• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Axelle Julia Jones
    'Ik had hem net nog in mijn zak, hij is echt weg' zeg ik. Ik voel in mijn achterzakken, maar zit ie ook niet. Dan kan hij miss gestolen zijn. Naja, jammer dan. 'Hmm, dan moet ik opschieten, anders kom ik nog telaat ook' mompel ik. Ik had serieus geen zin in Biologie, maar om te gaan spijbelen op mijn eerste dag, dat leek mij ook niet zo'n sterk plan.


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Ruchard Campbell

    Ik kijk haar aan. 'Ij laat je het weten als er een mobieltje is gevonden goed?' Ik kijk haar aan. Ze zoekt even, maar lijk het dan niet veel te kunnen schelen. Ook goed, haar keuze. Het is niet mijn mobiel. Het verbaasde me eerlijk gezegd Ook wel dat ze zei dat ze dan moest Opschieten. Ik zie wel de tegenzin, naar dat maakt niet uit. Ze gaat erheen en daar gaa het om. 'Je overleefd het wel,' glimlach ik en spreek haar moed in. 'Nou dan zie ik je bij de les.' ik zeg haar geda en loop weg. Ik kijk even over mijn schouder en loop dan richting de danszaal waar mijn tad staat. Die Anna daar dus neer heeft gezet. Had ik haar al bedankt daarvoor?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    'Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Al heel snel staan we op de stoep. Ik kijk Lucas verbaasd aan. hij klonk heel vrolijk n dus echt niet sarcastisch, al leek me wel dat hij het zo bedoelde. De vrouw verdwijn weer in de bibliotheek. Lucas loopt naar rechts dus loop ik maar mee.
    'Nee die mensen daar ziij ook bloed chagrijnig. Je hoeft er alleen maar al iets te leuk uit te zien en ze mogen je al niet. Saaie Dozen.' Ik zucht. Eigenlijk maakte ik mezelf nu ook uit voor een saaie doos. 'Nou ja, sommige dan.' Ik kijk hem verbaasd aan en schiet dan weer in de lach als ik aan dat boek denk. 'Ja leukste boek dat ik ooit gelezen zou hebben,'lach ik nu ook. Mijn vrolijke humeur vloeide weer terug en ik begon automatisch ook wat sneller te lopen. Ik pak zonder na te denken Lucas zijn hand en begin er vrolijk mee te zwaaien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry had huiswerk, maar ik leek online aangezien mijn moeder me iPod afpakte en niet uitlogde voor me -__-]
    Kate Skye Woods
    "Tuurlijk mag je erbij komen zitten" zegt het meisje dan met een glimlach. "Ik ben Anna, An mag ook" Anna dus. Ik haal opgelucht adem. Ik kon slecht omgaan met een weigering. Ik schoof de stoel aan de kant en ging er op zitten. Ik beon aan mijn broodje en als mijn mond leeg is kijk ik Anna aan. 'Wat doe jij op deze school.' Vraag ik. Het was niet gemeen bedoelt dus zeg ik er nog gauw achteraan: 'Qua dansstyle.' Htwas een beetje snel om haar niet vreemd te laten denken. Ik glimlach even vriendelijk naar haar waarna ik verder ga met het opeten van mijn Panini Mozorella, Tomaat, Pesto die trouwens overheerlijk is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anna Bailey Miller
    "Ik doe dit jaar hiphop, ik heb vorig jaar stijldansen gedaan, maar ik vond alleen de tango leuk, dus ben ik dit jaar over gestapt naar hiphop" zeg ik dan en ik glimlach even. "Jij doet ook hiphop toch?" vraag ik dan. Ik dacht dat ik haar naam ook op de deur van onze kamer had gezien, tenzij er nog een Kate op deze school zit. "Ik dacht dat ik je naam op de deur van de slaapkamer had zien staan" vervolg ik dan nog.

