• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    N4I5 schreef:

    [MAOAM !]

    Lucas Samuel Sadler.

    "SNOEPJES" riep ik vrolijk.
    Misschien, héél héél misschien had ik een verslaving aan snoepjes.
    "Bevalt het ?" vroeg ze met een glimlach.
    Ik haalde mijn schouders op, "Best wel".
    Ik begon te grijnsen door mijn antwoord dat ze waarschijnlijk niet verwacht had.
    Ik merkte dat ik nog steeds halfnaakt was maar deed er niet echt iets aan.
    Niemand had er last van.
    "I dunno, er is hier vast wel iets in de buurt wat we kunnen doen, volgens ik vernomen heb is mijn leerkracht nog niet toegekomen en de jouwe ook niet".


    [Ja daarom zei ik het ook:) Hahahahaha, Maoam*Schrijf je dat eigenlijk zo? Hahah* Maar die snoepjes heb ik ook echt vet vaaak:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Helllo^^ Hoe kan ik inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    mismi schreef:
    [ik reageer wel gewoon xD]

    Anna Bailey Miller
    "was het maar een grapje" zeg ik dan met een zucht en het is even stil. "wat moet ik nou doen" zeg ik dan wanhopig. "Eh.. wat dacht je van niks! Hij is je leraar! Het is vast maar gewoon een opvlieger, net als toen met Jake" zegt ze dan. Maar ik wist dat dit daar helemaal niet op leek. "San, het is meer dan een opvlieger" zeg ik dan met een zucht. "Hoe weet je dat nou, is het meer de Jake situatie of de ex situatie" vraagt ze dan. "vergeleken met dit was mijn ex een opvlieger. Ik kan niet stoppen met naar hem te kijken en daarstraks keek hij me aan en ik kon niet eens wegkijken" zeg ik dan. Het blijft even stil aan de andere kant en dan zegt ze weer wat. "wauw" hoor ik dan aan de andere kant en meer zegt ze eigenlijk niet. "En dit is pas dag 1" zeg ik dan. "Maar misschien moet ik zo maar terug, anders denken ze misschien dat ik nog ben weg gerend" zeg ik dan. "oke, doe niks stoms alsjeblieft. Hij is en blijft je leraar" zegt ze dan. "oke, luv you, moet nu ook weer verder met werken" zegt ze dan. "oke, doei" zeg ik dan en ik hang op met een zucht. Ik stop mijn mobiel weer weg en vul mijn flesje met water. Ik maak mijn gezicht en nek even nat en kijk even in de spiegel naar mezelf. Ik adem weer een keer diep in en uit en loop de toilet weer uit en ga terug naar de zaal. Ik ga weer naar binnen en zie dat de tweelingzus van Axelle er ook is. Ik zie Guy op de grond zitten naast zijn tas, diep in gedachte zo te zien. Ik loop door naar mijn tas en leg mijn mobiel er weer in en doe mijn waterflesje erin. Ik pak de koekjes en pak er een, dan had ik in elk geval wat te doen. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten.

    [ik moet vanavond naar stal :p dat duurt meestal ook wel even dus tja xD ben er dan voorlopig ook niet]

    Nova Jessica Martins

    Ik viel moe op het bed neer en viel zo inslaap. Te moe was ik. Ik zou heus wel wakker worden als er lessen begonnen. Even lekker rusten na vandaag. Het werd me teveel. Ik voelde me nu al niet thuis. Misschien ging ik wel weg. Ik was geen "talent" zoals iedereen hier.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Samenvatting zou wel handig zijn xD]


    even a white rose has a black shadowx

    [Echt iets heel bijzonders is er niet gebeurd.
    Anna, Guy, Ashley en Axelle zijn in de hiphopzaal
    Rosalie en lucas zijn volgens mij ook ergens in een danszaal, en waar de rest is weet ik eigenlijk niet.]

    [okee, dankjewel haha.
    waar kan ik gino naar toe sturen?]


    even a white rose has a black shadowx


    Lucas Samuel Sadler.

