• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    Curlies schreef:
    (...)

    God damn , dat zijn er best wel veel.. Dingen die er moeten gebeuren.. (:

    Dacht je dat het in een paar dagen al bekend was, dan? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Curlies schreef:
    (...)

    Wacht , dus users gaan stemmen op wie bemiddelaar moet zijn? Hé..

    Dat stond in de beginpost. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Curlies schreef:
    (...)

    Wacht , dus users gaan stemmen op wie bemiddelaar moet zijn? Hé..

    In de tweede ronde mogen users stemmen wie zij als bemiddelaar willen. De mensen die daarvoor in aanmerking komen worden door de mods geselecteerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Curlies schreef:
    (...)

    Wacht , dus users gaan stemmen op wie bemiddelaar moet zijn? Hé..


    Lees de begin-post nog eens een keer extra over. Je weet het nu, maar misschien is het dan duidelijk. Het idee is is eigenlijk:
    De Moderators zoeken één of meer capabele Bemiddelaar(s). Er waren inschrijvingen tot en met officieel gisteren, uitgelopen tot vandaag. De Moderators gaan nu alle inzendingen lezen en samen komen ze tot een groep(je) users die eventueel in aanmerking komt tot deze functie. Om ook te peilen wie de users op Quizlet onderling eventueel als Bemiddelaar zien (dit is hoe ik het begreep, mijn beschrijving is ook de hand van verwachtingen en speculaties in dit topic en het vorige topic). Via deze stemronde komt er uiteindelijk één Bemiddelaar of meer Bemiddelaars uit. Voor zowel de crew als voor de users is vooralsnog onbekend hoeveel.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Plus het systeem waarmee users kunnen stemmen moet af zijn. Ik ga er wel van uit dat die al klaar is, Rutger kennende, maar alsnog dat telt ook mee.


    Goed opgemerkt, had er nog niet aan gedacht dat het systeem nog moest worden ontwikkeld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mag je eigenlijk maar op 1 persoon stemmen?
    Ik weet nu al zeker dat ik niet zal kunnen kiezen D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Mag je eigenlijk maar op 1 persoon stemmen?
    Ik weet nu al zeker dat ik niet zal kunnen kiezen D:
    Ik weet wel op wie je kan stemmen ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik weet wel op wie je kan stemmen ^^


    Wacht eerst maar op de uitslag van de eerste ronde :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Wacht eerst maar op de uitslag van de eerste ronde :Y).
    Nou, vooruit dan maar! Haha!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nou, vooruit dan maar! Haha!


    Ik mag mijn naam weer veranderen. Als ik door ben, ga ik het veranderen in: STEMOPMIJ.
    Faal. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik mag mijn naam weer veranderen. Als ik door ben, ga ik het veranderen in: STEMOPMIJ.
    Faal. >.<


    Haha x'D.
    Mais je suis serieus, ik vraag me echt af of je op meerdere personen mag stemmen :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Haha x'D.
    Mais je suis serieus, ik vraag me echt af of je op meerdere personen mag stemmen :3.


    Hmm, ik denk van niet, er kunnen dan - denk ik - makkelijk gelijk aantal stemmen krijgen. Of misschien ook wel stemmen die zo dicht in de buurt liggen bij elkaar dat er verdeeldheid onder de users komt. Of dat er vriendjespolitiek komt. Combinaties mogelijk en nieuwe opties staan open. Tja, ik denk dat het één moet zijn. En we zien wel wie de uitverkorenen zijn. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    (...)

    Haha x'D.
    Mais je suis serieus, ik vraag me echt af of je op meerdere personen mag stemmen :3.


    Ik denk het niet. Dan zou er mee gesjoemelt kunnen worden.


    26 - 02 - '16

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik mag mijn naam weer veranderen. Als ik door ben, ga ik het veranderen in: STEMOPMIJ.
    Faal. >.<


    Maak een verkiezingsposter :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Svenka schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk van niet, er kunnen dan - denk ik - makkelijk gelijk aantal stemmen krijgen. Of misschien ook wel stemmen die zo dicht in de buurt liggen bij elkaar dat er verdeeldheid onder de users komt. Of dat er vriendjespolitiek komt. Combinaties mogelijk en nieuwe opties staan open. Tja, ik denk dat het één moet zijn. En we zien wel wie de uitverkorenen zijn. [:


    Hmm, je hebt wel een punt, denk ik. Van vriendjespolitiek zal sowieso wel sprake zijn, maar dat is in dit geval niet een slecht iets. Er zijn alleen best wat Q'rs die ik wel als bemiddelaar zie en ik haat kiezen :/.


    i put the fun in funeral