• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nooooo Nowwii, zo goed schrijf ik nou ook weer niet.

    Maar machtige adelaar is gewoon verreweg mijn beste denk ik :') maar genoeg gepraat over mijn dichtflutsels ^.^


    Nowi, hoe ziet SuperMars er nou uit?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik open kort mijn ogen als ik voel dat mijn hand wordt beetgepakt. Het is Naomi. 'Ik d-doe,' begin ik. Ik heb tijd nodig om mijn zin af te maken. 'Mijn best.' mijn ogen vallen weer dicht, maar ik ben niet knockout. Dan hoor ik een onbekende stem. Ik kreun weer zacht van pijn. Teveel geluid.


    +weglopen van Les?


    Maar het hoeft niet hoor, ik bedoel het meer dat jij iets Te doen hebt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk naast me naar Josh. 'Ik had een slapend been, en als ik snel loop dan trekt de tinteling weg,' lieg ik gemakkelijk. Ik loop ietwat nerveus naar de danszalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik zucht en knik maar geen zin om door te vragen en loop achter haar aan naar de danszalen en uiteindelijk staan we voor de dansdeuren en op elke staat de style en glimlach even bij modern. 'Welke danszaal?' vraag ik dan aan Les en grijns. Mijn opdracht zou zo goed zijn.

    [Oke, ik ga Noas idee uitvoeren! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik vraag me af of ik geloofwaardig ben, wat jk betwijfel, of dat Josh er gewoon niet op door gaat. Ik haal mijn schouders op en kijk met een glimlach naar hem, 'Maakt mij niet uit, welke dansstijl doe je? Ikzelf doe streetdance.' ik doe mijn haar in een simpel knotje dan snel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik voel me vereerd.
    Naoom en Deems, hoe vinden jullie dat SuperMars eruit ziet?]

    SuperMars/Marcell/Man
    Uit mijn ooghoek zie ik wel dat Les en de jongen weglopen, maar dit keer maakt het me niet zoveel uit. Die jongen kan op haar letten.. En misschien gaan ze wel naar de danszalen of badkamer. Dat mag. De jongen voor me kreunt en keer pijnlijk en ik kijk de twee meiden en jongen erbij aan. ,,Wat is er gebeurd?,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Denk dat ik over tien minuutjes ga slapen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua

    'Ik doe modern, zeker niet gedacht, he?' zeg ik dan grijnzend en loop de danszaal van modern binnen en kijk even de zaal rond, een doodnormale danszaal eigenlijk en kijk dan Les weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmmmm, ik kan me er echt niks bij voorstellen, haha, maar denk dat hij wel knap is, haha, maar wel niet zo knap als Josh, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem en zie hoe hij de zaal rond kijkt, 'Eerlijk? Nee, dat had ik inderdaad niet verwacht...' hij kijkt me grijnzend aan, ik loop in zijn richting en vlak voor hem maak ik een pirouette, met een streetdance tintje. 'Eerder ballet,' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Joh, Marcell is ook ouder en een mannetje. Die mogen niet knap zijn, want anders willen de meiden strx nog verkracht worden :'D Maar toch kan hij wel een beetje knap zijn.. Als we nou da van Jaims doen? Donkerblond/bruin haar en blauwe ogen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Yay, ik voel me dit keer vereerd :3

    Ehm, als hij nou gewoon een ietwat scheve neus heeft? XD dat is bij mannen echt heel vaak lelijk :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha XD Geen idee. Kunnen we doen..
    Maar ik wil eigenlijk gaan.. ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Van mij mag je hoor :3 Baayybaayyy Noowwii]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk naar hem en zie hoe hij de zaal rond kijkt, 'Eerlijk? Nee, dat had ik inderdaad niet verwacht...' hij kijkt me grijnzend aan, ik loop in zijn richting en vlak voor hem maak ik een pirouette, met een streetdance tintje. 'Eerder ballet,' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.