• omg zo schattig, op youtube kan je live, 24/7 vier kittens volgen, die op dit moment ong 4 weken oud zijn. Hier kan je het zien
    (Nu doen ze niet zo veel, maar net waren er twee kittens vol voor de camera aan het vechten/spelen :3)

    Daarnaast kan je trouwens ook op Corgicam vier pups volgen, ook super schattig hihi

    Daar gaat mijn zaterdagavond :'D


    As travars

    De kittencam doet het weer en net kon je de moederkat zien. Die is nu weer weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eh bah, die poep bij de pups xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    AAAAWH ZE DRINKEN! (DE PUPS) wat liiief D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BAH! Die moeder eet de poep op van haar eigen kinderen. DAT IS RANZIG!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De moeder eet poep, de pup ligt in de poep terwijl ie melk drinkt.. Oh god, why D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    BAH! Die moeder eet de poep op van haar eigen kinderen. DAT IS RANZIG!


    Haha ja echt he x'D Hahaha, mijn hond wilt dat ook altijd doen, maar dan trekt ik hem gauw mee..
    En dan heb je nog mensen die hun gezicht (en mond) laten likken door hun hond, nou, hierom doe ik dat dus nooit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    BAH! Die moeder eet de poep op van haar eigen kinderen. DAT IS RANZIG!


    In de poep van de pups/kittens zitten nog voedingstoffen voor de moeder.

    CyberLord schreef:
    BAH! Die moeder eet de poep op van haar eigen kinderen. DAT IS RANZIG!


    Dat is natuur. Niks mis aan. ;p


    You are beautiful, you are love.

    EEUWL HAHAHA IK LIG HELEMAAL DUBBEL HIER X'D
    Hahahaha omfg

    Die ene was aan het poepen en die ander begon het te eten terwijl ie nog niet klaar was en nu eten ze eht samen, aaah gatver x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ook al is het natuurlijk. Ik, als mens, vind het zwaar ranzig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ook al is het natuurlijk. Ik, als mens, vind het zwaar ranzig.


    Ik ook.
    Ze bewegen nu wel veel meer D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze hebben trouwens geen staart, of wel?

    n d'aaawh, ze gaan de hele tijd tegen elkaar aan liggen <3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:14 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moederpoes was er net :3
    Nu maar even puppies kijken (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:16 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    Ook al is het natuurlijk. Ik, als mens, vind het zwaar ranzig.


    Ja, als mens mag je dat ook vinden, voor ons is het ook goor xd. De beestjes kunnen er alleen niks aan doen dat ze hun instincten volgen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik baal ervan dat ik de kittens niet kan zien. :(