• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {krijg ik nog een reactie met Sam of Naomi?? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua

    Ik glimlach en begin weer kusjes tegeven en begin bij haarsleutel been en ga langzaam via haar nek, hals, kaak omhoog en bijt bij sommige stukjes op de huid en ga er dan langzaam met mijn tong langs of zuig zacht de huid een stukje omhoog, als ik dan weer bij vlak voor haar lippen ben stop ik. 'Misschien doe ik dat ook wel.' zeg ik dan met een hele hese stem en kijk naar har lippen en kijk haar dan aan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Denk dat Sam moet reageren in hem word een naald geduwd... Haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, ja, eigenlijk wel ja ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zal ik dan maar Even met Ian reageren? En hij vindt de gedachtes van Naomi niet leuheuk..... Al kan hij die niet weten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik doe iets wat ik bijna nooit doe, ik huil. En dat komt door een stekende pijn in mijn hoofd. Ik kan niet praten, daarvoor ben ik te ver heen en ik moet me concentreren om me niet gewoon simpel in het duister te laten vallen. Ik huil nog steeds en wil dat het stopt. Ik kerm ook van de pijn ondertussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Als Eleadora zo bezig is kan ik niet meer bij de plaatsen waar ik haar kan plagen, en dus moet ik mezelf inhouden. Ze komt de hele tijd zo dichtbij.. Lichamelijk is het bijna alles wat ik wil. Waar ik naar verlang. Voel de tintelingen, reageer er natuurlijk ook op.. "Zeker?" Fluister ik zacht, hijgerig en hees. Van het inhouden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nu moet ik weer aan mijn hw XD]

    SuperMars/Marcell/Man
    Ik zie dat het meisje -zo jong, zo teder- het moeilijk vind om de jongen te hechten. En ik snap haar ook wel.. dat had ik in het begin ook. En ik ben nu toch al een stuk ouder als haar. De rest zit er een beetje omheen en probeert de jongen af te leiden, maar het doet hem nog steeds pijn. Dus loop ik weg, weg van de groep. Het zal vast laf overkomen, maar ze weten niet wat ik ga doen. Dat ik terug kom.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kreun af en toe zacht Josh' naam en eigenlijk wil ik dan verder praten maar het lukt me niet. Ik kan me nu echt bijna niet meer in houden om hem niet te bespringen ofzo. Ik kijk naar hem en ik bijt net zoals hem op mijn lip. 'Verbreek hem verdomme,' fluister ik, met mijn meest sexy stem.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zag zijn tranen, hoorde zijn kreunen... en fuck, ik haatte mezelf. Ik deed hem dit alles aan. Mijn ademhaling versnelde, werd helemaal verkeerd. Nee, zo kwam dit niet goed. Tranen stroomden over mijn wangen en verhinderden me het zicht. Mijn handen trilden.
    Komaan, verman je, Nala, verman je. Maar ik kon het niet. Ik had ook te veel in mijn handen om me zelf te kunnen slaan. Dat zou de enigste manier zijn waarop ik mezelf nog een beetje in de hand zou krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Geniaal stel, Les en Josh. Ze zijn allebei zoooo koppig]


    Stop acting normal. It gets bored.

    SuperMars/Marcell/Man
    Voor het meisje niet goed wordt wil ik weer terug zijn om de jongen te helpen. We kunnen hem nu niet verplaatsen, dus moet het maar ter plekke. Ik loop snel de slaapzaal weer in met een verbeten gezicht, en ben dan blij dat Les uit de slaapzaal is. Voor zij ook niet goed geworden was. Maar lang maak ik me er niet druk om. Ik kniel langs de jongen neer en negeer de groep. Vul de injectienaald met een verdovingsmiddel en zet die ergens op zijn hoofd zodat het gevoel wegvaagt op de plek van de wond. Plaatselijke verdoving. Om hem helemaal te verdoven is te veel risico. Dan kijk ik het meisje aan. "Moet ik het overnemen?" Zeg ik koel. In mijn handen heb ik al een ontsmettingsmiddel, naald en draad.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:28 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik ga haar echt niet slaan ik pak Nala vast en zet haar naast Sam neer. 'Hou hem goed vast en zorg dat hij zijn hoofd niet beweegt.' zeg ik streng en pak de naald weer en kijk naar zijn wond, wat er misselijkmakend uitziet. Negeer dat het Sam is, negeer dat het Sam is. Blijf ik in mijn gedachten tegen mezelf mompelen en ga verder de wond te naaien met ee strak gezicht en zie hoe de wond langzaam stukje voor stukje dicht gaat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Koekoek, Marcell is er ook nog ;S]

    SuperMars/Marcell/Man
    Het andere meisje neemt het over. Dus ga ik maar aan de kant, want als we nu gaan ruziën over wie de wond mag hechten wordt het wel heel triest. Kan het ook verkeerd gaan. Maar de verdoving zit al in zijn lichaam, dus de jongen zal niet heel veel voelen. Alleen wel wat vage dingen opvangen, als hij nog bij bewustzijn is tenminste.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek hem aan terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en knikte. "Zeker" zei ze net zo hees als dat hij deed. Eleadora gleed weer met haar lippen over zijn borstkast naar boven en plaatsten deze uiteindelijk in zijn nek terwijl ze over zijn schouders masseerden. Zachtjes liet ze zich achterover op haar rug zakken terwijl ze hem voorzichtig boven op haar trok. Eleadora haalden haar lippen uit zijn nek waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne aanbracht en zachtjes met haar duimen over de huid in zijn nek streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.