    [Oke, ik wil alle updates van het spel, koppeltjes enzo, wie er van weet en dat soort dingen. In het nieuwe topic ga ik een update zetten met informatie =)]

    Catherine Harmony Hope Smith

    Nog steeds had ik er met niemand kunnen over praten en ik zat er echt mee. Die ene jongen vertrouwde ik niet echt en had hem maar gevraagd of hij wist vanwaar het kabaal kwam. Zuchtend zette ik me neer in de gang tegen de muur. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen. Waarom wist ik nu gewoon niet wat ik moest doen? Was het nu zo moeilijk om te beslissen? Misschien belde ik beter mijn broer even? Of mijn zus? Of mijn vader? Ik wist het gewoon echt niet meer....

    N4I5 schreef:

    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Hobby's ?" vroeg ik nadenkend.
    Ik schudde mijn hoofd en stond op, "Nooit gehad, nooit gemogen".
    Ik liep naar het enige instrument dat in deze zaal de vinden was, een piano.
    Niemand wist dat ik kon pianospelen, niemand mocht het weten want dan zouden mijn ouders vast weer boos worden omdat ik tijd besteedde aan iets anders dan dansen.
    Ik ging zitten en drukte een paar toetsen in. Niets moeilijks, gewoon wat simpele stukjes.
    Ik ging over naar bekende liedjes en stopte uiteindelijk.
    "Of misschien toch wel" zei ik, "Ik heb ooit nog op Acrogym gezeten, maar aangezien dat toch werd verdergezet in Ballet ben ik daar mee gestopt".
    Ik zette mijn voeten op het bankje waar ik opzat en sloeg mijn armen om mijn knieën heen.
    "Begin jij nu maar" zei ik lachend.

    [Hmm, goed idee, ik heb ook slaap nodig]

    Alloveryou schreef:
    [Oke, ik wil alle updates van het spel, koppeltjes enzo, wie er van weet en dat soort dingen. In het nieuwe topic ga ik een update zetten met informatie =)]

    Catherine Harmony Hope Smith

    Nog steeds had ik er met niemand kunnen over praten en ik zat er echt mee. Die ene jongen vertrouwde ik niet echt en had hem maar gevraagd of hij wist vanwaar het kabaal kwam. Zuchtend zette ik me neer in de gang tegen de muur. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen. Waarom wist ik nu gewoon niet wat ik moest doen? Was het nu zo moeilijk om te beslissen? Misschien belde ik beter mijn broer even? Of mijn zus? Of mijn vader? Ik wist het gewoon echt niet meer....


    [Oké, ik weet niet echt van koppeltjes. Alleen dat Guy en Anna gezoend hebben, alleen is leraar, leerling, dus verboden. Niemand weet het dus en ze zijn er zelf nog niet echt uit of ze als stel verder gaan.
    Maar kunnen de lessen zo beginnen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Oké, ik weet niet echt van koppeltjes. Alleen dat Guy en Anna gezoend hebben, alleen is leraar, leerling, dus verboden. Niemand weet het dus en ze zijn er zelf nog niet echt uit of ze als stel verder gaan.
    Maar kunnen de lessen zo beginnen?]

    [Volgens mij zijn er ook nog niet echt 'koppeltjes'. Ik zal even op een rijtje zetten wat ik heb kunnen vinden :p
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.
    Als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen]

    [btw, misschien is het handig om ook aan te geven in de beginpost welke dag het is en hoelaat het ongeveer is =) dan weten wij allemaal bij welke les we moeten zijn enzo..]

    [en ik had nog een vraagje: hoe zit het in het weekend? Coockies had (denk ik) namelijk een idee dat ze in het weekend gewoon naar huis mogen =) (als ik het goed heb he xD, daar kwam ze mee, denk dat het een ideetje was) als jij dat goed vind ten minste... en als je dat niet goed vind, hoe zit het dan in het weekend...]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 17:46 ]

    mismi schreef:
    (...)
    [Volgens mij zijn er ook nog niet echt 'koppeltjes'. Ik zal even op een rijtje zetten wat ik heb kunnen vinden :p
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.
    Als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen]

    [btw, misschien is het handig om ook aan te geven in de beginpost welke dag het is en hoelaat het ongeveer is =) dan weten wij allemaal bij welke les we moeten zijn enzo..]

