• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Hij ging langzaam rechtop zitten waardoor er iets in me knapte.
    Waar was ik mee bezig ?
    Ik kende hem amper, had nooit een jongen zo dichtbij laten komen aangezien ik bang was dat al mijn kansen dan werden weggegooid en ohja, ik kende hem amper !
    Ik beet op mijn onderlip om het teleurgestelde gevoel wat te onderdrukken.
    Waarom was ik eigenlijk teleurgesteld ? Omdat hij me niet recht op de mond had genomen ?
    Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en keek terug naar het boek.
    Ik beet nogsteeds op mijn lip, maar iets zachter dan ervoor, ik wou niet beginnen bloeden.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Als ik mijn ogen opendoe schiet ik in een keer vol. Een in elkaar gedoken meisje dat haar lip tot bloeden toe aan het kapot bijten is. Eigenlijk wil ik haar lip bevrijden uit hun marteling maar dat zou behoorlijk ongepast zijn. 'Het spijt me.' biecht ik op. Eigenlijk heb ik niks om me voor te verontschuldigen, maar het klinkt toch logisch. Haar ogen zijn nog altijd neergeslagen wat me nog meer schuldgevoel geeft. 'Misschien kan ik beter gaan..'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Verward keek ik nog steeds naar het boek.
    Alles beter dan hem in de ogen kijken zodat hij zag wat er in me omging.
    "Nee, tuurlijk niet, jij zat hier eerst" glimlachte ik waarna ik opstond en hem het boek teruggaf.
    Ik nam mijn tas van de grond en zette mijn Beanie weer goed op mijn rode haren.
    Ik keek hem nog eventjes aan voordat ik me omdraaide en door de deur naar de danszaal liep.
    Ik zette de muziek op, niet eens de moeite doen om mijn kleren te veranderen en deed gewone balletschoentjes aan.
    Zodra het volgende liedje opkwam begon ik te dansen.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Haar schaduw verdwijnt langzaam uit mijn blikveld. Uit het niets borrelt er wanhoop op. Je vindt dit meisje echt leuk en je laat haar zomaar weg lopen. Zonder aarzelen loop ik de zelfde kant op als haar. In de danszaal is ze bezig met een prachtig schouwspel wat er voor zorgt dat ik mijn passen staak en moet blijven kijken. Als ze me eenmaal ontdekt stopt ze met dansen loop ik naar haar toe. 'Je bent prachtig als je danst.' en strijk met mijn hand van haar slaap naar beneden. Heel langzaam buig ik naar voren om mijn lippen op de hare te plantten. Dit voelde nu al zoveel beter, ongeacht de consequenties.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:26 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [waar moet ik op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    mismi schreef:
    [en ik ben er weer]

    Anna Bailey Miller
    "Nou lekker dan weer dit" zegt hij en hij zucht even en leunt achterover. "Wordt ik weer gedwongen" zegt hij lachend. "Nee, maar het moet ook een keer uit mezelf komen" zegt hij. "oke" zeg ik en ik heb nog altijd mijn ogen dicht. Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Dan drukt hij een kusje in mijn hals en ik glimlach even. Hij pakt iets, waarschijnlijk zijn drinken en neemt een slokje. Dan laat hij zijn hoofd op mijn kruin rusten "Ik wil je niet dwingen, maar je moet zo echt terug. Anders gaan Axelle en Ashley zich dingen afvragen" zegt hij met een zuchtje en tegenzin. Ik zucht ook even. Ik wil helemaal niet weg. Ik blijf nog even zitten en open dan mijn ogen en maak me los uit zijn armen. Ik drink mijn water op en trek mijn schoenen weer aan en sta dan op.


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik wierp een vlugge blik op de spiegel waardoor ik doorhad dat Rafael stond te kijken.
    Mijn hart miste een slag.
    Stoppen Penelope, vergeet het.
    Ik stopte met dansen en draaide me naar hem om.
    Zijn hand streek langs mijn slaap naar beneden waardoor hetzelfde tintelende gevoel weer opborrelde.
    Dit was zo verkeerd.
    Voor ik ook maar doorhad wat hij van plan was plantte hij zijn lippen op de mijne.
    Ik had gelijk, dit was verkeerd. Achja, ik deed wel meer dingen verkeerd.
    Ik legde een hand in zijn nek en kuste zachtjes terug.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar teleurgesteld aan. 'Ga je echt gelijk weg?' Ik kijk haar aan en zucht even. Dan laat ik me languit op de bank vallen en sluit mijn ogen. Dan open ik ze weer en sta op. Ik glimlach even naar haar. 'Ik zie je zo in de les,' glimlach ik en kijk de gang door. Die is leeg. Ik kIjk haar even aan. 'tot zo.' Ik lach even em trek haar even naar me toe. Verder doe ok niks. Ik kijk haar alleen aan. Ik laat haar na een tijdje aam gekeken te hebben weer los en open de deur voor haar. 'We bespreken de dingen hoe we het aan gaan pakken later nog wel. Goed?' Ik kijk haar even aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Hmm als ik nu niet weg ga, zitten we er vanavond nog" zeg ik dan. Hij staat op en kijkt op de gang, dan kijkt hij mij aan "tot zo" zegt ie en ik wil eigenlijk al de deur uitlopen maar hij trekt me tegen zich aan en kijkt me aan en ik kijk hem ook aan en glimlach even. Na een tijdje laat hij me los en opent de deur voor me. "We bespreken de dingen hoe we het aan gaan pakken later nog weg. Goed?" en ik knik even en geef hem dan snel een kus en loop dan de gang op.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar na terwijl ze door de gang loopt. Ik betrap me mezelf erop dat ik loop te glimlachen. Ik kende mezelf heel goed en daarom was het irritant dat ik mezelf nu niet begreep. ik sluit de deur en laat me op de bank vallen. Ik sla mijn handen even voor me hoofd en slaak een diepe zucht. Dat werd een potje liegen en wat gingen we doen... Ik bedoel; Stel... Stel het werd serieus, dan konden we moeilijk blijven liegen, maar alsnog zou ik mijn baan kunnen verliezen. Ook al was ik gewoon verliefd. Misschien. Nou ja, waarschijnlijk. Waarschijnlijk was ik verliefd op Anna, mijn leerling. Ik sluit mijn ogen weer. Verwarrend. Dat was het gewoon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik schiet in de lach en kijk bewonderingswaardig naar zijn jongleer actie. De mensen lijken het niet te waarderen. Opeens laat hij alles vallen en rent een gangpad met boeken in. Het volgende moment hoor ik allemaal boeken vallen. De vrouw is hem al achterna gegaan. Ik loop er met een grijns op mijn gezicht heen. Ik hoor Lucas weer iets zeggen, waardoor ik weer hard moet lachen. De vrouw kijkt met opgetrokken wenkbrauw om, waardoor ik snel de lach van mijn gezicht haal en zogenaam geintresseerd naar de boeken kijk. Ze richt zich weer op Lucas. Het volgende moment barst ik in lachen uit. Ik pak een boek uit de boekenkast en laat hem Lucas zien.
    'Zie die titel,' hik ik van het lachen. Op dit moment had ik echt de slappe lach. 'Wie leest nou weer zulke boeken?' De vrouw trekt nijdig het boek uit mijn hand en zet hem terug in het rek. 'Hé dat is onbeloofd,' zeg ik verontwaardigd en kijk de vrouw aan die trillend van woedde me aankijkt. Vriendelijkheid tegen de klanten? Bestond zeker niet meer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Europe schreef:
    [Axelle is in de Kantine, Ashley in de hal. Kies maar ;D]

    [Sorry. Moest huiswerk maken en iPod werd afgepakt dus KOn niet reageren. Kategaat naar de kantine goed? Ze is er toch al :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anna Bailey Miller
    Ik loop naar mijn kamer en ga naar binnen. Ik loop naar mijn bed en laat me er voorover opvallen en begraaf mijn hoofd in mijn kussen. Waarom moest ik nou verliefd worden op mijn leraar, straks wordt hij nog ontslagen door mij en ik zucht even. Ik draai me op mijn rug en doe mijn ogen even dicht. Ik zucht even en sta dan weer op. Ik ga de kamer weer uit en ga naar de kantine. Ik haal wat te eten en ga bij Axelle zitten. "heej"

    [ik dump anna daar ook =)]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:06 ]

    Rafael Julián Gonzaléz
    Toen ze me uiteindelijk terug kuste begon ik echt iets te voelen. Ik moet toegeven dat het niet bijster veel is, maar wat nog niet is kan nog komen. Langzaam beëindig ik de kus maar houd haar nog wel vast. 'Dat was misschien nog wel beter dan ik verwachtte.' zeg ik uiteindelijk. Ik haar los uit mijn greep en neem plaats op het bankje zodat ik haar dansen nog langer kan bekijken. Mijn handen haal ik verwoed door mijn haar als ik mijn acties nog is overdenk. Misschien was het toch niet zo'n goed idee. Mijn gedachtes dwalen of naar de scenario's die allemaal konden op nog steeds kunnen gebeuren.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Is goed :d]


    That is a perfect copy of reality.