• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek even vreemd naar onze handen die zwaaiden maar haalde mijn schouders enkel op.
    "YOLO !" riep ik vrolijk uit.
    Ik begon raar te huppelen en sommige meisjes zouden me raar moeten aankijken, maar ze keken me enkel aan alsof ik het perfecte vriendje zou zijn.
    "Het is echt zo raar" zei ik bedenkelijk, "Ben je normaal als jongen, dan ben je saai en gedraag je je als een 5-jarige dan kijkt iedereen je aan alsof hun ogen tegen je zeggen; 'Jij, van mij, maar je weet het nog niet'".
    Ik schudde verward mijn hoofd, "Dat is toch niet logisch, ofwel misschien ?".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach en huppel vrolijk met hem mee. Ja, we waren raar. Ik grinnik en zie sommige meisjes kijken, maar negeer ze. Opeens kijkt Lucas bedenkelijk en stop ik met raar huppelen en kijk hem aan. 'En dat vraag je aan mij omdat?' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ik weet niet. Jij bent gewoon raar, dat is wat ik weet. En ik weet ook dat ik dat grappig aan je vindt en mensen mij ook raar vinden.' Ik lach even en kijk om naar meisjes die Lucas net in het voorbij gaan zo hadden aangekeken. Ik begon ze te onderzoeken. 'Tja...' Ik laat Lucas los en sla mijn armen over elkaar terwijl ik ze nakijk. ik draai Lucas ook om. Op dat moment draaien de meisjes zich nog even om. 'Ik weet niet waarom zij zo denken. Het is namelijk toch echt jouw keuze voor wie je kiest toch?' Ik kijk hem even aan en grijns. 'Maar wat vind je van ze?' Ik lach. Ze namen heel toevallig plaats op een bankje schuin aan de overkant. Ik kijk Lucas lachend aan. Ik wilde wel is van een jongen horen waar ze op lette.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Eerlijk ?" vroeg ik, terwijl ik de meisjes bleef aankijken.
    Eigenlijk wel een slecht idee, want zo gaf ik ze misschien hoop, iets wat niet goed was dus.
    Ik keek naar Rose en begon, "Het zijn meisjes die van zichzelf denken dat ze alles zijn, het zijn Blackberrysletjes die willen opvallen en willen tonen dat ze rijk zijn en cool zijn, wat ze dus niet zijn, tussen hun make-up zit een gezicht verborgen wat niet hoort te zijn, hun kleding zegt nogmaals, wij willen aandacht want wij zijn beter dan iedereen. Ik kan je nu al vertellen dat ze later een klein hondje gaan hebben die ze kleertjes gaan aandoen. Ohja, en dat groepje, dat blijft zo, niemand mag erin, maar ze zijn wel vrij om eruit te gaan, want het meisje met de lange zwarte haren die hoort niet tussen hen, en dat zie je aan hoe ze hen over haar gedragen en hoe zij zich kleedt, persoonlijk, moest ik dan echt moeten kiezen, zou ik voor het meisje gaan moet de lange zwarte haren, moest ik uit de rest kiezen dan gooi ik ze persoonlijk binnen in het huis waar Jigsaw zijn mensen test".
    Trots over mijn uitleg keek ik haar neutraal aan.
    Ze had vast genoeg info nu.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik grinnik om ziij uitleg. 'Blackberry sletjes...' Ik vis mijn IPhone uit mijn broekzak. 'Iphone,' gil ik vrolijk en lach luid. Dan begin ik de andere kant langzaam op te lopen en trek Lucas mee. 'Nuet jouw type dus,' grinnik ik. Vlug kijk ik nog even om. Hij had helemaal gelijk, ik wist hoe meiden met elkaar omgingen en ikzelf vermeed dat soort meiden altijd. We Waren altijd vijanden. Zij zaten bij gym alleen maar te zeuren, ik deed vrolijk mee en dan was ik de opschepper. Zij hadden te korte broekjes aan, had ik een kort broekje aan, was ik een slet. Zeiden zij dan. Zij die elke week een ander vriendje hadden. Nee ik besteedde mijn tijd nuttig. Mijn vriendinnen zeiden dat die meiden jaloers op me waren, maar ik zou niet weten waarom.
    Ik kijk naar Lucas en merk dat ik hem nog steeds vast heb. Vlug laat ik los.
    'Op wat voor een types val jij dan?' Ik kijk hem vragend aan en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:15 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [iemand voor Guy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [halloww]

    [hooi:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik heb alleen anna haha,maar het is nog altijd donderdag xD]

    [Ik ga naar bed. Wekker ging vanochtend om half 6:( en morgen gaat ie ook weer om half 7:(. Weltruste]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:02 ]

    Rafael Julián Gonzaléz

    Een glimlacht siert mijn lippen als ze wat besluiteloos afscheid neemt. Hopelijk is dat een goed teken. Haar idee om haar ouders te bellen is eigenlijk een ontzettend goed idee wat mij ook tot actie laat overgaan. Ik had sowieso al belooft dat ik zou bellen als ik aan was gekomen. Iets wat duidelijk, niet gelukt is. Ach ze zullen er ondertussen wel aan gewend zijn. Als ik de vrolijke stem van mijn moeder hoor besef ik voor het eerst dat ik ze toch wel erg ga missen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik zakte neer in een hoekje van mijn kamer en gooide mijn iPhone weg.
    Een zucht rolde over mijn lippen voordat ik mijn voorhoofd op mijn opgetrokken knieën liet rusten.
    Ik had hem nog zien glimlachen, maar of dat nu gewoon uit vriendelijkheid was wist ik niet.
    Ik keek even rond op de gang en sloot mijn deur zachtjes.
    Ik haalde een kooi van naast mijn kast en haalde Karma eruit.
    Karma was mijn kat. Waarom ik mijn kat meehad ?
    Ik vertrouwde mijn ouders niet.
    Ze zouden mijn blauw-grijze kitten toch laten sterven.
    Ik aaide zachtjes over zijn hoofdje en liet mijn hoofd tegen de muur rusten.
    Ik wist weer waarom ik nooit jongens had toegelaten in mijn leven, ik piekerde er toch alleen maar over.
    Niet persé over hun, maar meer over mezelf.
    Ik zag er misschien zelfzeker uit, maar diep vanbinnen was ik dat niet.

    [hallow]

    [Haai ;d]


    That is a perfect copy of reality.

    [shit man.. MTV was here special aan het kijken. Meisje van 16 die is uitgehuwelijkt en zwanger is :o ze lijkt zelf nog 12/13 :s]

    [iemand die anna wil meeten?]

    [nog 1 post en het topic is vol xD]

    [wie wil Guy meeten?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne