• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Guy Richard Campbell

    Ik denk even na. 'Half 7?' Ik kijk haar vragend aan. 'Dan vertrekken we half 7 naar een restaurantje en zijn daar om een uur of zeven.' Ik kijk haar vragend aan en glimlach. 'Ik heb nog nergens naar gekeken of gezocht. Ik heb alleen mijn ouders aangekondigd dat ik een appartement gaan zoeken. Zij betalen het eerste jaar en daarna moet ik zorgen dat ik het kan overnemen.' Ik glimlach even. 'Het wordt een plan voor dit jaar.' Ik lach even en kijk haar weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben ondertussen mijn scheikunde hw aan het maken xD]

    Anna Bailey Miller
    Het is even stil "Half 7?" vraagt hij dan. "Dan vertrekken we half 7 naar een restaurantje en zijn daar om een uur of zeven". Ik knik even. "Half 7 is goed" zeg ik dan en ik glimlach even. "Ik heb nog nergens naar gekeken of gezocht. Ik heb alleen mijn ouders aangekondigd dat ik een appartement gaan zoeken. Zij betalen het eerste jaar en daarna moet ik zorgen dat ik het kan overnemen." zegt hij "Het wordt een plan voor dit jaar." Hij lacht even en kijkt me weer aan en ik glimlach terug. "Het lijkt me heel leuk om een eigen plek te hebben" zeg ik dan. "Niet dat ik het slecht heb thuis hoor, helemaal niet, maar gewoon wat meer vrijheid ofzo en gewoon iets wat van jezelf is" zeg ik dan. "Nog even over vrijdag, waar spreken we af, want ik denk dat we moeilijk samen de deur uit kunnen wandelen" zeg ik dan.

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en lach. 'Ja inderdaad. Even gewoon een plaats voor jezelf. We kunnen afspreken op de straat voor de school? Aan de overkant is een bankje, als jij of ik daar gaat zitten dan zien we elkaar vanzelf.' Ik kijk haar aan en glimlach even. Dan ga ik weer verder op het appartement idee. 'Maar ik heb nog geen idee of er appartementen te koop zijn. Ik ben niet heel veel eisend, maar een beetje groot zou wel leuk zijn,' lach ik en denk even na. Tja.. Ik had er nog niet heel serieus over nagedacht, ik wist alleen dat ik het wilde. Misschien moest ik er maar vaart achter gaan zetten...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even als hij vertelt waar we af kunnen spreken en dan gaat hij weer verder over het appartement. "Je kunt altijd even op internet rondzoeken wat er zoal te vinden is hier in deze stad" zeg ik dan "en dan kun je ook al een beetje gaan kijken wat voor oppervlak je krijgt voor welk geld en daarna misschien afspraken maken bij makelaars, zodat zij je er meer over kunnen vertellen en dat je eventueel wat appartementen kan gaan bekijken zodat je zelf een beetje kan kijken wat je precies wilt" zeg ik dan. Terwijl ik dat allemaal zeg doe ik mijn schoenen uit met mijn voeten en trek ze op en kruip tegen hem aan.

    Guy Richard Campbell

    Ik lach en trek haar nog dichter tegen me aan, wat nu makkelijk gaat doordat ze haar schoenen uitheeft. 'Je mag dan wel jonger zijn, zo kom je niet over. Maar maak je geen zorgen, ik weet hoe alles werkt An,' grinnik ik en kijk haar grijnzend aan. 'Dus dat allemaal heb ik zelf ook al bedacht, bij mij is het probleem dat ik altijd iets wil doen of van plan ben om te doen, maar ik er gewoon geen vaart achter zet. Dus dat wordt ook nu weer mijn vuilkuil. Ook echt op zoek gaan. Er vaart achter zetten.' Ik lach even. 'De rest heb ik allemaal al bedacht, maar ik heb altijd zoiets van komt nog wel, doe ik nog wel. Niet dus. Daar ging het ook mis met mijn huiswerk,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Niet helemaal een goede eigenschap, maar het mindert al. Voor mijn twinstigte was het heel erg. Dus maak je geen zorgen, ik kom er wel vanaf.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij trekt me nog dichter tegen zich aan en ik doe mijn ogen even dicht. Ik voel zijn warmte en zou het liefst nog dichter tegen hem aan zitten, maar dat gaat niet. "Zoveel jonger ben ik niet" zeg ik dan. "En ik kan je natuurlijk altijd gaan dwingen om eens te beginnen met rondkijken, zoveel werk is het niet om je computer aan te zetten en rond te gaan kijken wat er allemaal is" zeg ik dan met een glimlach. Ik heb nog altijd mijn ogen dicht en geniet van zijn warmte en zijn armen om me heen.

    [ik ben even eten, ben erna weer terug =)]

    Guy Richard Campbell

    'Nou lekker dan weer dit.' Ik zucht en leun achterover. 'Word ik weer gedwongen,' lach ik en schud mijn hoofd. 'Nee, maar het moet ook een keer uit mezelf komen.' Ik kijk haar aan en schenk haar een glimlach. Ze heeft haar ogen gesloten, dus ze kan me niet zien. Ik glimlach en kan haar even bekijken zonder dat ze het door heeft. Dan druk ik een kusje in haar hals en ga weer zitten zoals ik eerst zat. Ik pak mijn glas cola en neem een slokje. Ik laat mijn hoofd op haar kruin rusten en sluit ook mijn ogen.
    'Ik wil je niet dwingen, maar je moet zo echt terug. Anders gaan Axelle en Ashley zich dingen afvragen,' zucht ik met tegenzin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [en ik ben er weer]

    Anna Bailey Miller
    "Nou lekker dan weer dit" zegt hij en hij zucht even en leunt achterover. "Wordt ik weer gedwongen" zegt hij lachend. "Nee, maar het moet ook een keer uit mezelf komen" zegt hij. "oke" zeg ik en ik heb nog altijd mijn ogen dicht. Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Dan drukt hij een kusje in mijn hals en ik glimlach even. Hij pakt iets, waarschijnlijk zijn drinken en neemt een slokje. Dan laat hij zijn hoofd op mijn kruin rusten "Ik wil je niet dwingen, maar je moet zo echt terug. Anders gaan Axelle en Ashley zich dingen afvragen" zegt hij met een zuchtje en tegenzin. Ik zucht ook even. Ik wil helemaal niet weg. Ik blijf nog even zitten en open dan mijn ogen en maak me los uit zijn armen. Ik drink mijn water op en trek mijn schoenen weer aan en sta dan op.

    [Wie wilt met Axelle of Ashley paten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Anna is nog bezet, is zo alshet goed is wel weer vrij, maar ze is nu offline xD]

    Kate wilt wel met 1 van hun 2 praten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Axelle is in de Kantine, Ashley in de hal. Kies maar ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    [Oke is ben er weer.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik beantwoord haar bedankje met een onschuldige knipoog. Heel even heb ik de drang om haar te kussen. Maar ik doe het niet. Tegen mezelf zeggend dat ik dit meisje pas een paar uur ken, en niks van haar af weet. Langzaam trek ik mezelf terug mijn blik nog even rustend op haar volle lippen. Misschien toch niet helemaal zeker van mijn besluit ga ik rechtop zitten. Mijn ogen voor een kort ogenblik gesloten om haar reactie niet ze zien. Misschien was ze wel heel opgelucht.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor