• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IK HAD OOK EEN IPHONE GEKREGEN VOOR MIJN VERJAARDAG:) YEAH]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahahaah volgens mij vindt iedereen het leuk :')

    Cooooooollllio dat je die hebt gekregen :'D!!! ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb een iPhone 4S maar daar betaal ik zelf de helft van mijn abonnement en me moeder de andere helft :3 als cadeautje omdat ik over ben gegaan.

    Normaal krijg ik niets als ik over ben hoor, maar ik heb er de laatste maand nogal.. Lastig? Gehad omdat er een grote kans was dat ik niet over zou gaan. Laten we zeggen een 95% kans :Y)


    Maar ja, ik heb het helemaal ingehaald toen door hard te werken :3 en ik ben gewoon over gegaan :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora liet haar handen over zijn armen omhoog glijden waarna ze deze in zijn nek plaatsten en hem dichter tegen zich aantrok. Een zacht geluidje verliet haar mond terwijl rode blosjes op haar wangen speelden. "Te amo, Julio, tantos. I de largo para usted" fluisterden ze in zijn oor met een zwoel Spaans accent, waarna ze zachtjes een kus op zijn oor drukten en uiteindelijk haar lippen weer in zijn nek plaatsten, en haar handen over zijn schouders en zijn rug liet glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [JAAAAAAJ, JOSH JOSH JOSH JOSH :D
    Ik kan ut alleen niet meer lezen of terugreageren op Eleadora, moet gaan :(
    En suppperrrrvet van je iPhone :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OMG word vol gespamt op FB en de helft van die kinderen spreek ik nooit mee..... :8:| Maar ga nu echt reageren, moest even FB checkn! :Y)]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 10:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Chris Gayle

    Als ze haar nagels langzaam over mijn borstkast laat glijden gaat er ook kort even een rilling door mijn lichaam en bijt ook op mijn lip en kijk haar dan weer aan. 'Hmmm, ik ga geen stap achteruit ik ga er denk een vooruit.' zeg ik dan grijnzend en buig weer voorover, alleen nu niet naar haar oor of lippen, maar naar haar nek en druk daar dan zacht mijn lippen op en bijt zacht in de huid en ga er dan met mijn tong langs en laat dan haar nek weer los en kijk haar weer grijnzend aan en ga weer langzaam met mijn hand over haar bovenbeen en omhoog en blijf haar grijnzend aankijken. 'I'll never stop babe.' zeg ik dan met een hese stem en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Nou ik ben behoorlijk tevreden met mijn lichaam hoor. Juj kan er nier vana blijven en dat is een goed teken,' lach ik en geef haar nog een kusje. 'Je mag er zoveel aankomen als je wilt,' voeg ik lachend toe. Ik laat mijn handen weer naar haar onderrug gaan en trek haar iets meer naar boven. Ik druk no een kus op haar lippen en glimlach dan.


    Naomi Micheal

    Ik grijns. 'Dat is inderdaa wel een goed teken.' zeg ik dan grijnzend en laat nog een keer mijn nagels langzaam over zijn six-pack glijden en blijf hem grijnzend aankijken. 'En daar zal ik ook gebruik van maken, want je weet, ik kan er niet vanaf blijven.' zeg ik grijnzend en leg dan mijn handen op zijn borst en druk mijn lippen weer op de zijne en glimlach kort tegen zijn lippen aan. Ik hou zoveel van hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Als ik zie dat er een rilling door hem heen trekt lach ik zachtjes. Ik ben niet de enige dus die rilt. Josh heeft het over een stap vooruit in plaats van achteruit en ik kijk naar hem en twijfel over wat hij gaat doen. Dan plaatst hij zijn lippen in mijn nek, en echt precies op een gevoelige plek. Iedereen heeft zo'n plek ergens bij zijn nek, kaak, of sleutelbeen. En Josh heeft die gelijk bij mij waardoor ik zachtjes, heel zachtjes, kreun. Wanneer hij zijn tanden erin zet sluit ik weer mijn ogen, genietend. En wanneer zijn tong over mijn huid gaat word ik zowat gek door de neiging om me gewonnen te geven. 'Josh,' kreun ik zacht. Ik open mijn ogen weer en zijn hand gaat weer over mijn bovenbeen omhoog. 'I don't want you to,' fluister ik terug. 'Maar boy, I'm not a loser, i'm a winner.' dus ik geef niet toe. Tenminste, ik doe niets bij hem behalve achteruit duwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach tevreden en kus haar even terug. Ik kijk haar aan en ga met een hand door haar haar, terwijl ik de ander op haar onderrug laat rusten. Ik kijk haar met een gelukzalige glimlach aan. Ik had wel wat vriendinnen gehad in het verleden, maar die betekende niet zoveel voor me als Naomi. Haar zou ik echt mee willen nemen naar Toronto en daar met haar een leven starten, misschien is het te vroeg om daar over na te denken en meestal denk ik daar ook nooit aan, maar nu... Nu wel. Ik glimlach even en druk een kus op haar voorhoofd. 'Misschien moeten we ons zo weer aankleden.' Ik glimlach even. Niet dat ik dat wilde, maar het was wel handiger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Chris Gayle

