• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Me wants Joshie _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Joshie is onderweg, haha! (nerd) en moeten wachten op een reactie met Nala of met Sam.. (nerd)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Niet heel groot, maar wel te diep, denk ik. Ik zal het moeten naaien." mompelde ik zacht. Ik ademde diep in om mezelf te kalmeren en keek Naomi toen recht aan.
    "Als ik begin te hyperventileren of ga gaan huilen of zo, sla me dan, ok? Recht in mijn gezicht. Ik weet dat het vreemd klinkt, maar het is de enige manier waarop ik Sam kan helpen." zei ik haar nadrukkelijk en nam een op voorhand gesteriliseerde naald uit een zakje en nog wat draad.
    Ik maakte alles klaar en keek haar toen weer recht aan.
    "Kan ik op je rekenen?"


    [Nala heeft gereageerd (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan wat ik echt niet erg vind en hij bijt in mijn onderlip en gaat er met zijn tong langs. In eerste instantie wil ik mijn mond openen, maar dan verbreek ik met een lichte grijns op mijn gezicht de kus. 'Tot hier loopt de weddenschap,' zeg ik dan. Ik kijk hem met een uitdagende blik aan. 'Want ik geef nog Steeds niet toe.' ondanks dat ik op jet punt sta om wel bijna toe te geven.



    Joshua


    Ik grinnk ze heeft nog steeds haar armen om mijn nek geslagen en ik heb haar nog steeds bij haar heupen vast. 'Heb je je niet zojuist overgegeven?' vraag ik grijnzend. 'En je kan goed zoennen, alhoewel je me niet veel liet doen, anders kan het nog veel beter worden.' fluister ik dat laatste heef in haar oor en bijt weer in haar oorlel ga dan via een weg van kusjes weer terug naar haar mondhoek en kijk haar dan aan en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 9:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik kijk haar met grote ogen aan, slaan serieus, hoe kan ik zo'n klein, jong, lief meisje als Nala nou slaan. 'Oke.' komt er dan uit mijn mond, maar het klinkt meer als gepiep. Maar ik zou het doen, alleenal voor Sam en pak hem nog steviger vast zodat hij niet omvalt en zijn hoofd blijft rechthouden voor Nala. 'Concentreer je op iets anders dan de pijn, dan voel je het minder.' zeg ik dan zacht tegen Sam en geef weer een kneepje in zijn hand en kijk dan naar Nala en knik dat ze kan beginnen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik niet al toegegeven heb, 'Nee, als ik toegegeven zou hebben... Dan zou ik nu niet praten.' de dingen die hij in mijn oor fluistert zijn zo gekmakend. Gek van verlangen. Echt, dit zijn ongekende gevoelens voor me. Mijn gedachten worden onderbroken doordat hij in mijn oorlel weer bijt en een spoor kusjes trekt vanaf mijn nek naar mijn mondhoek. Hij kijkt me aan. En ik hem. De enige manier om nu niet toe te geven is door te praten. 'Ik vraag me af of ik al echt tand afdrukken in mijn oorlel heb staan,' zeg ik dan met een lichte spot en lichte grijns. Ik kijk toe hoe hij op zijn lip bijt, zo sexy.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik kan de woorden niet meer tot me laten doordringn, maar ik voel wel nog de dingen. Dat ik steviger word beetgepakt. Door Naomi. En dat mijn hoofd wordt rechtgehouden. Maar dit kan ook gewoon hallucinatie zijn, ik voel me namelijk zwaar klote en duizelig. Ik heb weer dat gevoel dat ik val en mijn hoofd blijft bonken als een bezetene.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sluit nog even mijn ogen.
    Waarom moest ik dit doen? Ik was fucking 13! Waarom moest ik degene zijn die zijn kalmte bewaarde en die naald door zijn hoofdhuid zou halen?
    Ik opende mijn ogen weer en beet op mijn lip.
    "Hier gaan we dan." mompelde ik. Ik nam de anderen hand van Sam en legde die op mijn arm, waar ik niet mee zou gaan naaien.
    "Knijp hierin als het teveel pijn doet, ok?" zei ik duidelijk tegen hem. En toen maakte ik mezelf hard. Pijn of niet, ik moest dit doen.
    Mijn handen trilden niet meer, terwijl ik de naald dichter naar zijn hoofd bracht. Ik hield met mijn linkerhand, waar hij mij tevens vast had, de randen van de wond tegen elkaar en begon met de andere te naaien.
    Ik wist hoeveel pijn dit deed. Ik had het nog bij mezelf gedaan en Ian had het voor me moeten afmaken...
    Ik wist dat het ondraaglijk was, maar ik wist ook dat het te overleven was. Dat het zelfs de enige kans op overleven was...
    Dit moest goed komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ooh, jullie doen net alsof Marcell een slappe *** is dat jullie alles zelf doen XD Ik kan voortaan niet meer in slaap vallen geloof ik :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Gelukkig maak ik niet zoveel geluid als iemand -Eleadora- me gek maakt. Ik hou me alleen in, geniet van de duizenden tintelingen. Geniet van onze frequentie, onze puzzel. Hoe alles beter lijkt te worden. En dan op hoe ik Eleadora weer kan plagen. Ik laat mijn rechterhand zacht naar haar heup gaan en vanuit daar naar haar bovenbeen, van waaruit ook ik af en toe dichter naar de kern van de nog maar lichte blauwe plekken ga.


    [Maar speel maar gewoon door, ik kan wat laat reageren door mijn hw -,-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HHahaha, ze weten gewoon onbewust hoe Les over hem denkt :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik grijns en kijk dan bij haar oor terwijl ik haar nog steeds vasthoud. 'Nee, nog niet.' zeg ik weer zacht in haar oor en ga dan naar haar andere oor. 'Anders gaan we hier toch verder.' zeg ik dan weer hees in haar oor en bijt weer in haar oorlel en kijk haar dan weer aan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik maak een keer een heel zacht geluidje als hij in mijn andere oorlel bijt. Concentreer jezelf Les. 'Weet je, als je me zo graag wilt zoenen, waarom geef jij dan niet op?' vraag ik met gesloten ogen. Damn. Hij maakt me gek met zijn hese stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OOOO, die zit Les XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht en onderdrukt geluidje verliet Eleadora haar mond terwijl ze Julio dichter tegen zich aantrok terwijl ze de huid in zijn nek beroerden. Ze kon er niet tegen als hij haar zo teasden, het maakten haar gek en liet de vele tintelingen door haar lijf gieren als knallend vuurwerk. Gretig haalde ze haar lippen uit zijn nek terwijl ze deze over zijn borstkast liet glijden en even zachtjes in zjin tepel beet waarna ze haar lippen verder liet afdwalen, verder dan de donshaartjes terwijl ze met haar handen aan de achterkant van zijn bovenbenen streelden en een spoor van kusjes achterliet aan de binnen kant van zijn benen.


    The expert in anything, was once a beginner.