    [en ik had nog een vraagje: hoe zit het in het weekend? Coockies had (denk ik) namelijk een idee dat ze in het weekend gewoon naar huis mogen =) (als ik het goed heb he xD, daar kwam ze mee, denk dat het een ideetje was) als jij dat goed vind ten minste... en als je dat niet goed vind, hoe zit het dan in het weekend...]

    [Dank je voor alles! Ja ik vind het een goed idee en ik zet alles in het rollentopic de story en topic nr 4]

    Rafael Julián Gonzaléz

    Voor een ogenblik kijk ik nadenkend rond. 'Mijn vader is Braziliaans en mijn moeder is half Duits, half Pols. Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven opgevoed in Brazilië. Maar spreek ook Duits.' Begin ik uiteindelijk. Nooit was ik echt goed geweest in het vertellen over mezelf. Waarschijnlijk omdat ik mezelf niet erg interessant vind. 'Mijn familie is Rooms-Katholiek, zo ben ik ook opgevoed. Wat invloed op mijn danskeuze heeft gehad. Verder heb ik er weinig van gemerkt.' Ik schraap even mijn keel om voor een kort moment de tijd te hebben nog meer informatie te bedenken. 'In mijn vrije tijd heb ik veel gevoetbald, wat op zich best logisch is aangezien iedereen daar voetbalt. Ook speel ik al van kleins af aan gitaar en meer doe ik eigenlijk niet.' biecht ik het laatste op. Natuurlijk ga ik ook wel eens uit maar het grootste gedeelte van mijn tijd doe ik dit.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Lichtelijk verbaasd door zijn achtergrond keek ik hem een paar seconden lang aan.
    Ik wist me te herstellen en keek terug naar de grond.
    "Uhm, wauw" mompelde ik zachtjes.
    Ik deed mijn schoentjes uit en deed mijn andere schoenen weer aan.
    Ik keek op en glimlachte lichtjes naar hem.
    "Ik moet mijn ouders maar eens bellen" zei ik aarzelend.
    Ik stond op en wou naar hem toelopen om hem een soort van afscheidskus te geven, maar ik durfde niet.
    Even bleef ik twijfelend staan voordat ik gewoon even naar hem glimlachte en opweg ging naar de deur.

    [Kan je reageren met Lucas? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Voor als mensen het nog niet weten: In deze rpg is het nu donderdag, morgen is het vrijdag. De dag in het echt is hetzelfde als in de RPG =). Misschien weten jullie het al, het staat in de story =) en ik topic 4]
    [@HurtedHeart ik spoel nu dus even door met Anna, dan kan ik morgenochtend een nieuwe post plaatsen met dat ze wakker wordt]

    Anna Bailey Miller
    De 1e dag is meestal het vermoeiends, maar deze 1e dag sloeg alles. Ik heb veel gedanst en ben voor mijn eigen leraar gevallen. Ik heb gewoon gevoelens voor mijn eigen leraar! Ik kan het zelf nog amper geloven. Als ik weer aan hem denk en hem voor me zie verschijnt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik pak mijn spullen en ga naar de badkamer. Ik neem een hete douche en trek daarna mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Ik ga de badkamer uit en ga op mijn bed zitten. Ik leg mijn telefoon op mijn nachtkastje aan de oplader en zet mijn wekker. Ik pak een elastiekje van het kastje af en doe een vlecht in mijn haar. "Weltruste" zeg ik tegen mijn kamergenootjes (als ze er zijn dan) en ik ga onder de dekens liggen. Ik maak het mezelf even comfortabel en doe dan mijn nachtlampje uit. In mijn hoofd zie ik deze hele dag weer voor me en ik hoop maar dat ik een goede nachtrust krijg vannacht.

    [ik ga ook slapen haha, was ff één post. Moet morgen om half 6 op(huil). Niet leuk. Weltruste]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:33 ]