• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik zou echt moeten gaan sporten. Ik moet in topvorm blijven," zeg ik. Als ik in topvorm ben als ik thuiskom, kan ik snel weer meedoen aan wedstrijden.
    Diven is zo geweldig, de verwondingen zijn wat minder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Dat hoeft niet, het ligt aan mezelf.' zeg ik tegen Jade. Ik kijk van Hope naar Jade. He, ik mocht een wens doen! Ik zat tussen twee meisjes in! Ik wens dat we hier met z'n alle uitkomen. Onwillekeurig grijns ik even, ik was best wel kinderachtig. Ik sla de deken dichter om me heen en zucht even.

    James van Briel

    'Ik ook, anders behoud ik mijn sixpack niet.' ik schuif mijn shirt omhoog om mijn sixpack te laten zien. 'Er is hier vast wel ergens een sportschool. Laten we gaan zoeken!' ik stop weer een hand vol spekjes in mijn mond, die dingen waren verdomd lekker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik zie Marten even kort lachen en vraag:'Wat is er?' Ik vond het even raar en was benieuwd waar hij aan dacht.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik zit tussen twee meisjes in dus mocht ik een wens doen. Kinderachtig he?' zeg ik met een klein glimlachje tegen Jade.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik glimlach, ik vind het best grappig. 'En, wat heb je gewenst?' vraag ik en ik kijk in zijn ogen. Volgens mij begin ik hem een beetje leuk te vinden..

    Marten Yusthin Kloster

    'Dat mag ik niet zeggen, want dan komt hij niet uit, maar ik denk dat je hem wel kan raden.' zeg ik met een veelbetekende blik op het hek. Ik kijk van Jade naar Hope en weer terug en zucht zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Bright
    "Klinkt goed," zeg ik.
    Ik vraag me af wat Tom nu aan het doen is. Noel is vast bezig met lacrosse, mijn moeder met de was en mijn vader is vast oude familievideo's aan het bekijken. Althans dat denk ik.
    Ik weet niet eens hoe laat het is waar ze ook zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik leg de zak toch maar neer en sta op. Ik loop naar de deur en probeer een paar deuren uit. Na de vierde heb ik beet. 'Hier is een sportzaal.' zeg ik tegen Marilyn. Ik loop naar een loopband toe. Zou Alison hier tegen aan gegooit zijn? Ik zet hem aan, ik had toch al sportkleding aan, dat vond ik lekker zitten,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [NOH! James toch! Laat je zomaar je sixpack zien aan andere meisjes :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop naar een trampoline. Ik moet mijn salto's en schroeven perfect houden, dus ach..ja, een trampoline is geschikt ervoor.
    Ik doe eerst een simpele salto en dan een somersault, zo ga ik verder tot ik het gevoel heb dat ze goed genoeg zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( haha, hij had tenminste een shirt aan, ook voor het eerst :p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James van Briel

    Ik zet de loopband steeds harder, eerst acht, toen tien en nu twaalf. Langzaam zet ik hem op veertien. Hierna mijn buikspieren trainen en daarna gewichtheffen. Ik werp een blik op Marilyn, die salto's aan het maken is. Ik zet hem op vijftien en kijk naar de zaal. Best mooi.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik doe een halve schroef en dan weer Somersaults. Ik kijk heel even naar James en focus me dan op het oefenen van Somersaults.
    De eerste keer toen ik gewond raakte dankzij diven was ik zes, ik had mijn arm uit de kom. Het was drie weken nadat ik was begonnen met diven, ik ben best vaak gewond geraakt, maar het is het zeker waard.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James

    Als ik na een tijdje 20 kilometer per uur ren, zet ik hem weer war zachter. Ik stap af als hij weer op nul staat. Ik drink wat water en ga op zo'n trekding zitten. Ik leg het water weer weg en ga mijn buikspieren trainen. Ik zet een muziekje op en luister er naar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik besluit om maar op de loopband te gaan en doe dat dus. Ik begin gelijk met 20 km per uur en raak niet snel uitgeput.
    Ik heb een goeie conditie, aangezien ik al sport sinds mijn derde. Op mijn derde begon ik te zwemmen, op mijn zesde met diven, op mijn zevende met synchroonspringen. Ik doe ze nu nog alle drie. Watersporten zijn gewoon mijn ding.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.