• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hoe vinden jullie de meisjesversie van 1D? ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik vind ze best wel schattig (:]

    Louis William Tomlinson

    Lachend knik ik. 'Je bent niet de enige die ondetussen honger heeft, dus het lijkt me een goed plan' zeg ik en zie allemaal meiden jaloers naar Brianna kijken. Kan het nooit een keer normaal gaan? Al snel kom ik weer bij wekrelijkheid. 'Nee, alleen even iets om weer bij de werkelijkheid te komen' antwoord ik lachend. 'Doe alsjeblieft een beetje voorzichtig' zeg ik als ze bijna van mij rug afvalt. Snel draai ik me om en pak haar tas en loop dan in de richting van de kantine.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik belde Louis en vloekte zachtjes. 'Lou, ik zit met een probleem' zei ik. Buiten stonden meisjes te gillen. Ik besloot maar hopeloos het raam op de badkamer open te doen. 'Willen jullie weggaan?' riep ik. Oh wacht, miscchien was ik wat wanhopig bezig. De meisjes gilden en keken blij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Zodra ik mijn telefoon hoor, stop ik met lopen en vis hem uit mijn zak. Even kijk ik verbaasd als ik zie dat Niall belt, maar neem dan toch op. 'Vertel eens wat er aan de hand is Nialler' zeg ik nog steeds vrolijk en kijk heel even rond. Eigenlijk had ik geen idee waar hij ondertussen was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    RememberYoux schreef:
    IK ZOEK EEN NIEUWE HARRY STYLES! WIE?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Hoor zelf maar' mompelde ik en ik hield mijn telefoon uit het raam, zodat de meisjes hard gilden. Ineens begonnen ze WMYB te zingen. 'Hebben jullie geen school, ofzo?!' riep ik wanhopig. Ze begonnen harder te zingen. Dit werd nog is moeilijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna Josephs
    Ik luisterde giechelend mee aan de telefoon. Wist Niall dan niet dat je op school moest blijven ofzo? 'Niall, ga undercover.' fluister ik in de telefoon. 'Lemustacheeeee.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ Opzich wil ik wel, maar aangezien ik Louis speel lijkt het me niet handig]

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik zacht aangezien sommige mensen gingen gewoon echt te ver. 'Superman komt je wel redden. Vertel me alleen eventjes waat je bent en dan proberen we daar te komen zonder dat ze het doorhebben' zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hmm ik kan niet echt volgen,welke les hebben ze nu???)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Nyan, pauze
    do you wanna be Styles by the way?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [moet eten x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ok ^^ en tuurlijk wil ik welk Hazza spelen ;) moet ik dan doen dat hij telaat toekomt?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    'Ik ben thuis, maar die meiden gaan maar niet weg. Ik leid ze wel af' en ik hing op. Ik pakte mijn gitaar en begon de akkoorden van What Makes You Beautiful te spelen. Ze zongen mee en ik had hun volledige aandacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik hang op en stop mijn telefoon in mijn zak. 'We zullen nog even moeten wachten met eten en Niall eerst maar eens redden' zeg ik lachend tegen Brianna en loop de school uit in de richting van het huis van Niall.
    Zodra ik de straat inloop hoor ik What Makes You Beautiful inderdaad al en zie Niall spelen. Rustig loop ik door en richt mijn aandacht op de meiden als ik naast Niall sta. 'Sorry dat ik stoor, maar heb net slecht nieuws gekregen en Niall moet gelijk meekomen' roep ik. 'Later zullen we iedereen erover informeren, maar nu is het tijd voor ons en trouwens ook voor jullie om te vertrekken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer