• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [Volgens mij staat dat ergens in het begin van dit topic.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi Grenhold

    Ik zucht en zit nu alleen ergens in de woonkamer geen idee waar Elan is. Dan haar ik mijn naam, Marten, die heb ik al lang niet meer gezien en eigenlijk heb ik nog steeds veel spijt. 'Hier!' roep ik dan hopend dat hij het gehoord heeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik roep nogmaals haar naam en loop naar de woonkamer. Ik zie haar zitten. De laatste keer dat ik haar gezien had, had ik haar en Elan woedend mijn kamer uitgestuurt omdat ze mijn dagboek hadden gelezen. 'Hoi.' zeg ik nerveus en ik lach zenuwachtig. 'Het spijt me dat ik zo boos werd.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    'Geen sorry zeggen, ik ben de enige die sorry zou moeten zeggen.'. Zeg ik dan zacht en sla mijn ogen even kort neer, maar kijk Marten dan toch weer aan. 'Sorry.' zeg ik dan oprecht en bijt op mijn lip. 'Ik had het niet mogen lezen, je had alle recht om boos te zijn.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik vergeef het je.' zeg ik. Ik kijk naar haar mooie ogen. Nu ik weer bij haar ben voel ik me toch weer een soort van gelukkig. Hie zou het gaan tussen haar en Elan? 'Wat voor filmpje heb jij opgestuurd?' vraag ik dan maar. Ik had in mijn hoofd een heel gesprek voorbereid, maar ik was hem al vergeten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Het filmpje. Ik zucht en kijk hem dan weer recht aan. 'Niet veel bijzonders, ik moest er een sturen naar mijn oom en tante, maar die zullen wel blij zijn dat ze van me af zijn.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen neer. 'Je mag wel komen zitten.' zeg ik dan en kijk hem weer aan.

    [Sorry. beetje laat, maar was bezig met een project maar ben er nu weer dus en reageer snel! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en ga op een onhandige manier naast haar zitten. 'Ik heb blijkbaar iets gezegt wat niet mocht.' zeg ik zacht en ik kijk naar de grond. 'Of hij mag me niet imdat ik al meerdere ontsnappingspogingen heb gedaan.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik kan het niet laten even kort te lachen als hij op een hele onhandige manier naast me komt zitten. 'Hoezo, wat heb je dan gezegd dat hij je niet zou mogen.' vraag ik dan bezorgt en kijk hem aan en bijt bezorgd op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'In het filmpje zei ik volgensmij iets over mijn hand.' zeg ik en ik laat mijn zwaar ontstoken hand zien. 'En ik heb een paar keer op hem gescholden, maar niet in het filmpje. En hij vond het waarschijnlijk grappig dat ik alles sloopte en gek werd, met als hoogtepunt dat ik in het zwemb...' ik sla mijn handen voor mijn mond. Ik wou niet dat ze het wist dat ik mezelf geprobeerd had te laten verdrinken! Alleen Hope en Jade wisten het. Hopelijk vertelden hun niks.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik kijk met grote ogen naar zijn hand en sta dan zonder iets te zeggen op en loop naar de keuken waar een verbanddoos ligt en wat andere spullen en loop terug en kijk hem dan weer recht in zijn ogen aan. 'Waarom, je maakt het alleen maar erger voor jezelf en ik wil niet dat er iest met je gebeurt, je hand is al erg genoeg.' zeg ik dan zacht en pak dan wat spullen uit het doosje en begin voorzichtig zijn hand te voorzogen. 'Wat was het hoogtepunt?' vraag ik dan, eigenlijk bang voor wat er gaat komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Dankje' zeg ik als ze mijn hand verzorgt.Ik bijt op mijn lip als ze vraagt naar het "hoogtepunt". Ik kon het vertellen, anders zouden Jade en Hope dat wel doen. Ik haal diep adem en zeg 'Ik wou weg van hier dus sprong ik in het zwembad.' zeg ik terwijl ik mijn tranen binnen probeer te houden. 'Mijn moeder denkt nu toch al dat ik dood ben.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Als ik klaar ben met zijn hand en het goed verzorgd heb en verbonden zodat het niet verder kan gaan ontsteken kijk ik hem aan en luister naar zijn verhaal en mijn ogen worden groot en mijn mond valt nog net niet open. 'Je hebt toch niet geprobeert..' stammel ik dan zacht en trek hem dan in een knuffel tranen staan in mijn ogen, waarom zou hij zoiets prober, waarom. 'Doe dat alsjblieft nooit meer, nooit.' zeg ik dan zacht in zijn oor en houd hem nog steeds in een knuffel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ojaaaa, jij zit ook in dit RPG Naoom :3 dat was ik helemaal vergeten :')

    Ik moet nog reageren op Jamesieee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Als ze me knuffetlt kan ik mijn tranen niet meer inhouden. Ik huil zachtjes en knik op haar vraag. Ik vang haar heerlijke geur op, maar het komt niet echt bij me binnen.

    (ik ga slapen, tot morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Thx Jaims, whaha, o ja, vergeten:$, zal nu reageren! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp