• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Nerveus stapte ik op Louis af, zodat ik niet alleen de school in moest. 'Ik loop met jou mee' mompelde ik zachtjes met een rood hoofd. Zachtjes schuifelde ik met tegenzin mee met Louis en het meisje dat eerst bij Louis stond. Snel at ik het laatste snoep op en zuchtte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    'Als we niet te laat willen komen op onze eerste schooldag, lijkt het me handig on de rest te volgen' beantwoord ik Layla's vraag grinnikend. Ik pak mijn tas ook van de grond en hang hem aan mijn schouder. Ik haatte mijn tas echt zo erg, 'Nog een half jaar Lee, dan mag je een nieuwe' dacht ik. 'Ga je mee Liam?' vraag ik aan Liam.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mihi, had het veranderd in books :3
    Brianna
    'Hey Niall. Ik ben Bree, maar je mag me ook elmo noemen.' Ik trok dejongens mee aan hun polsen.'Damn, ik weet niet eens waar we heen moeten.Lets follow die nerds dan. En sorry voor het Engels, maar ikvind nederlands nogal.saai.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dylan Calvin Jackson
    Ik loop een beetje vooraan. Ik wist namelijk wél gewoon de weg. Dat al die andere niet zo slim zijn om dat te weten. Al snel kom ik aan bij de leerlingenbalie. Ik zeg mijn naam en krijg mijn rooster. 'Dank u.' zeg ik snel en loop weg om mijn rooster te bestuderenden.


    Do what people say you can't.

    Liam James Payne
    'Ja ik ga mee'zeg ik en pak mijn tas. Ik loop rustig de andere achterna en kijk even om me heen. 'Ik heb geen idee waar ik heen moet'

    Layla Noa Jones
    Ik lach. 'Ik heb ook geen flauw idee maar ik volg gewoon de rest.' Ik probeer over de hoofden te kijken maar dat lukt niet echt. 'Ik denk dat je wel gelijk hebt Heaven-Leigh. Over die leerlingenbalie.'


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Ja het is bij de leerlingenbalie' zeg ik en loop daarheen. Ik krijg mijn rooster en grijns. Ik bekijk hem even, niet heel slecht. Ik wacht tot de andere hun rooster hebben en kijk ondertussen even om me heen.

    Heaven-Leigh
    'Volgens mij is het ook bij de leerlingenbalie' zeg ik en ik wijs naar een paar eerste jaar die hun roosters ophalen. Ik loop naar de leerlingenbalie en haal ook mijn rooster, als ik mijn rooster heb bekijk ik hem even. Ik zuch even, het had erger gekund, maar toch is het een klote rooster. Ik ga naast Liam staan en leg mijn hand op zijn schouder. 'Fijn hé, school?' vraag ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Ik had nog wat drop in m'n tas en had die vast. Ik kreeg een rooster en keek naar de eerste les. Snel zonder iemand liep ik het hele gebouw door. Uiteindelijk kwam ik bij de klas die ik moest hebben, en zag nog geen van de jongens. Andere jongens waren er wel en ik zag dat je niet mocht eten in de klas. Snel stopte ik mijn drop weg en liep naar een plaats. 'He kijk, dat is die met die scheve tanden' lachte een jongen terwijl ie naar me wees. Met een zucht keek ik naar de grond en werd rood. Als iemand zei dat je perfecte tanden had, een mooi lichaam of wat anders geloof je dat niet. Maar als iemand je lelijk noemt, vergeet je dat nooit meer. Ik had nu al een hekel aan deze school.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Layla Noa Jones
    Ik krijg ook mijn rooster en loop naar Leigh en Liam. k bekijk ze van een afstand, schattig stel eigenlijk. Ik loop verder. 'Heb hem ook.' en wapper even met het blaadje. 'Hebben we misschien nog dezelfde lessen?' vraag ik terwijl ik mijn rooster bestudeer.


    Do what people say you can't.

    ['T is een beetje dood, maar het is laat :)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna
    Ik pakte mijn rooster aan en liep naar het eerste uur. 'He kijk, dat is die met de scheve tanden.' Hoor ik iemand zeggen. Mijn glimlach betrekt. 'Austin, als je dat soirt dingen zegt zorg ik er wel voor dat jij straks scheve tanden hebt' sis ik. Ik plof neer achter Niall. 'Niks van aan ttrekken, hij beledigd zowat alles wat leeft.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik kijk haar aan en grinnik. 'Tja, ik ben school niet echt meer gewend'zeg ik en kijk om me heen of ik de jongens ook nog ergens zie. 'Ik ga het lokaal zoeken gaan jullie mee?'vraag ik en loop door de gangen tot ik een lokaal vindt. Ik hoor nog net dat een jongen wat zegt en als ik kijk zie ik dat die het tegen Niall heeft. Ik loop gauw het lokaal in en sla een arm om Niall heen. 'Je kan het wel vinden, maar nog steeds heeft die meer meiden achter zich aan als jullie. Zijn tanden staan misschien een beetje scheef maar voor de rest is die perfect'zeg ik en kijk de jongens aan. Ze moesten Nialler niet gaan uitschelden. Ik glimlach even naar Niall en woel door zijn haar. 'Naast elkaar?'

    Niall Horan

    Ik knikte zachtjes op Liam's vraag en keek of niemand keek. Snel propte ik wat drop in mijn mond en zette de zak weer in de tas. Snel deed ik alsof ik vrolijk was en keek wat rond. Het was best ruim hier. Ik zou er niet zo snel aan wennen, dacht ik. Wie weet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Dat niet eten gaat echt moeilijk voor jou worden hé'zeg ik en lach nog even. Daarna trek ik hem mee naar een tafeltje en ga daaraan zitten. Ik kijk de klas even rond, er waren nog niet echt veel mensen