• Ik wil graag een nieuw mobieltje die aan de volgende eisen voldoet:
    - Niet te duur (<100)
    - Ik wil graag kunnen what's appen ( gratis, aaaaawesome D: )
    - Toetsenbordje
    - Liever geen touch screen. (Mits hij lang meegaat en geen complicaties gaat vertonen)


    Ik heb geen verstand van mobieltjes, echt niet, dus zou iemand misscien een goed mobieltje voor me weten? ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 15:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee srr, ik heb er geen verstand van
    Google is hier mijn beste vriend :)


    •*• Lululu •*•

    Samsung Galaxy txt misschien :3?


    Shoganai i ne~

    Mmm.. Ik eigenlijk ook niet. Vrijwel alle smartphones hebben een touchscreen tegenwoordig, dus dat wordt wat lastiger. Op BlackBerry na, maar beter koop je geen BlackBerry. De mijne doet altijd vervelend.


    Don't find love. Let love find you.

    Nokia C3-00, die heb ik nu ook, en je kunt er mee whatsappen, en hij kost als ik het goed heb, tachtig euro.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hmm, klinkt goed, zijn er nog andere opties?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb deze en ik ben er best blij mee. Niet al te duur, zelfs nieuw. Dit is gewoon de eerste site die ik tegen kwam...

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:33 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Liever geen touchscreen? Dat is erg moeilijk te vinden, zeker als je wilt whatsapp'en.
    Ik zou voor de LG Optimus L3 gaan en anders voor de Alcatel One Touch 918D. De L3 heeft de snelste processor (dus werkt het snelst), maar de Alcatel verschilt er niet veel mee.