• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAAIIII DEEMZ, en doei want ik moet gaan :\ sorrrrryyy x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O, wat hou ik hiervan XD Les en Josh doen zooo geniaal XD Wie gaat er nou toegeveeeeen? Wel ergens anders he? Lekker charmant voor de mensen in de slaapzaal ;)

    O, en ik ga zometeen. Paardrijden (H)

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Eleadora liet haar handen over zijn armen omhoog glijden waarna ze deze in zijn nek plaatsten en hem dichter tegen zich aantrok. Een zacht geluidje verliet haar mond terwijl rode blosjes op haar wangen speelden. "Te amo, Julio, tantos. I de largo para usted" fluisterden ze in zijn oor met een zwoel Spaans accent, waarna ze zachtjes een kus op zijn oor drukten en uiteindelijk haar lippen weer in zijn nek plaatsten, en haar handen over zijn schouders en zijn rug liet glijden.


    Julio Martinéz
    Een zacht geluidje ontsnapt uit mijn mond terwijl ik automatisch mijn nek strek en de verleiding om helemaal toe te geven probeer te weerstaan. Wat me lukt. Ik hou mijn hoofd er nog bij -registreer tegelijkertijd alle plekken waar ze me aanraakt door de duizenden tintelingen- en laat mijn handen dan met doelbewuste bewegingen naar andere plaatsen op haar lichaam glijden. Mijn linkerhand glijdt via net iets onder haar oksel van haar nek naar iets boven haar borsten, gewoon om haar te plagen. Mijn rechterhand glijdt naar haar linkerheup toe zodat die arm wat kan ontspannen, want buiten dat ik haar gek probeer te maken, probeer ik nog steeds weerstand aan haar te bieden. Maar ik voel dat ik dat niet heel erg lang meer vol houd. Ik heb een zwak voor Eleadora. Heel erg. "También voy a la tuya" Fluister ik net zo Spaans en zwoel als Eleadora.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gotta go! Hopelijk mis ik niet te veel tussen Les en Josh, Ian en Naoom en Amy en Luke ^v^ Best veel romance trouwens XD Bedenk ik me nu pas, maar oke. Ik ga echt :P Xxxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Baayyybaayyy Noowwwiiii ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik weet dat ik hem gek kan maken met mijn nagels en ik ga verder met mijn handen over zijn boven lichaam. Maar ik zet mijn nagels in zijn huid als hij weer terug gaat naar mijn nek. Hij zuigt er zachtjes, 'Josh,' kreun ik weer, 'Niet lief.' en zijn handen glijden ook nog eens over mijn lichaam. Mijn handen vervolgen hun weg weer en mijn nagels strelen over zijn huid. Ik kreun weer zacht en probeer het te onderdrukken. Ik sta echt op het punt om toe te geven. En ik moet proberen me in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik weet dat ik hem gek kan maken met mijn nagels en ik ga verder met mijn handen over zijn boven lichaam. Maar ik zet mijn nagels in zijn huid als hij weer terug gaat naar mijn nek. Hij zuigt er zachtjes, 'Josh,' kreun ik weer, 'Niet lief.' en zijn handen glijden ook nog eens over mijn lichaam. Mijn handen vervolgen hun weg weer en mijn nagels strelen over zijn huid. Ik kreun weer zacht en probeer het te onderdrukken. Ik sta echt op het punt om toe te geven. En ik moet proberen me in te houden.


    Joshua Chris Gayle

    Als ze haar nagels in mijn huid zet stokt de adem even in mijn keel maar ga weel snel verder en ga dan met mijn handen een beetje onder haar shirt en grijns tegen haar nek aan en streel haar buik en onderrug en in haar nek begin ik nu meerdere kusjes te geven. Dit zou nog een lang spel worden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Lachend kijk ik haar aan. Ze deed ongelofelijk sexy. Ik bijt op mijn lip en sta dan langzaam op. Ik loop glimlachend naar haar en kom voor haar tot stilstand. Ik bijt weer even op mijn lip en grinnik. 'En nu?' Ik kijk haar aan. Mijn blik staat vol nieuwsgierigheid en uitdaging. Ik vond dit wel leuk, geloof ik. Ik grijns even en kijk haar aan.


    Naomi Micheal

    Ik grijns en kijk hem ook uitdagend aan en begin wat sexy dansmoves te maken dicht tegen hem aan waardoor mijn lichaam tegen het zijne aanscheurt en grijns en ga achter hem staan en laat mijn handen op zijn borst glijden. 'Do you like it?' vraag ik dan zacht en zwoel in zijn oor en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik sta op het punt mezelf te verliezen wanneer zijn handen mijn shirtje in gaan en hij over mijn buik en rug streelt. Gewoon volhouden Les. Maar dat is lastig en zeker ook wanneer hij kusjes drukt in mijn nek. 'Verdomme,' vloek ik heel zacht. Mijn handen zijn gestopt met bewegen omdat ik me gewoon volledig moet concentreren op het niet overgeven. Ik kijk naar hem, en dwing hem mij ook aan te kijken. Zo kan hij even geen kusjes geven in mijn nek. 'Nee,' zeg ik dan als enige.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach en grinnik. 'Ja hoor,' fluister ik. Mijn stem klinkt heser dan verwacht. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar laat het maar te zijde. 'Het bevalt me zeker,' grijns ik en laat haar haar gang gaan. Haar handen gaan over mijn borstkas heen, wat me kippenvel en rillinge bezorgen. Dit kon ze terug krijgen. Ik glimlach. Als het aan mij lag mocht ze nog wel even doorgaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Chris Gayle

    Ik vind het knap dat ze het zolang kan volhouden, maar stop toch als ze nee zegt en laat ook mijn handen onderhaar shirtje uitglijden en kijk haar aan. Ook haar handen liggen niet meer op mijn lichaam en ik blijf haar aankijken en bijt op mijn lip. Het is moeilijk niet meteen nu mijn lippen op de hare te drukken zoals ik toen straks deed, maar ik hou me toch in, ik ga echt niet verliezen, ookal blijft de drang groot. 'Waarom nee?' vraag ik dan toch terwijl ik haar recht blijf aankijken, ik had het net zo leuk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zou stoppen. Maar eigenlijk vind ik het wel lief dat hij stopt. 'Omdat ik niet zomaar voor gebruik ben,' zeg ik met een lachje. Het is nu veel makkelijker om hem te weerstaan. Ook al is er nog wel de drang om hem te zoenen. Ja, die drang is er zeker. 'Wat heb je er voor over zodat ik je zoen?' vraag ik een tikkeltje uitdagend. Ik kijk hem nog steeds aan en heel even gaat mijn blik naar zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, ik ga varen en ben pas rond 7 uur weer terug denk ik. Sorry Joshieeee.

    Tot vanavond]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké Doei Jaims. Naomi? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach en grinnik. 'Ja hoor,' fluister ik. Mijn stem klinkt heser dan verwacht. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar laat het maar te zijde. 'Het bevalt me zeker,' grijns ik en laat haar haar gang gaan. Haar handen gaan over mijn borstkas heen, wat me kippenvel en rillinge bezorgen. Dit kon ze terug krijgen. Ik glimlach. Als het aan mij lag mocht ze nog wel even doorgaan.


    Naomi Micheal

    Ik grijns als zijn stem hees klikt en maak dan nog een paar pasjes weer dicht tegen hem aan en laat mijn handen tegelijkertijd over zijn hele lichaam gaan en druk ook was kusjes in zijn nek en loop dan naar de deur toe en grijns. 'Het was maar een voorproefje, weet je nog.' zeg ik dan en grijns uitdagend naar hem en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet gaan ben waarschijnlijk s'avonds weer terug! ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp