• Wow, ok, de laatste keer dat ik op Quizlet was was in mijn Tokio Hotel periode, maaaar, ik heb jullie nodig!

    http://www.onedirectionmusic.com/de/news/entry/1d_kommen_nach_deutschland/

    Die link, die is belangrijk!
    Misschien wisten jullie het al, misschien ook niet, maar One Direction doet op 22 september een signeersessie in Keulen. De signeersessie is alleen toegangkelijk voor de eerste 800 fans. Ik vroeg me af of jullie gaan en zo ja, hoe precies en hoe laat wil je gaan? (:


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ga misschien met twee andere mensen hier van quizlet (:
    We zullen niet bij de eerste 800 zitten, dat redden we nooit, maar we kunnen ze in ieder geval zien want ze zitten buiten op een podium ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ga er naar toe!
    Het is minder dan 100 km rijden, dus..
    Wij vertrekken ongeveer om 7 uur !

    xx-jes

    Ik wil zooooooo graag, maar ik kan niet...
    Zijn ze een keer weer in de buurt, en wie kan weer niet? Juist ja, ik dus.
    Als ze nou nog ff langs Ermelo kwamen, maar doen ze toch niet haha.
    En ik kan ook niet buiten gaan staan gillen, of whatever, want dan krijg ik nog ruzie met de commandant ook xD
    Poor me.... Not good


    You oughta know

    Ik wil dus ook heel graag gaan maar mijn ouders willen/kunnen mij niet brengen. Maar anders zou ik wel gaan. En voor iedereen die zegt dat je daar kunt gaan camperen, slecht idee. er zijn best wel wat mensen die zeggen dat dat dus niet mag dus dat je daar gwn super vroeg je bed voor uit moet kommen en de hele dag in de rij moet staan wil je bij die eerste 800 horen.
    xx