• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@jaim ik heb dexters tweede naam Levi gemaakt moet je nog veranderen in de beginpost ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik grijns als zijn stem hees klikt en maak dan nog een paar pasjes weer dicht tegen hem aan en laat mijn handen tegelijkertijd over zijn hele lichaam gaan en druk ook was kusjes in zijn nek en loop dan naar de deur toe en grijns. 'Het was maar een voorproefje, weet je nog.' zeg ik dan en grijns uitdagend naar hem en bijt op mijn lip.


    Ian Silvas

    Met een glimlach onderga ik alles. Van mij mag ze nog heel lang doorgaan. Ineens is ze weg. Ik open verbaasd mijn ogen en kijk om, waar ze niet meer staat. Dan hoor ik haar stem en zie haar uitdagend staan grijnzen in de deuropening. Ik zucht. Ze bijt op haar lip wat er erg sexy uitziet. 'Wat wil je dat ik doe?' Het klinkt een beetje wanhopig. 'Als je zo doet weet je wat ik wil.' Ik kijk haar aan en klem mijn shirt steviger vast. Straks bespring ik haar nog...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ok," zei ik zacht. "Maar je hoeft me niet op te vangen, hoor. Ik heb mijn streetdance-ervaringen voor het valwerk." grijnsde ik.
    Ik liet me naar beneden vallen en ging een klein beetje door mijn benen om de schok op te vangen.
    "Zo, en nu... Eten!" zei ik blij en ging naar de koelkast om daar wat dingen te nemen. Ik duwde ze in Dexter zijn handen en liep toen naar een kast waar dingen in lagen die langer goed zouden blijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik knik en probeer op zijn pasje te letten. Het zag er inderdaad niet moeilijk uit, maar ik kon me niet concentreren. Ik bijt op mijn lip en kijk hem recht in zijn ogen. 'Waarom zoende je me?' ik kijk hem aan en sla dan mijn ogen neer. Waarom moest ik dat nou weer vragen? Ik wilde het wel weten, straks was het gewoon... Omdat hij er behoefte aan had. Hij was nu namelijk wel aan het spelen met mijn gevoelens. Mijn hart klopte snel toen hij me zoende en ik kreeg het er warm van. Dat betekend wel iets. Maar betekend het iets voor hem?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dexter Levi Loover

    "Nala, is het goed dat ik ze door het gat in de rooster gooi? We kunne ook alles gewoon vooruit schiuven en duwen. Zo krijgen we meer in één keer mee." zeg ik onzeker en knipperde met mijn ogen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik terug, een beetje hees, maar ik kan er niks aan doen. Eleadora is gewoon overal.. En nu houdt ze niet op bij mijn heup, maar streelt door tot mijn bovenbeen, tot zover haar hand kan reiken, aangezien ze nog steeds rechtop staat en in mijn nek bezig is mijn huid te plagen, te beroeren. Tintelingen naar me uit te zenden. Het is alsof alleen ik die tintelingen kan ontvangen, alsof we op onze eigen, bijzondere frequentie zitten. Alsof alles voor elkaar gemaakt is. Ik glimlach als Eleadora weer een zacht geluidje uitstoot en begin me langzaam meer te laten gaan, terwijl ik met mijn linkerhand weer afdwaal naar haar borsten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Ik slikte, hoe moest ik dit uitleggen.
    "Wel, jij bent volgens mij de eerste persoon waarvoor ik iets voel. En waarbij ik mezelf triest ga voelen als ze huilt. En waarbij ik het kan uithouden zonder kwaad te worden. Ik ben niet zo maar een persoontje dat alles kan opkroppen. Ik volgde bokslessen vroeger omdet het ergens naartoe moest. =weet je dat het jaren geleden was dat ik huilde?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mensenn ik moet weg tot morgen want ik ga fuiven!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    Dexter Levi Loover

    "Nala, is het goed dat ik ze door het gat in de rooster gooi? We kunne ook alles gewoon vooruit schiuven en duwen. Zo krijgen we meer in één keer mee." zeg ik onzeker en knipperde met mijn ogen

    Nala
    "Ja, hoor." glimlachte ik. Ik gaf alles aan zodat hij het dan weer door het gat kon doorgeven aan Sam. Best goede regeling eigenlijk. We zouden meer van deze sluiptochten moeten organiseren.

    {bye!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Veel pleziiieeeeeeer!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik luister naar zijn uitleg en kijk langzaam op. Een glimlachje speelt op mijn lippen. Het betekende iets voor hem. Ik betekende iets voor hem. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem. Iets zeggen was niet echt nodig. 'Ik weet niet hoelang geleden jij gehuild hebt. Maar...' Ik zwij. Ja wat moest ik er eigenlijk over zeggen? 'Je bent bij mij altijd welkom.' Ik kijk hem recht in zijn ogen en druk mijn lippen op de zijne. Alweer. Het voelde gewoon goed. Na een tijdje verbreek ik de zoen en ga gewoon naast hem zien. 'Oké, nu weer dat pasje,' grijns ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Veel plezier!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Alweer ontsnapte een geluidje uit Eleadora haar mond, iets harder dan anders. Zachtjes beet ze op haar onderlip en sloot ze haar ogen van genot en om het moment van zijn aanrakingen te koesteren. Eleadora trok haar lippen terug uit zijn nek terwijl ze haar hoofd in haar nek plaatsten, terwijl het voelden alsof zijn handen elk bloot stukje huid van haar lichaam aan het bespelen waren. Zachtjes zette ze haar tanden weer in haar onderlip waarna ze over zijn rug omhoog streelden en haar handen in zjin nek plaatsten, hem dichter tegen haar aantrok en hem gretig zoenden in zijn nek, terwjil ze haar vinger af liet dwalen over zijn borstkast en plagend aan de elastiekerand van zijn boxer trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    De tintelingen wennen niet. Gelukkig. Zo voel ik ze elke keer weer even hevig, hoe vaak we iets ook doen. Bijvoorbeeld Eleadoras lippen in mijn nek. Dat doet ze regelmatig, maar elke keer weer voel ik de tintelingen even hevig als de eerste keer dat ze dat deed. Ergens in een smal steegje in Spanje.. Een zacht geluidje ontsnapt uit mijn mond als Eleadora aan het elastiek van mijn boxer trekt. "Nee" Fluister ik daarna heel zacht, bijna onhoorbaar. Ik verplaats me een beetje zodat ze niet meer bij mijn nek kan en dwing haar naar me op te kijken, waarna ik een zachte kus op haar lippen druk en een spoor over haar huid teken. Van haar lippen naar haar kaaklijn, naar haar nek, naar haar sleutelbeen en lager. Ik sta op het punt meer controle te verliezen, maar hou me in, terwijl ik mijn handen heel zacht over haar zij, haar heupbot, naar haar broekrand laat gaan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben weer thuis ^^ en ik ben zelfs nog bruiner geworden :3]

    Sam
    Ik blijf in de schacht zodat ik dus het eten aan kan pakken. Ik heb last van het kruipen maar ik zeg er niets over. Ik pak het eten aan en zorg ervoor dat het netjes opgestapeld ligt in de schacht zodat het zo dadelijk makkelijk mee te nemen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.