• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik kijk hem aan en kan een zachte grinnik niet laten. 'Dat gaat inderdaad niet'zeg ik en kijk hem aan. 'Ach, je kan wat eten op school halen toch?'zeg ik en kijk hem aan. Ondertussen haal ik mijn tas van mijn schouder af en zoek er even in. Ik breed een reepje van de reep af en steek het naar Niall toe. Ondertussen steek ik mijn eigen stuk in mijn mond en begin erop te kauwen.

    Felix Mc.Down
    Ik speurde naar wat mensen die ik kende ,maar mijn blik bleef hangen op een meisje die naar me toe ging.Ze zat vast in mijn klas.'Ik ben Emily.'stlede ze zichzelf voor en ging naast me tegen de muur aanleunen."Ik ben Felix."stelde ik me dan voor.Ze zag er niet mis uit ,maar ik wende mijn blik al gauw af van haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    quin98 schreef:
    [iemand voor Liam?]

    [Heaven-Leigh kan wel :d]


    That is a perfect copy of reality.

    Layla Noa Jones
    'Morgen toch meer meenemen.' grinnik ik even. 'Of geld.' Ik kijk even rond maar kijk al snel weer terug.


    Do what people say you can't.

    [Is goed, stuur er maar naar Liam hij loopt ergens op de gang]

    Emily Elizabeth Johnson
    Hij wende zijn blik af. 'Weet jij waar we nu les hebben?' vroeg ik. Hij zag er wel wat verlegen uit. En slim. Handig voor als ik iets niet begrijp.

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    Ik kijk naar Zayn die niet echt zit op te letten en dan loop ik het lokaal uit. In de verte zie ik Liam staan, mijn hart maakt een sprongetje, hij is ook zo leuk. Ik slaak een diepe zucht en loop dan glimlachend naar hem toe. 'Hai Leeyum, op wie wacht je?' vraag ik aan hem. Ergens hoop ik dat hij mijn naam zegt, maar die kans is heel klein aangezien hij me nauwelijks kent. 'Ga je mee naar de kantine?' vraag ik dan wat verlegen. Wat nou als hij me lelijk vindt? Wat nou als hij zich heel erg irriteert aan mij? Dat is wel het laatste wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    {ben zo terug}


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Aan iemand die me kon vertellen waar ik heen moest'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'En volgens mij ben jij nu degene'zeg ik en kijk eraan. 'Ja ik ga mee'zeg ik en loop met der mee.

    Felix Mc.Down
    'Weet jij waar we nu les hebben?'vroeg ze dan ,waardoor ik weer naar haar keek."Ik dnek Engels,maar ik weet echt niet in welk lokaal het is,ik dacht de groep te volgen,maar ben ze kwijtegraakt."zeg ik dan."Heb jij mischien een idee welk lokaal het is?"vroeg ik daarna dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Elizabeth Johnson
    'Heb jij misschien een idee welk lokaal het is?' Vroeg hij. Er schoot mij een idee binnen. Ik zette mijn tas op de grond en rommelde er wat in totdat ik het juiste papier had gevonden. Ik haalde het rooster eruit en zocht waar we les hadden. 'C1.06.' Zei ik trots en stak het blad terug in mijn tas.

    {ben er weer}


    Do what people say you can't.

    [Ik ben weg. Tot morgen!]

    Heaven-Leigh Amoré Payne
    Ik bloosde om wat Liam zei, ik schaamde me dood. 'De kantine is aan de andere kant van de school. Ik keek weer naar Liam, wat was hij toch leuk. Ik onderdrukte de neiging om hem een kusje op zijn wang te geven, wat zou hij wel niet van me denken. Ik glimlach dus maar even.


    That is a perfect copy of reality.

    Felix Mc.Down
    "C1.06"zei ze na haar lessenrooster uitgehaald te hebben."Ow ok dan."zei ik en wachte tot ze klaar was met haar schooltas enzo.Ik bekeek haar nog eens venuit mijn ooghoeken.Bruin haar,bruine ogen en een normaale lichaams figuur."Ben je mee?"vroeg ik haar dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH