• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics en wat is er al gebeurd met Nala en Dexter en Sam???? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik bijt op mijn lip als ik zijn lippen in mijn nek voel en zijn vingers over mijn buik voel gaan, maar naar mijn mening stopt hij al veel te snel en gaat verder met aankleden. Ik zoek ook verder naar mijn spullen en vind al snel mijn shirt en trek die aan. 'Wet jij waar mijn jogging is?' vraag ik dan en zoek verder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijne topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot en ik zit tegen hem aan. Hij drukt dan kusjes op mijn sleutelbeen en gaat door naar mijn nek. Ik heb mijn ogen gesloten en concentreer me op het niet kreunen. Het lukt me... Totdat hij expres lang blijft bij mijn gevoelige plek. Ik kreun zacht en ben aan de ene kant blij wanneer hij doorgaat naar mijn kaak. Maar aan de andere kant is het ook wel jammer. Hij eindigt bij mijn mondhoek. Zijn woorden halen me over, maar zijn grijns houdt me op het laatste moment tegen. Ik kijk hem recht aan en ik probeer op geen bedwing naar zijn lippen te kijken. 'Jammer joh,' fluister ik tegen hem. 'Not this time from my side.' en ik kijk hem aan met een triomfantelijke glimlach. 'En waarom moet ìk toegeven?' ik maak een Hmmm geluidje. 'Jij kan ook toegeven.' ik ga met mijn hand door zijn haar en laat die via zijn nek, weer terug naar voor over zijn sleutelbeen naar zijn borstkas glijden. Met mijn nagels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niets meer :3 Nala zit er nu in, en Sam en Dex staan er nog steeds buiten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en spring op de bank. Ik kijk over de leuning en zie daar een shirt en joggingbroek liggen. Ik pak ze op en ga op de bank zitten. Ik kijk Naomi aan. 'Misschien laat ik je wel zo lopen,' grinnik ik. 'Het bevalt me wel.' Ik houd mijn t- shirt en haar joggingbroek goed vast. Ik ga onderuit gezakt zitten en kijk naar Naomi die nu in haar onderbroek en t- shirt staat. 'Zou jij mij niet nog steeds een strip act geven,' grinnik ik en sta op. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. Ik druk mijn lippen teder en liefdevol op de hare en geef haar dan het broekje terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Josh Chris Gayle

    Weer bijt ik op mijn lip als ik haar nagels over mijn lichaam voel gaan en sluit mijn ogen. 'Go on.' zeg ik dan zacht. Maar open dan toch mijn ogen. Ik ga haar niet laten winnen ze zal uiteindelijk toegen. Ik druk mijn lippen weer in haar nek, precies op haar gevoelige plekje en zuig zacht de huid omhoog en laat mijn mijn handen weer over haar lichaam glijden en blijf bij het plekje in haar nek, ik weet dat ik het nu extra moeilijk voor haar maak.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Hmmm, die komt nog wel.' zeg ik dan grijnzend en trek dan snel mijn broek aan. 'En voor jouw blijf ik graag zo rondlopen, maar of de andere daar zo blij me zijn.' zeg ik dan grijnzend en duw hem dan op de bank en ga op zijn schoot zitten en zet weerszijde van mijn benen langs zijn bovenbenen en druk mijn lippen weer op de zijne. 'Misschien al een voorproefje.' zeg ik an grijnzend en druk mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Als het hier nog lang duurt, kruip ik alleen verder!" mompelde ik geïrriteerd. Ik was een meisje als een ander en als ik honger had... dan moesten ze niet te moeilijk beginnen doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik laat me op de bank duwen en kijk haar aan. Ik grinnik als ik haar lippen op de mijne voel. 'Nou, dat klinkt leuk.' ik grijns en laat haar haar gang gaan. Ik zoen haar even terug en streel haar zij en heupen. Ik trek haar dichter tegen me aan en sluit mijn ogen. Ik laat haar doen wat ze wilt doen. Waarschijnlijk vind ik het toch leuk. Ik schuif haar shirtje iets omhoog en streel haar heupbot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik weet dat ik hem gek kan maken met mijn nagels en ik ga verder met mijn handen over zijn boven lichaam. Maar ik zet mijn nagels in zijn huid als hij weer terug gaat naar mijn nek. Hij zuigt er zachtjes, 'Josh,' kreun ik weer, 'Niet lief.' en zijn handen glijden ook nog eens over mijn lichaam. Mijn handen vervolgen hun weg weer en mijn nagels strelen over zijn huid. Ik kreun weer zacht en probeer het te onderdrukken. Ik sta echt op het punt om toe te geven. En ik moet proberen me in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Ik grijns en ga verder en laat mijn handen over zijn hele lichaam gaan en druk mijn lippen weer in zijn nek en laat zijn handen ook zijn gang gaan en ga dan grijnzend staan en loop een tuke van hem weg en wenk hem dan met een vinger en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben heel even weg, zo terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Lachend kijk ik haar aan. Ze deed ongelofelijk sexy. Ik bijt op mijn lip en sta dan langzaam op. Ik loop glimlachend naar haar en kom voor haar tot stilstand. Ik bijt weer even op mijn lip en grinnik. 'En nu?' Ik kijk haar aan. Mijn blik staat vol nieuwsgierigheid en uitdaging. Ik vond dit wel leuk, geloof ik. Ik grijns even en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HAAAAIII JAIMS!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne