• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik ging aan de balk staa en staarde strak voor me uit.
    Gedachten raasden door mijn hoofd en ik kreeg langzaam hoofdpijn.
    Verschillende simpele basisoefeningen deed ik vanzelf.
    Ik nam mijn hiel vast en strekte mijn been naast me.
    Iets wat, ik moest toegeven, nog altijd niet pijnloos ging, maar je wendde eraan.
    Alsof ik uit trance kwam knipperde ik een paar keer met mijn ogen en keek naar een totaal andere plaats.
    Wat als hij me gewoon een plezier wou doen ? Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. Zo mocht ik niet denken.
    Ik liet mijn hiel los en liep naar mijn tas waar ik wat water uithaalde en uiteindelijk ernaast neerzakte.
    "Wil je ook wat ?" vroeg ik terwijl ik hem aankeek.
    Ik hield het flesje water voor zodat hij wist dat ik dat bedoelde en ging ondertussen na wat er nog in mijn tas zat, want ik had honger.

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik schud mijn hooft als ze me een flesje water voorhoudt. 'Nee hoor dankjewel. Tenzij je besluit het weer over me heen te gooien.' Zeg ik lachend. 'Mag je het zelf opdrinken.' Mijn hoofd zit vol met vragen die ik het liefst zo snel mogelijk beantwoord heb. Om mezelf gerust te stellen dat ik niet fout bezig ben. Mijn houden draaien om elkaar heen. Eigenlijk precies zoals mijn geest nu ook doet. Een simpele perfectie vraag formuleren om zoveel mogelijk over haar te weten te komen. Normaal gesproken was dit allemaal veel makkelijker, een echte charmeur. Of misschien niet, misschien had ik gewoon vaak geluk. 'Vertel is wat meer over jezelf.' Besluit ik te vragen. Dat was toch niet zo moeilijk zeg ik tegen mezelf.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [kan je ook weer reageren met Lucas?

    En wie wil Guy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen, was gister vrij laat en vanochtend errrugg vroeg xD. Weltruste =)]

    [iemand voor Andrew?]

    [Iemand voor Ashley?]


    That is a perfect copy of reality.


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Even overwoog ik zijn opmerking, maar ik besloot dat mijn water om te drinken was en niet om mensen mee nat te maken.
    Daarvoor hadden ze tegenwoordig vijvers.
    Ik slikte zodat ik kon praten en dacht even na.
    "Mijn volledige naam is Penelope Sarah Rodriguez, ik ben half-Spaans daarmee, ik heb normaal bruin haar, maar rood past beter bij me. Ik ben 18 jaar en ik verjaar op 1 januari. Ik heb een redelijk grote familie en ik ben de oudste van alle kinderen".
    Ik dacht nog even na, maar kon niet direct op iets komen om te zeggen.
    "Oh, en naast dansen kan ik nog 1 ding" zei ik knikkend.
    Ik dronk nog een slok en keek hem daarna weer aan, "Vergeet ik iets ?".

    [GUy wil wel. Ashley en/of Andrew kunnen wel komen ofzo of hij naar een of beidde van hen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler

    Het had dus letterlijk 2 minuten geduurd voor we eruit werden gestuurt.
    "Ik was vergeten hoe vriendelijk jullie waren" zei ik vrolijk, zonder ook ùaar enige vorm van sarcasme in mijn stem, maar ik bedoelde het weldegelijk zo.
    Ik liep naar rechts aangezien ik perfect wist waar we naartoe moesten.
    Nee, echt waar, zo dom was ik echt niet hoor.
    "Wel niet leuk van haar hoor" mompelde ik sip, "Ik wou dat boek lezen dat jij toonde; Tandenpoetsen voor het slapengaan".

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:00 ]

    [Oké, waar is Guy?]

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik luister aandachtig naar haar uitleg. 'Wat kan je nog meer naast dansen?' Ik weet ook wel dat ze die opmerking maakte om er voor te zorgen dat ik door zou vragen. Maar stiekem ben ik ook gewoon heel nieuwsgierig. 'Misschien kan je wel heel goed een wieleren, of ben je een spion voor de ambassade.' dat laatste zei ik met het nodige sarcasme. 'En je hobby's wil ik ook wel graag weten. Ik verander van houding zodat ik haar nu recht aan kan kijken. Ja, misschien wordt het toch niet iets.

    [Ik ga nu slapen, anders kan ik er morgen weer niet uit.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Hobby's ?" vroeg ik nadenkend.
    Ik schudde mijn hoofd en stond op, "Nooit gehad, nooit gemogen".
    Ik liep naar het enige instrument dat in deze zaal de vinden was, een piano.
    Niemand wist dat ik kon pianospelen, niemand mocht het weten want dan zouden mijn ouders vast weer boos worden omdat ik tijd besteedde aan iets anders dan dansen.
    Ik ging zitten en drukte een paar toetsen in. Niets moeilijks, gewoon wat simpele stukjes.
    Ik ging over naar bekende liedjes en stopte uiteindelijk.
    "Of misschien toch wel" zei ik, "Ik heb ooit nog op Acrogym gezeten, maar aangezien dat toch werd verdergezet in Ballet ben ik daar mee gestopt".
    Ik zette mijn voeten op het bankje waar ik opzat en sloeg mijn armen om mijn knieën heen.
    "Begin jij nu maar" zei ik lachend.

    [Hmm, goed idee, ik heb ook slaap nodig]

    'Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Al heel snel staan we op de stoep. Ik kijk Lucas verbaasd aan. hij klonk heel vrolijk n dus echt niet sarcastisch, al leek me wel dat hij het zo bedoelde. De vrouw verdwijn weer in de bibliotheek. Lucas loopt naar rechts dus loop ik maar mee.
    'Nee die mensen daar ziij ook bloed chagrijnig. Je hoeft er alleen maar al iets te leuk uit te zien en ze mogen je al niet. Saaie Dozen.' Ik zucht. Eigenlijk maakte ik mezelf nu ook uit voor een saaie doos. 'Nou ja, sommige dan.' Ik kijk hem verbaasd aan en schiet dan weer in de lach als ik aan dat boek denk. 'Ja leukste boek dat ik ooit gelezen zou hebben,'lach ik nu ook. Mijn vrolijke humeur vloeide weer terug en ik begon automatisch ook wat sneller te lopen. Ik pak zonder na te denken Lucas zijn hand en begin er vrolijk mee te zwaaien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Guy is in ziij kamer, maar post maar stukje dan stuur ik Guy naar Andrew]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk even door de gang heen, eigenlijk kenden ik hier helemaal de weg nog niet. Ik kijk een beetje om me heen opzoek naar iets. Ik zucht even en blijf diorlopen. Eigenlijk vond ik he ook niet heel erg. Op de gang kwam ik best veel leerlingen tegen en die moest ik ook leren kennen. Ik kende namelijk eerst nog niemand hier, nu ken ik der een paar. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk even om me heen terwijl ik de gangen doorloop.