• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JAAAA, GA AL REAGEREN ONGEDULDIGE, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hahahahaha xD Trollollol, SuperMars is de mannelijke Noowwii :Y)

    Ik heb wel redelijk wat online staan :') 11 gedichten en een flut storie met maar 7 hoofdstukken die faalt en nog steeds een keer af moet :')

    Maar in gedichten komen mijn emotie's nooit echt goed naar voren omdat ik eigenlijk zowat nooit over mijn eigen gevoelens schrijf XD Fail from me :3

    Maar in verhalen lukt dat me wel beter :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Teeheee :Y) Ik? Ongeduldig? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij doet het gewoon terug en ik heb zo erg de neiging om me over te geven. Gelukkig trekt hij zijn hoofd weg en vraagt waar de danszalen zijn. Ik kijk even om me heen en zie dan Bob. Ik ben even versteend, ik heb niets verkeerd gedaan toch?! Maar ik zie dat hij bij Naomi, Nala en Ian is. Ach, dat komt wel goed. Ik heb niet door dat Sam op de grond ligt. Ik schud mijn hoofd, ga gewoon weg met Josh. 'Ik wijs je de danszalen wel,' zeg ik dan snel. Ik sta op van Josh' schoot. Ik pak zijn shirt en gooi dat naar hem toe. 'Misschien heb je die wel nodig,' zeg ik dan.Ik loop vervolgens snel de zaal uit en hoop dat Bob me niet gezien heeft. Ik wacht niet eens op Josh.


    Joshua <--- Geen zin om de hele naam weer op te schrijven, maar is wel duidelijk.

    Ik zie dat ze snel de kamer uit gaat. Raar. Ik trek dan snel mijn shirt weer aan en loop ook snel de kamer uit en zie dan Les. 'Waarom zo'n haast?' vraag ik dan toch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk naast me naar Josh. 'Ik had een slapend been, en als ik snel loop dan trekt de tinteling weg,' lieg ik gemakkelijk. Ik loop ietwat nerveus naar de danszalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op haar lippen terwijl die 4 woorden haar deden blozen. Eleadora drukten haar lippen weer op de huid van zijn onderbuik waarna ze omhoog kusten en haar lippen in zijn nek plaatsten om daar zijn huid te beroeren. "Ik houd ook van jou" fluisterden ze in zijn oor waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet en met haar wijsvinger over zijn borstkast naar beneden streelden, verder dan de plek onder zijn navel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Trololol, maar ook de oude versie van mij, met een ander karakter en unreal :Y)

    Machtige Adelaar is heel mooi! Duuuuus XD
    En tis egt geen faal als je niet over je gevoelens schrijft. Misschien werkt het juist heel goed om je in te leven in iemand anders en in zijn/haar gevoelens als je het schrijft, dus dat je echt een andere wereld induikt..

    Ik weet nie hoelang ik blijf. Ik kan in slaap vallen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja oké das waar :3

    En dankje, machtige adelaar is denk ik mijn beste gedicht. En het zijn mijn eigen gevoelens die ik vertel. Je brief bijvoorbeeld. Dit heb ik nooit meegemaakt. Ik lees er enkel over in boeken. En ik had toen ik het gedicht schreef zelf half afgebladerde donker blauwe nagellak XD Of resterende gedachte ik schrijf erin over brieven van een half eeuw oud. Voor de minder slimme onder ons, 50 jaar, ik ben zelf pas 15 :Y) Teeheee, ook niet over mezelf :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Gelukkig maak ik niet zoveel geluid als iemand -Eleadora- me gek maakt. Ik hou me alleen in, geniet van de duizenden tintelingen. Geniet van onze frequentie, onze puzzel. Hoe alles beter lijkt te worden. En dan op hoe ik Eleadora weer kan plagen. Ik laat mijn rechterhand zacht naar haar heup gaan en vanuit daar naar haar bovenbeen, van waaruit ook ik af en toe dichter naar de kern van de nog maar lichte blauwe plekken ga.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gedichten hoeven ook niet over jezelf te gaan (:
    Alhoewel ik zelf liever verhalen schrijf. En foto's bewerk. Maar oke.
    Gedichten zijn meestal wel heel mooi.. Maar ik kan ze zelf niet zo goed schrijven]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Bwuuhh, ik ga zometeen denk ik..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik vind dat ik er ook best wel in faal :')

    Hoewel, op sommigen van mijn gedichten ben ik wel echt trots :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DUUUUHHHHH! Je schrijft keigoed! Maar vooral Machtige Adelaar :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Noooo Nowwwii, don't go ):

    En je kan best nog reageren met Marcell :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarop?]


    Stop acting normal. It gets bored.