    Ik grinnik als ze me wegduwt, ze heeft het er duidelijk moeilijk mee en volgens mij had ik precies het goede plekje in haar nek gepakt en een nog grotere grijns komt er op mijn gezicht. 'Misschien ben je geen loser, maar je kreunde wel mijn naam, ik weet wat ik doe babe, geef het toe.' zeg ik dan weer grijnzend en laat mijn hand nog steeds heel langzaam omhoog gaan langs haar lichaam. 'Je wilt niet verliezen, maar je wilt niet dat ik stop.' zeg ik dan. 'Geef je gewoon over, ik weet dat je het wilt.' fluister in dan weer in haar oor en bijt weer in haar oorlel en mijn hand heeft inmiddels haar heup bereikt maar ik blijf langzaam omhoog gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Misschien wel ja.' zeg ik dan grijnzend en druk nog een vluchtig kusje op zijn lippen en sta dan op, hij had me immers toch al naakt gezien en pak dan vlug mijn onderbroek en bh en trek die aan en kijk dan grijnzend naar Ian die nog steeds op de bank ligt. 'Blijf jij liggen toekijken?' vraag ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Zijn hand gaat nog steeds langzaam zacht via mijn bovenbeen omhoog. 'Daar gaat het om, je weet precies wat je doet,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan, een grijns zit op zijn gezicht. 'Geef je gewoon over, ik weet dat je het wilt,' fluistert hij in mijn oor. Hij bijt in mijn oorlel weer waardoor ik kippenvel krijg. Zijn hand bereikt mijn heup en eigenlijk verwacht ik dat hij daar stopt maar dat doet hij niet. Als ik me overgeef... Dan lijk ik makkelijk. Overgeven lijkt zwak. Met alles. Ij geloof dat soort kletspraat niet dat overgeven juist een sterk teken is dat je iets kan loslaten. Maar hé, ik ga mezelf niet loslaten en verliezen onder de geweldige handen van Josh. 'Als je weet wat ik wil, waarom doe je dit dan?' zeg ik uitdagend. Oké. Ik wil hem. Toegegeven. En hij weet het ook maar ik ga dat niet hardop zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Waarom niet? Het is een mooi uitzicht,' lach ik, maar zoek dan toch om me heen voor mijn boxer. Ik zie hem liggen en grijp er met mijn hand na. Te lui om van te bank af te komen, maar ik moet wel. Als ik mijn onderbroek aanheb ga ik achter Naomi staan en trek haar van achter tegen me aan. Ik druk een kus in haar nek en streel over haar buik. 'Ik houd van je prachtig meisje,' glimlach ik en fluister ik tegen haar nek aan. Ik druk nog een kusje in haar nek en laat haar dan los. Ik pak mijn joggingbroek en trek die aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Chris Gayle

    Ik kijk haar aan en grijns dan en trek haar op mijn schoot, ik heb nog steeds geen shirt aan waardoor ze tegen mijn ontblote bovenlichaam aanzit, en begin dan kusjes te drukken vanaf haar sleutelbeen naar haar nek en bij haar gevoelige plekje blijf ik even wat langer hangen en ga dan weer verder via haar kaak naar haar mondhoek omhoog en stop vlak voor haar lippen 'Zeg me dat je het wilt en ik doe het.' fluister ik dan zacht terwijl mijn lippen maar een paar centimeters van de hare verwijderd zijn en kijk haar recht in haar ogen aan en kan het niet laten om toch even te grijnzen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp