• Ik wil graag een nieuw mobieltje die aan de volgende eisen voldoet:
    - Niet te duur (<100)
    - Ik wil graag kunnen what's appen ( gratis, aaaaawesome D: )
    - Toetsenbordje
    - Liever geen touch screen. (Mits hij lang meegaat en geen complicaties gaat vertonen)


    Ik heb geen verstand van mobieltjes, echt niet, dus zou iemand misscien een goed mobieltje voor me weten? ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 15:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee srr, ik heb er geen verstand van
    Google is hier mijn beste vriend :)


    •*• Lululu •*•

    Samsung Galaxy txt misschien :3?


    Shoganai i ne~

    Mmm.. Ik eigenlijk ook niet. Vrijwel alle smartphones hebben een touchscreen tegenwoordig, dus dat wordt wat lastiger. Op BlackBerry na, maar beter koop je geen BlackBerry. De mijne doet altijd vervelend.


    Don't find love. Let love find you.

    Nokia C3-00, die heb ik nu ook, en je kunt er mee whatsappen, en hij kost als ik het goed heb, tachtig euro.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hmm, klinkt goed, zijn er nog andere opties?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb deze en ik ben er best blij mee. Niet al te duur, zelfs nieuw. Dit is gewoon de eerste site die ik tegen kwam...

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:33 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Liever geen touchscreen? Dat is erg moeilijk te vinden, zeker als je wilt whatsapp'en.
    Ik zou voor de LG Optimus L3 gaan en anders voor de Alcatel One Touch 918D. De L3 heeft de snelste processor (dus werkt het snelst), maar de Alcatel verschilt er niet veel mee.
    Verwacht trouwens niet dat ze super snel zijn en alle spelletjes erop kunt spelen. Maaar ze voldoen aan je eisen, behalve dan dat ze geen toetsenbord hebben en wel touchscreen. Daar in tegen zijn ze wel minder dan 100 euro.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naar mijn idee gaat touch screen snel moeilijk doen ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whatsapp hoeft niet gratis te zijn.


    -

    Endure schreef:
    Naar mijn idee gaat touch screen snel moeilijk doen ;a
    Nog nooit last van gehad xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LG heeft een heel fije, though, onder de 100 euro. Alleen die heeft wel touch, maar god die is fijn. Weet niet hoe die mob. heet. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BlackBerry.


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    BlackBerry.

    Blackberry is niet echt goedkoop en het is al helemaal geen duurkoop. Die dingen gaan zo kapot. Ze zijn gemaakt om kapot te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    said before. Maar samsung galaxy txt is toch echt wel een topper. met andriod. je hebt toetsen en je scherm is ook touch. maar hij is echt heel fijn :3

    Shinhwa schreef:
    Samsung Galaxy txt misschien :3?

    Deze sowieso. Ik heb hem en hij is echt heel erg fijn. Hij typt als een Blackberry, maar zelf vind ik de kwaliteit van het toestel beter. Wel heeft het scherm touch, maar opzich is dat nog wel handig. Je hoeft het alleen te gebruiken voor bellen en ontgrendelen, verder kan je werken met de trackpad. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.