    Ze deed wat vreemd. Of lag dat aan mij ?
    Het zal wel aan mij gelegen hebben.
    Ik stond op en deed mijn Marcelleke terug aan waarna ik uit mijn tas een zwarte Ray-Ban haalde met gele oren. Ik bedoelde die dingen waardoor het bleef staan, ach, je weet wat ik bedoelde.
    Ik keek even vlug op mijn iPhone en keek op.
    "Misschien is het beter dat we na school achter mijn snoepjes gaan, ik wil niet buitengegooid worden" zei ik twijfelend.
    Ik had de regels niet gelezen, maar ik wou hier niet weg.
    Ik moest er alles aan doen om een carrière te krijgen en dat kon alleen als ik hiermee verderging.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Maak je geen zorgen. Mijn broer werkt hier en je hebt snoepautomaten in de school. Daar moeten vast snoepjes te vinden zijn.' Ik trek de danszaal open en glimlach naar hem. 'Kom je?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Ik stap zelf de gang op en kijk om me heen. Ik wacht geduldig tot Lucas komt en staar heel even voor me uit. Wat zou mijn broer nu aan het doen zijn? Ik bijt even op mijn lip, maar stop daar snel al mee. Ik stop mijn handen in mijn broekzak en tik met mijn hak op de grond. Ik draai me om. 'Lucas, kom je nog?' Ik steek mijn hoofd om het hoekje en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Intan, Gino kan met Brianna praten ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Guy Richard Campbell

    Ik sta op. 'Meiden ik ga even, ik zie jullie in de les wel.' Ik gooi mijn spullen in mijn tas en hijs mijn tas over mijn schouder. Ik loop haastig de zaal uit. Ik heb dan ook niet door dat mijn pet uit de tas valt. Ik haal een hand over mijn gezicht en hoor de deur met een klap achter me dicht vallen. De stilte op de gang ontvangt me hartelijk. Ik slenter door naar mijn kamer. Opeens zie ik mijn zusje bij een danszaal staan, maar ik heb geen zin in gesprekken nu. Ik moet nadenken en heel gauw ook. Ik loop mijn kamer in en gooi mijn tas op de grond. Ik gooi de deur dicht en laat me op het bed vallen. Met mijn handen voor mijn gezicht adem ik diep in en uit. Dit. Kon. Mij. Niet. Gebeuren. Ik zucht diep uit. Waarom dacht ik zoveel aan haar? Dat was niet normaal. Echt niet. Ik moet het loslaten. Nu onmiddelijk. Ik kende haar niet eens. Ik heb haar maar een paar keer gezien. Ze heeft mooie ogen, een mooi figuur, haar bewegingen zijn elegant en sierlijk... Stop! Ik sla op mijn bed en geef mezelf een klap, wat niet werkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gino Pedro Bujor

    Ik zeg het meisje gedag en loop verder door de gang, weer doe ik mijn oortjes in en begin mee te bewegen met de muziek: Mattyas - mi amor.
    Ik besluit mijn kamer maar eens op te zoeken en loop de gangen door: Kamer 5 zie ik op het plaatje staan. Ik deel mijn kamer met Josh en loop naar binnen. Mijn koffers en tassen staan er nog precies zoals ik ze had neergelegd. Ik rits mijn sporttas open waar ik eigenlijk al mijn snapbacks en caps, sneakers en trainingskleren in gedaan heb. Ik open de kastdeuren en pak deze tas zorgvuldig uit. Als ik ergens zuinig op ben zijn het mijn sneakers en snapbacks. Ik ben ergens wel erg benieuwd naar de lessen, en hiphop klassen.


    even a white rose has a black shadowx


    Lucas Samuel Sadler.

    Snoepautomaat ?
    Oeh, die ging niet meer lukken.
    "Wel, een klein probleempje" begon ik terwijl ik naar haar toeliep.
    Ik opende mijn tas en haalde er een paar kleine Haribozakjes uit, een stuk of 15.
    "Ik heb ze al allemaal" zei ik, met een pokerface.
    Ik keek haar doodserieus aan, omdat ik ook echt al de snoepzakjes uit de automaat had genomen, alleen was dat niet expres, ze vielen er allemaal uit in 1 keer. Een foutje dacht ik, maar ik ging het niet gaan zeggen hoor.
    "En dat allemaal voor de prijs van 1" zei ik grijnsend.

    [Ja tuurlijk kan dat. Hij is net op ze kamer maar ik kan m wel ergens heen doen, waar is brianna?]


    even a white rose has a black shadowx

    [whahah hij slaat zichzelf xD]

    Anna Bailey Miller
    "Meiden ik ga even, ik zie jullie in de les" zegt hij dan en ik kijk even om naar hem, maar hij loopt gehaast de zaal uit en laat zijn pet uit zijn tas vallen. Blijkbaar merkt hij het niet of hij wilt hier niet langer zijn, aangezien hij snel doorloopt en de pet laat liggen. Ik loop naar de pet en pak hem van de grond. Ik kon achter hem aan lopen, maar het was beter van niet en hij kwam straks toch terug voor de les. Ik loop naar mijn tas en laat de pet erop vallen.