    Met Puck loop ik richting het park en zie ineens rachel met emily
    Ik glimlach en loop er naar toe.
    'Rachel!' zeg ik vrolijk maar dan zie ik dat Luke een mes tegen haar keel houdt en slik ik..

    Noah Puckerman

    tijdens het joggen kwam ik tina tegen en nu lopen we richting eht park en zien we rachel, luke en jayden.
    luke houd een mes tegen rachels keel en ik kijk hem boos aan
    'jij weer' mompel ik kwaad
    'haal die mes weg of ik spaar jouw vriendje niet.' zeg ik gericht op jayden
    die twee zijn hecht met elkaar en wat hij kan dat kan ik ook..


    Music is my life

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde hoe die jongen stopte met vechten, ik gaf hem nog een paar rake klappen na en voegde me bij Luke, ik keek hem boos aan. 'Eigenlijk zouden we haar keel gewoon door moeten snijden.' mompelde ik woedend. Ik had echt de behoefte om die mes in haar strot te steken, zo woedend was ik. Toen kwamen Puck en dat Aziatische meisje erbij van Glee en lachte ik hem uit om wat hij zei. 'Tuurlijk Puckerman, jij met je praatjes altijd.' zei ik spottend. Dacht hij dat hij me aan kon?

    Logan Hudson

    Toen hij dat zei stopte ik meteen waar ik mee bezig was en kreeg ik nog een paar harde klappen van de jongen, die vervolgens wegliep. 'Blijf van haar af!' riep ik gepikeerd naar de jongens. 'Ik zweer jullie, als jullie haar iets aan doen zijn jullie dood!' riep ik gemeend naar ze. Ik zou ze echt vermoorden als haar iets overkwam.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.